Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Akupressur Akupunktur Alt medicin - djur Andligt Aromaterapi Ayurveda Balsam för själen Blogg trådar Egen erfarenhet av alt beh Fysioterapi/smärtlindring Gamla huskurer Gott och nyttigt - Receptsamling Healing Homeopati Husapotek/Huskurer Hälsokost - Kosttillskott Inredning/feng shui Klotterplanket Kreativa hantverkstråden :) Massagetekniker Musik till avkoppling Naturlig hudvård Off Topic Presentationer/medlemmar Qi Gong Temaveckor Tips & Trix Tävlingar Vår prunkande trädgård Våra djur Vårda själen Web shopen Yoga Zonterapi Öronakupunktur Örter Örtkosmetik Örtmediciner Övrigt Secondhand trådar Övningar Shamanism
Övrigt

Bubbel 2 juli

2015-07-02 06:56 #0 av: shigne

Gomorron!

Så har vi då tagit steget in i den ljuvliga sommarmånaden JULI Glad

Den har då börjat bra med rejäl värme och ljumma vindar - iallafall här hos mig. Jag njuter som tusan. Ledig och semester, men dagarna går ändå. Sysselsättning finns så det räcker till, men jag ska inte glömma bort att vila, att ladda batteriet. 

Idag blir det små pyssel på hemmaplan, började skrubba uteplatsen etc. Väntar på att Granngården ska öppna, så jag kan köpa såpa och träolja. Sen en sväng till veterinären för vacc. av lilla vovven.

Igår kom min lillebror på besök. Bjöd honom på nått som heter Tzay - vegetariska/veganska sojaprotein bitar i chilimarinad. Guda gott!! De rek. jag varmt!

Önskar alla en underbar dag! Njut av den, för den kommer inte tillbaka... kram

Anmäl
2015-07-02 13:17 #1 av: Toyan

Go'midda!

Sol och varmt har vi nog i större delen av vårt avlånga landLer

Härligt med semester shigne, bra att du tänker på att vila även om det alltid finns att göra.

Tar det väldigt lugnt idag, promenaden får vänta till kvällen när det blir lite svalare.

Ha det gott allihopaBlomma

Anmäl
2015-07-02 20:54 #2 av: Ians

Sol och varmt här också! Cool Helt fantastiskt!!!!!!

Anmäl
2015-07-02 21:40 #3 av: NiklasTyreso

Sippar just på te av hallon och björk och ser på solnedgången från förstukvisten. Har badat två gånger idag. Härligt !!!😎

Det är fullmåne men den syns inte änn.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.