Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Akupressur Akupunktur Alt medicin - djur Andligt Aromaterapi Ayurveda Balsam för själen Blogg trådar Egen erfarenhet av alt beh Fysioterapi/smärtlindring Gamla huskurer Gott och nyttigt - Receptsamling Healing Homeopati Husapotek/Huskurer Hälsokost - Kosttillskott Inredning/feng shui Klotterplanket Kreativa hantverkstråden :) Massagetekniker Musik till avkoppling Naturlig hudvård Off Topic Presentationer/medlemmar Qi Gong Temaveckor Tips & Trix Tävlingar Vår prunkande trädgård Våra djur Vårda själen Web shopen Yoga Zonterapi Öronakupunktur Örter Örtkosmetik Örtmediciner Övrigt Secondhand trådar Övningar Shamanism
Klotterplanket

Bubbeltråden5 dec

2015-12-05 13:31 #0 av: Ians

Efter en god natts sömn, så känns livet riktigt bra, faktiskt!

Det bästa med helgerna numer är att jag kan sova tills jag vaknar.

Lite gistte väder idag, men då får man mer gjort hemma Skämtarså det är inte enbart trist!

Ska passa på att motionera både snabeldraken och moppen!

Så blir det en vila dag imorgon!

Ha det gott alla goingar och var rädda om er!

Från och med måndag, så kommer jag att lägga upp vecko bubbeltrådar istället, där är det bara att fylla på allt eftersom under veckan. Hoppas att ni kan tycka att det blir ett bra upplägg Skämtar

Anmäl
2015-12-05 14:52 #1 av: [Garntroll]

Det blir säkert kanon med veckobubblare.

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.