Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Akupressur Akupunktur Alt medicin - djur Andligt Aromaterapi Ayurveda Balsam för själen Blogg trådar Egen erfarenhet av alt beh Fysioterapi/smärtlindring Gamla huskurer Gott och nyttigt - Receptsamling Healing Homeopati Husapotek/Huskurer Hälsokost - Kosttillskott Inredning/feng shui Klotterplanket Kreativa hantverkstråden :) Massagetekniker Musik till avkoppling Naturlig hudvård Off Topic Presentationer/medlemmar Qi Gong Temaveckor Tips & Trix Tävlingar Vår prunkande trädgård Våra djur Vårda själen Web shopen Yoga Zonterapi Öronakupunktur Örter Örtkosmetik Örtmediciner Övrigt Secondhand trådar Övningar Shamanism
Off Topic

Jobb efter långtidssjukskrivning

2017-03-18 09:37 #0 av: [nathalie_bumbi]

Hej, Jag har varit långtidssjukskriven.  Nu anser kassan att jag är redo för jobb trots läkarens bestämda nej. Det jag skulle uppskatta väldigt mycket nu är om ni har tips på jobb man kan utföra i ytterst liten utsträckning med max 10 timmar per vecka, gärna fördelat på fler dagar, där man kan ha möjlighet att även sitta ned för korta pauser emellanåt, där det ej krävs utbildning, där de kan vara öppna att ta emot de som inte orkar mycket och där de ger en bra lön. Jag har fasta utgifter samt även stor utgift i form av behandling. Jag är väldigt kreativ, så om ni kommer på något i den banan skulle jag bli glad:) Tack så mycket på förhand för tips.

Anmäl
2017-03-18 10:00 #1 av: Aleya

Fråga på jobb ifokus istället.

Men du borde ju innan du ens får ett jobb få typ någon slags rehab via Ams att få börja jobba. Men det är ju knäppt det du skriver om. Hoppas du får hjälp

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2017-03-18 10:37 #2 av: [nathalie_bumbi]