Annons:
Etiketthomeopati
Läst 1293 ggr
emma_skane
2017-06-21 13:17

Homeopat och Biopat?

Hej!

Ni som har varit hos naturläkare, homeopat el biopat.. Har ni  fått några svar eller läkemedel?  Vad sökte ni för? Vilka metoder användes?  Blev ni hjälpta? 

Jag besökte en för första gången igår och jag fick homeopatsika läkemedel som ska boosta mitt immunförsvar, efter att ha gjort en blod och funktionsanalys. Jag såg att medicinerna är registrerade hos läkemedelsverket.   

En viss oro finna  dock alltid hos mig när man ska ta ny medicin.. även om dessa är rena former från växt-djur och mineralriket. Jag frågade om dom kunde krocka med mina mirtazapin till kvällen men det såg hon inte som några problem.

Annons:
Maria
2017-06-21 13:22
#1
Magi-cat
2017-06-21 13:35
#2

#0 Om det är homeopatika du får är det nog inga problem vad läkare beträffar, för det är sockerpiller enligt deras sätt att se.

Får du örter av något slag måste du konsultera och stämma av med din läkare. Vissa kan interagera med mediciner.

Därför är det bäst att vara försiktig.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Roe Deer]
2017-06-21 18:49
#3

Jag är uppvuxen med en homeopat till mor, varpå jag alltid fått i mig homeopatiska läkemedel, de innehåller dock mjölksocker i små doser,  i alla fall de jag testat (bra att veta om man är allergisk).  

Jag har alltid tyckt att de har hjälpt mig bra.

Annielle
2017-06-27 14:31
#4

Berätta gärna hur det går för dig med homeopatin! 🙂

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: