Annons:
Etikettrecept
Läst 954 ggr
iFokus
2018-12-30 08:00

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
2018-12-31 09:04
#2

Hoppas också att någon vill ta hand om den, den är värd en Sajtvärd. Men så länge så är det bra med Medarbetare! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lina Strindlund
2018-12-31 14:49
#3

fick ett meddelande av mora tjejen, betyder det att hen är Sajtvärd nu? :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

NiklasTyreso
2019-01-01 01:37
#4

Moratjejen lämnade iFokus tyvärr, om jag förstått det hela rätt. Jag är glad att wildfire och den andra medarbetaren finns. De håller både ordning och har varit aktiva så det blir intressanta trådar att lära sig i. Alternativ medicin är ett område som folk har mycket åsikter och tyckande om (även jag), så det är nog omöjligt att alla alltid ska gilla det man, eller site-värden, skriver. Bäst tror jag forumet är om det får fortsätta finnas en stor bredd av olika uppfattningar, så kan alla hitta sina guldkorn och tips som passar dem. Om alla skulle vara lika som mig här skulle det tillslut bara vara jag kvar! 😉

Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
2019-01-01 17:38
#6

#5 Tack så mycket för förtroendet, wildfire! 🙂 

Jag har övervägt saken och det måste bli ett nej tack.

Hoppas, hoppas någon annan vill ta över! Vi andra kan ju bidra på vårt vis, många tillsammans, men någon måste vara officiell Sajtvärd.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
wildfire
2019-01-03 16:41
#7

#3 fick ett meddelande av mora tjejen, betyder det att hen är sajtvärd nu? :) 

Nej det betyder inte att hon är Sajtvärd nu och vi har ännu inte fått  nån ny. Hon ville gärna ta över men inte lämna ut sina personuppgifter till iFokus så hon blev Medarbetare en tid innan hon hoppade av. Du medarbetar på två sajter själv så det borde du veta om hon är värd eller inte genom att kolla på om sajten för det känner du så klart till  😉

Hon var med på en av mina dolda sajter och skrev en tråd där innan hon lämnade att hon skulle höra av sig till nån av oss men ingen vad jag vet har hört något om att hon är tillbaka.

Vore alla tiders trevligt om hon är med oss igen men mina dolda sajter där släpper jag inte in nya medlemmar  men nog vore det roligt och trevligt om hon kom tillbaka hit och medarbetar igen på sajten även om hon inte blir värd med tanke på rädslan att lämna sina uppgifter till i fokus.

Känner du henne då vet du också varför hon hoppade av, jag vet  varför  och det är så trist när det blir så 😕

Du får hälsa henne så gott Lina och det är jätteroligt om hon hittat tillbaka in på i fokus igen 😎

FataMorgana
2019-01-03 17:38
#8

Jag tycker också att det är synd att moratjejen hoppade av. Hon verkade att vara en trevlig person och dessutom engagerade hon sig också i sajten vilket mer än gärna är välkommet här. Vi får väl hoppas att hon läser här och beslutar sig för att komma tillbaka.

Upp till toppen
Annons: