Annons:
Etikettövrigt
Läst 572 ggr
tlover
2019-12-03 12:47

Tjafs och oacceptabelt beteende

Det har varit en hel del tjafs, personliga påhopp och annat som inte är acceptabelt på denna sajt på senare tid. Därför har jag valt att ta bort hela trådar i många ämnen som spårat ur och/eller helt enkelt är OT.

Har ni något emot någon annan så får detta tas i PM inte på denna sajt även om jag hoppas att de som bråkar kan vara vänliga mot varande i alla sammanhang så ska inte "skitkastning" ske på sajten.

Att anklaga andra för vad det automaiska modereringssystemet gör är inte att rekommendera då detta är något som sker anonymt och det går därför inte att veta vem som röstat bort ett visst inlägg.

Jag vill påminna om att anmäla knappen inte är en "ogilla" knapp utan en knapp som används om ett inlägg bryter mot reglerna.

Det som är rekommenderat är att kontakta moderatorer men betänk att vi gör detta utan ersättning på vår fritid så jobb, vår hälsa och familj kan begränsa möjligheten för oss att hjälpa på direkten.

l'm back

Annons:
Maria
2019-12-03 12:55
#1

Bra gjort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
2019-12-03 14:35
#2

Bra där!🌺


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Mandra
2019-12-03 14:59
#3

#0
Tack. 🌺

NiklasTyreso
2019-12-05 23:45
#4

Bra! Jag har missat att forumet fått en moderator men är verkligen glad att du är det, tlover!😃

Soligajag1
2020-01-09 18:58
#5

Mycket bra ! 😀🌹

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: