Annons:
Etikettövrigt
Läst 4655 ggr
Monarchy
2013-05-20 23:43

KVÄVEOXID? Nitro FX? Hjälp!

Min kära flickvän har problem med värk i sina leder på armar och ben. Det verkar vara något som ligger i släkten då hennes mormor tror jag det är som har det problemet.

Hon ska börja uttreda problemet nästa vecka hos en privat vårdcentral.
Nu till min fråga.

Hon har nämnligen beställt ett alternativt medicinering som enligt henne är oslagbart bra och allt hon läst om det är positivt.

Kväveoxid heter det, innehåller 
Aminosyra, L-arginin och L-citrullin

Jag tror det är detta preparat.

Nitro Fx

http://www.medicanatura.se/KV-VEOXID.html

Är detta någon man vågar låta henne testa?
Är det någon sanning i att det är så bra?
kostar 3000 kr i månaden..

Snälla hjälp mig ta reda på om det finns någon riktig forskning som säger detta är bra för människor och inte bara några tidiga tester antyder att det är bra för ditt och datt.

Annons:
Tuva-Lena
2013-05-21 09:51
#1

Åh jag önskar att jag kunde hjälpa dig! men dessvärre är det inget som jag har hört talas om! Jag får göra som du; googla om jag skall kunna ge dig någon information kring preparatet.

Hoppas att din flickvän hittar något som kan hjälpa henne!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2013-05-21 09:55
#2

Kom på ett annat och välbeprövat preparat för just ledinflammation: Glucosamin. Jag tror att det heter Artrox det man köper till människor, jag använder det till en av mina hundar, och en häst, och jag kan garantera att det verkligen hjälper! Artrox finns på apoteket/hälsokost och är betydligt billigare än det medel din flickvän vill pröva..😉

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2013-05-21 10:49
#3

En av Kyänis Basprodukter. Vart får du priset 3000 kr/ månad ifrån, det måste vara ett missförstånd?!!

Köper man detta i baspaketet så kostar det ca 1000kr/månad men då får man vitamin juicen och Omega-3 kapslarna, till också. Visst kan man prova det, en del människor mår faktiskt bättre av att de intar ordentlig näring.

Monarchy
2013-05-22 13:19
#4

ProArgi 9 Plus 

Heter det! 

Någon som har koll på det?

Ians
2013-05-22 17:17
#5

Tyvärr jag har inte hört talas om detta och kan inte uttala mig om denna produkt alls. Just nu har jag lite kort om tid för att undersöka vidare. Priset som du nämner låter ju dock helt uppåt väggarna dyrt, din flickvän kanske skall googla efter de som inte varit nöjda med denna produkt också. Och få en rättvisare bild, när jag kollar lite snabbt så verkar de flesta som är nöjda vara försäljare. Och man kan ju förstå varför de är nöjda då…..

Men som sagt jag har inte hunnit kolla så noga idag, då jag är mitt upp i en jobb period.

stallmaxlife
2013-06-10 20:30
#6

Jag har full koll på ProArgi9 Plus, som tagits fram och är den överlägset bästa produkten med L-arginine. Finns kliniska tester, maila gärna mig om någon vill veta mera.

Redigerat/ Ians

Annons:
Pagan
2013-06-10 22:05
#7

Har hon provat ingefära? outstanding mot just ledproblem.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
2013-06-10 22:21
#8

Stallmaxlife…..pma gärna TS om du vill komma i kontakt. Lämna inte din email adress här öppet! Jag ser det som smygreklam och har redigerat bort den delen!

Upp till toppen
Annons: