Annons:
Etikettörtmedicin-kosmetika
Läst 7765 ggr
Hoppfull
2009-04-02 20:28

Alternativ pollenmedicin?

Nu börjar säsongen igen och jag känner att allt som rör runt i kroppen på mig pga Gårdbäckarnas behandlingar gör att jag kanske kommer att få lite extra allergi i år. Min son lider även av björkpollenallergi.

Någon som har erfarenhet/kunskap om alternativa mediciner för detta?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Annons:
JILE
2009-04-02 22:06
#1

GladHej! Kan tipsa om Tarjamin som min dotter tog förra året, men vid gräspollentiden blev hon ändå nästäppt. Det var en grekisk man som hette Georgios och som bott i Sverige nästan alla år, men som fick  KOL, han tog då och gjorde tabletter på örter som hans mormor / farmor tipsat om. Han blev av med sin sjukdom. Han behövde ej sina astmamediciner påstod han. Vi kör ju Alice allergidroppar "Healinglife" får se om de kan hjälpa mot pollensäsongen iår.

Min dotter gjorde en distansbehandling av Gårdbäck, tror du att det kan bli värre efter det? Att det rörts om så att det kan bli en reaktion.

Lycka till!

Jile

Hoppfull
2009-04-02 22:10
#2

Tack för tipset Jile, var får man tag på Tarjamin?

Vad är Healinglife?

Jag vet inte alls om din dotter behöver bli påverkad. Jag känner dock att jag blir det, hela min kropp är i process och bråkar som sjutton med mig och då vet jag av erfarenhet att min pollen blir värre. Fast jag kan garantera dig att min kropp till 99,9% reagerar helt annorlunda än andras kroppar, det är därför man alltid läser av mig fel och feltolkar mig plus att behandlingarna inte fungerar eftersom man läst av fel…  så du behöver troligen inte alls oroa dig för din dotter.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
2009-04-02 22:42
#3

öronakupunktur mot allergier har tydlige varit verksam men det är som all alternativt, det gäller att börja innan säsongen drar igång

JILE
2009-04-02 23:53
#4

Hej igen!

#2 Jo Tarjamin får du tag på tel: 0456- 456 635 han heter Georgios. Man får provpaket för att testa, det fick vi iallafall. Vet ej om jag får göra reklam för detta här, men det kommer ju reklam mellan raderna här på sidorna så jag chansar ….

Healinglife är Alice Lindbergs företag, hon har blomsterdroppar på svenska blommor. Hon har droppar som ska hjälpa vid allergier. Slå på Healinglife så får du upp det.

Ja dessa kroppar är inte lätt att förstå sig på. Är med i astma-och allergiföreningen och tänk vad barn med olika allergier det finns.

#3 Ja öronakupunktur kan vara bra.

Kram

Hoppfull
2009-04-03 09:56
#5

Tack för hjälpen tjejer!

Ska kolla upp detta. Men Georgios tycker att det är okej att man ringer eller?

Öronaku är nog kanon, tyvärr blir det sådana hisekliga summor om vi ska gå för det båda två så det fungerar inte just nu när jag går hos Gårdbäckarna.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
2009-04-03 10:34
#6

synd att vi inte bor nära för jag har rätt bra priser på mina behandlingar.

Annons:
Hoppfull
2009-04-03 10:37
#7

Ja verkligen synd!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JILE
2009-04-03 11:26
#8

GladJa jag skrev nummret som stod på asken så det ska nog vara okey :)

#5 Han är lite hes när han pratar, så det kan vara svårt att höra vad han säger..Lycka Till!!!

Hoppfull
2009-04-03 11:27
#9

Tack igen! Är det dyrt?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JILE
2009-04-03 20:49
#10

#9 Nej, tror man får prova någon ask först sedan får man köpa själv. En ask 60 tabl. ca 150kr. Det tycker jag var snällt, vi fick det iallafall.

Kram och lycka till, har börjat äta själv med för jag läste på nätet om någon som blev pigg av dem. Kan man ju behöva bli =)

/Jile

[Jeremina]
2009-04-03 23:11
#11

Det finns speciell homeopatmedicin för varje allergiåkomma….Flört

Ove-D
2014-04-13 10:30
#12

Har ni testat granbarrsvatten?

erik35
2014-04-16 14:34
#13

Bor du i Stockholm så kan du få en gratis beh av mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: