Annons:
Etikettövrigt
Läst 2168 ggr
AMJJ
5/20/17, 1:40 PM

Magnetarmband och energier

Hej alla!

Detta är kanske en komplex fråga men hoppas få värdefulla råd. Jag är känslig för energifält som currylinjer i sängen osv., vilket gör att jag drar på mig blockeringar och blir orolig. Min fråga är om magnetarmband kan användas för att "ta ut" energin i currykorsen? Kan magnetarmband användas samtidigt som kristaller ex. Har googlat men hittar ingen riktigt bra info, alla erfarenheter/tankar är välkomna, stort som smått. 

Tack på förhand!

Annons:
Mandra
7/9/17, 6:00 AM
#1

Hej!
Jag har jobbat en hel del med magnetprodukter. 
Det finns två grundregler som du behöver känna till här.
1) Magneter påverkas av och påverkar själv alla material som också är magnetiska. En kristall är inte magnetisk och därför bör det gå utmärkt att använda magneter och kristaller tillsammans.
2) En magnetprodukt, t ex ett armband, stärker dig rent allmänt och av den anledningen bör du bli mindre känslig för currykorsen. Jag tror inte att magneten påverkar currykorset i sig själv i någon större utsträckning.

Det man bör tänka på när man ska välja en magnetprodukt är att det är en vanlig magnet (permanentmagnetisk). Man experimenterar idag med att tillföra en massa annat till magneterna, t ex olika typer av strålning. Det blir mkt sällan bra (i vissa fall blir folk t o m sjuka av dessa produkter).

Magneter gör dig också mer jordad, vilket också verkar som ett skydd mot skadliga energier.

AMJJ
9/26/17, 10:42 PM
#2

Tack så mycket, har helt missat ditt svar! Ja att jorda sig är viktigt så det låter ju väldigt bra!

AMJJ
9/26/17, 10:42 PM
#3
[PurpleAngel]
9/28/17, 5:13 AM
#4

Tror ni att dena metod skulle fungera på struma /hypoterios, och njurproblem?

[PurpleAngel]
9/28/17, 5:14 AM
#5

Kanske något annat ni kan rekommendera istället?

Mandra
10/1/17, 7:58 AM
#6

Att dricka magnetiserat vatten skulle nog hjälpa en del. Sen skullen jag också försöka med något homeopat-medel. Man kan bara ett homeopatmedel åt gången, så du får ta ett problem i taget. Börja med det som är värst eller mest akut.

Annons:
Mandra
10/1/17, 8:00 AM
#7

Shamansk healing är också ett förslag.
Jag är shamansk healer - men jag är alltid fullbokad. Men jag kan möjligen hitta någon annan åt dig.

Upp till toppen
Annons: