Bubbel 29 juni
Gomorron!
Här skiner solen och jag ikapp med den… Trött, men nöjd med livet!
Dagens bestyr, ut på golfbanan en liten runda med syster och svåger, hundpromenader och vila. Tacksam att finnas med här bland Er AB:are - ni är guld värda och mer därtill.
Önskar er alla en fin dag och många härliga ögonblick!
kram

Kram på dig Shigne och godmorgon till er alla..
Halvmulet och lite blåsigt..Blåser alltid här verkar det som..
Jobbdag som vanligt får se när vi stänger idag .Sambon har svårt att säga nej när det kommer kunder sent..🙂, eller så är vi pengakåta….
Ska hinna baka och färga hår i helgen..
Vad tror i om dessa som dop / födelsepresent .Man kan få egen text..
kram på er
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Go'morron shigne! Och abbis!🙂
Vilken härlig dag shigne! Skulle gärna följt med på golfrundan, inte för att jag kan nåt om golf men för att få vara ute i friska luften heeela dagen! Toppa det med hundprommisar så är ju faktiskt livet komplett.🙂
Jag säger bara; Baden Baden. Sedan jag hade städat igår tog jag fram min gamla baden baden som jag fick i 30-års present, dynan hittade jag inte men jag tog till allt annat som var mjukt och fyllde den med, sedan kröp jag ner i detta under av avkoppling - och somnade i solen.😴 Ahhh, sa jag när jag la mig, guuud så skönt!😇 Hade nästan glömt bort hur skönt det är att bara ligga och slappa. 22 grader varmt var det men blåste så behagligt så jag bara försvann för nån timme.🙂
Idag är det molnigt och lite kallare men då tar jag fram penseln istället. Alltid finns det nåt att fylla tiden med! Att folk ringer från höger och vänster tror jag att jag skiter i idag.😎
Abbis, dina barnvagnar är jättefina! Så söta! Vore väl sjutton om inte mormor eller farmor smälter när dom ser dom där!
Ha det så gott allihopa och kram till dig shigne, för att du är du, och kram till er alla andra!🙂
Inget slår falu röd!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

God middag på er.
Så härligt att du är glad shigne🙂kram.
Så fina barnvagnarna är abbis 👍 lycka till med försäljningen.
Så bra att du tog dig tid att slappa lite Tuvan, kan du behöva.
Regnar gör det här också, vi hade planerat en liten utflykt idag, hoppas det klarnar upp, roligare om det inte regnar hela tiden.
Ha det gott alla goa🌺