Annons:
Etiketthealing
Läst 2280 ggr
Ians
4/30/13, 12:17 PM

Healingtråd 7

Öppnar en ny tråd, den förra börjar bli lite lång.

Här är en länk till healingtråd 6, för dem som vill kika på den:

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/50ed60cad4ebea536000372c-healingtrad-6?discussions-1

Måndagar mellan 21.00-21.15 sitter de som vill vara med och sända och de som vill ta emot lite healing. Läs gärna råden till dem som tar emot lite längre ner i detta inlägg.

Detta är en allmän healing tråd för lite boost i tillvaron.

Specifika problem o frågeställningar får de som så önskar ta i pm med mig. Då vill jag ha namn o ort du bor på för att kunna koncentrera mig på just DIG o din frågeställning! Naturligtvis känner jag ett ansvar för dem jag skickar till privat o lämnar inte ut varken namn eller din berättelse officiellt…utan det är mellan Dig o Mig!

HÄR besträmmer du själv hur privat du vill vara!

Som innan gäller följande regler… för dessa måndagar!

Anmäl dig i denna tråden…senast vid 20.45 den Måndag du vill vara med, och antingen ge eller taemot healing. Nickname räcker…jag tror att de som står för själva kraften känner av både din önskan o vår intention!

För optimal känsla o behållning av dessa allmäna sessioner…

  • Sätt dig eller lägg dig, bekvämt.

  • Se till att du är ostörd under dessa 15 minuter som healingen tar.

  • Djur kan känna av healing kraften o därmed störa dig, så går det så setill att de är i ett annat rum.

  • Avsluta stunden sakta o låt tankarna bara komma som de kommer…ligg/sitt kvar en stund o bara var.

  • Drick gärna lite extra det närmaste dygnet…för utrensningens skull.

  • Skriv gärna något efteråt om hur du upplevt stunden…både som sändare o mottagare. Det kan vara gott för dem som lägger en stund på helt okända människor att få en liten feedback Flört

Annons:
Theleonora
5/1/13, 10:32 AM
#1

Tack för healingstunden som var i måndags.


Rosen05
5/1/13, 8:53 PM
#2

Hej!

Tänkte vara ute i tid och anmäla mig för i morgonkväll 21.00 måndag 2/5

för att ta emot lite healingenergier. Tack på förhand! ❤️

Rosen05

Ians
5/2/13, 5:30 PM
#3

Fler som kör kort vecka!

LottaO och jag kände som det var måndag idag, för att det var helg mitt i veckan 😉

Tyvärr är det torsdag idag! Nästa allmänna healing stund är den 5 maj, på den riktiga måndagen alltså 🙂

Välkommen tillbaka då. eller pma mig om det är akut .

Rosen05
5/5/13, 1:14 PM
#4

Hej!

Är ute i god tid och vill skriva upp mig för att ta emot healingenergier i morgonkväll 6/5 och på rätt dag denna gång😉 Tack på förhand!

Rosen05

Ians
5/5/13, 1:21 PM
#5

Du är så välkommen Rosen05 ❤️

Ians
5/6/13, 12:51 PM
#6

Då kör vi healing stund ikväll, kl 21 som vanligt på måndagar.

Rosen05

Ians [sänder] ❤️

Annons:
zzzoder
5/6/13, 6:45 PM
#7

:) :)

Rosen05

Ians [sänder]

zzzoder

Ians
5/7/13, 2:00 PM
#8

Hoppas ni sovit gott under natten! Och vaknade pigga och tillfreds idag.

Tack de som var med under gårdagens healing stund!

En tanke som kom upp, var vikten av att finna svar på frågor. Så håll utkik den närmaste tiden, slumpartade möten och situationer kanske inte är så slumpmässiga som ni tror 😎 om man bara är lite uppmärksam. Sedan är det inte säkert att man får det svar man Vill ha, så var öppna och tänk lite bredare!

Rosen05
5/7/13, 6:00 PM
#9

Hej!

Tack för healingen i gårkväll!

Rosen05

zzzoder
5/7/13, 10:55 PM
#10

Tack för healingen! Somnade som en stock.. vaknade upp svettig mitt i natten, kanske någon reningsfas :)

Hur funkar det egentligen när du och andra får saker till er, får ni det som en röst.. eller är det en känsla som ni känner igen som ni tolkar fram till ex. detta som du berättar om .. ?  eller bildspel i ögonlocken? :)

Tycker du ochandra som skickar gör ett otroligt bra jobb!

kram

Ians
5/8/13, 9:26 AM
#11

Zzzoder,

För mig fungerar det på lite olika sätt, ibland är det en tanke som återkommer som ett tema under healingen. Oftast är det då något som jag skall dela med den/de jag skickar till.

Ibland är det bilder, de är värst för man skall ju helst inte tolka bilden, vilket är svårt att påminna sig om många gånger. För tolkningen skall göras av den som det gäller.

Eller kännas igen av den som meddelandet är till. Ibland är det som en röst som säger saker. Där är det lättare att hålla sig till "manuset" alltså bara upprepa det man tycker sig höra.

Eller så kan man få en specifik känsla i kroppen, som att det börjar värka i ett öra eller ett ben, en känsla som försvinner så fort man slutar skicka och tonar ut igen. Då är det oftast någon som har just ont där man känner in.

Så det beror lite på vad det är som vill komma fram. 

Stor kram tillbaka 🙂

Rosen05
5/8/13, 5:44 PM
#12

Intressant!❤️

Ians
5/12/13, 10:30 PM
#13

Så var det måndag imorgon igen….😉 Någon som vill vara med?

Annons:
zzzoder
5/13/13, 6:07 AM
#14

Tack så mycket för din förklaring, Ians! Heelt otroligt hur det funkar.

Jag tar väldigt gärna emot idag. :)

Ians

Zzzoder

Ians
5/14/13, 8:00 PM
#15

Hej Zzzoder,

jag hoppas att du fick någon nytta av healing stunden igår. Hur känner du dig idag?

kram

Rosen05
5/19/13, 8:05 PM
#16

Hej!

Skriver upp mig för i morgonkvällens healingstund (20/5)

Tack på förhand!☀️

Rosen05

Eden Rose
5/19/13, 9:24 PM
#17

Nu vill jag vara med, ser fram emot i morgonkväll. Hoppas vi har healing <3 Nina

Ians
5/20/13, 7:49 AM
#18

Rosen05 Eden Rose

zzzoder
5/20/13, 6:00 PM
#19

Ians, Tack för healingen.. jodå.. healingen kändes jätteskön. är tyvärr inte så aktiv för tillfället på datorn och därför inte svarat för än nu .. mitt liv känns ganska så surt för tillfället.. inget speciellt utan bara massor som kommer ikapp… kram

Rosen05

Eden Rose

Ians

Zzzoder

Rosen05
5/22/13, 8:42 PM
#20

Tack för healingen i måndagskväll!☀️☀️

Annons:
zzzoder
5/22/13, 10:32 PM
#21

Tack så mycket för healingen. Kände cirkulerande snurr i kroppen slocknade sedan efter ca 20minuter och vaknade morgonen därpå.

ha en fin vecka! kram

Ians
5/23/13, 8:59 AM
#22

Gott att det når fram till Er, kram på er 🙂

Eden Rose
5/24/13, 8:53 PM
#23

Försenade hälsningar från healingen…Jag satt och skickade i 15 minuter men blev totalt slut och var tvungen att gå till sängs…somnade bums…Det händer nästan varje gång :) Tack till alla. Detta är fantastiskt, jag ser alltid fram emot healingkvällarna.

/Nina

Ians
5/25/13, 4:37 PM
#24

Ni är så välkomna Så! Många blir just trötta och avslappnade av healing.

Rosen05
5/26/13, 7:32 PM
#25

Hej i finvädret!

Tar tacksamt emot healing i morgon mån-kväll 27/5☀️

Rosen05

Eden Rose
5/26/13, 8:23 PM
#26

Jag är också med, tar emot, och ger efter bästa förmåga :)

----------

Rosen05

Eden Rose

Theleonora
5/27/13, 1:59 PM
#27

Jag tar gärna emot healing!

Rosen05

Eden Rose

Theleonora


Annons:
zzzoder
5/27/13, 7:39 PM
#28

jihaaa! :) tar tacksamt emot! :) Kram!!

Rosen05

Eden Rose

Theleonora

Zzzoder

Fjaeril77
5/27/13, 8:44 PM
#29

Hej, Jag är ny här och tar tacksamt emot healing ikväll. Mycket tacksam för er generösa gåva, // Fjeaeril77 Rosen05 Eden Rose Theleonora Zzzoder Fjaeril77

Ians
5/28/13, 10:37 AM
#30

Tjillivippen på er,

Kom på försent att jag glömt att skriva i denna tråden igår ☺️ Jag gick bara in o kollade vilka som anmält sig, och skickade healing snällt till er!

Klart ni undrade om jag var "online" igår, Theleonora hade pmat mig, om detta.

Dock hann jag läsa Fjaeril77s pm……så jag skickade lite extra boost till dig!

Ber om ursäkt för denna miss och skall inte glömma det igen. Men healingen bör ha kommit fram under kvällen o natten iaf 😉till samtliga som anmält sig till gårdagens healing stund.

Jag blev så varm så svetten rann under tiden jag skickade så kraften var det inget fel på iaf 🙂Kramar i massor till Er alla ❤️

Theleonora
5/28/13, 3:15 PM
#31

Tack Ians! Det kändes ❤️


Fjaeril77
5/28/13, 7:34 PM
#32

Tack så jättemycket! Jag kände en hel del under healingstunden :)) Och jag tycker att jag fortfarande idag känner en del ;) Tack för den extra boosten Ians, Varma kramar till dej

Rosen05
5/28/13, 10:04 PM
#33

Tack för healingen igår kväll! Kände inget särskilt, somnade..sovit lite oroligt (värmen ..)men ändå en känsla av att det gett något i alla fall!

Kramar å soliga hälsningar☀️

Ians
5/28/13, 11:14 PM
#34

Kramar till er allihopa ♡♡♡

Annons:
Eden Rose
5/30/13, 9:40 PM
#35

Tack för stunden! Kände bara luuuuugn….

Rosen05
6/2/13, 5:32 PM
#36

Hej!

Vill redan nu få skriva upp mig för att ta emot stärkande healing imorgon kväll 3/6. (Är väldigt trött..) Kram o tack på förhand!

Rosen05

Ians
6/2/13, 6:29 PM
#37

Denna vecka ska jag inte missa att skriva ;) Då kör vi imorgon kl 21…… Rosen05 Ians

shigne
6/3/13, 6:37 AM
#38

Jag är gärna med denna gång!

Rosen05

Ians

shigne

Theleonora
6/3/13, 2:43 PM
#39

Rosen05

Ians

shigne

Theleonora (fokus på självkänsla och att älska mig själv)


shigne
6/3/13, 3:14 PM
#40

Tillägger att jag är med lite, lite senare = omkring 21.20

Ians
6/3/13, 3:34 PM
#41

Det går så bra så Shigne!

Annons:
Fjaeril77
6/3/13, 6:56 PM
#42

Hej, Jag vill gärna vara med ikväll! Rosen05 Ians shigne Theleonora Fjaeril77

shigne
6/4/13, 6:24 AM
#43

Gomorron!

Livet blir inte alltid som man tänkt sig och inte dagarna heller - igår var en sån dag!

Somnade ifrån alltihopa! 

Men jag har sovit väldigt gott..

Tack!

Ians
6/4/13, 9:36 AM
#44

Jag somnade också….hemskt ledsen!

Skickar lite extra boost ikväll tisdag kl 21. Det sägs att healing intentionen kommer fram ändå, men jag känner att jag vill göra bättre ifrån mig!

Halvsatt och somnade som en stock, hade varit uppe sedan 04.40 igår morse, om nu det är en ursäkt! Skulle satt mig på spikmattan 😉 när man är så trött……lovar att skicka en extra boost till er alla i kväll 😞

kram

Theleonora
6/4/13, 2:28 PM
#45

Jag tar gärna emot ikväll! ❤


Ians
6/4/13, 9:25 PM
#46

Nu har jag suttit en stund idag också. Hoppas det kändes både igår och idag, trots att jag lyckades somna mitti igår. Storkram till er alla!

Theleonora
6/4/13, 9:31 PM
#47

Tack så mycket Ians! Jag kände mest igår och det är jag oerhört tacksam över. Kände sån lättnad och var så avslappnad och helt och hållet mig själv, på rätt plats vid rätt tillfälle. Idag har jag dessutom varit väldigt lugn och avslappnad under iaf halva dagen, verkligen i nuet. Så tacksam över det. 

 Idag kände jag inte så mycket under healigen trots att jag låg i sängen och försökte ta emot, förutom en tårskvätt i början, men det kanske var allt. :) 

Kärlek till dig❤️


Rosen05
6/5/13, 9:05 AM
#48

Tack Ians!

Gör inget att Du somnade från allt, Du behövde de säkert! Själv glömde jag bort att Du skulle skicka på nytt i gårkväll, men det kanske har nått fram i alla fall? Kram🌺

Annons:
Fjaeril77
6/6/13, 5:40 PM
#49

Tack! Jag svarade dig i PM Ians. Jag tog inte emot i tisdags då jag var ute på middag. Och hade dessutom inte läst att du skulle sända tis kväll…. Hi hi vilken tur jag inte somnade med näsan i tallriken då ;) Varmt tack :)

Ians
6/6/13, 6:51 PM
#50

😃 Vilken syn det hade varit  Fjaeril77, tack för ditt pm ❤️

Rosen05
6/9/13, 7:08 PM
#51

Gokväll!

Vill skriva upp mig för imorgonkväll å tacksamt få ta emot healingenergi!

Rosen05

Theleonora
6/9/13, 11:28 PM
#52

Jag tar gärna emot.

Rosen05

Theleonora


debora
6/10/13, 3:56 PM
#53

Tar med tacksamhet emot healing ikväll.

Debora

Ians
6/10/13, 4:13 PM
#54

Välkomna in till ännu en healing kväll, tills nu ser listan för deltagare under kvällen ut så här:

Ians ….skickar

Rosen05

Theleonora

Debora

Men ännu finns det tid att anmäla sig, fram till 20.50 , sedan stänger vi butiken för ikväll och de som är anmälda då kan tona in sig vid 21.00 för en stunds destans healing. ❤️

debora
6/10/13, 7:51 PM
#55

Min syster Benita skulle också mycket gärna ta emot healing. Med varma hälsingar /Debora

Annons:
debora
6/11/13, 9:25 AM
#56

Ett stort tack Ians för healingen igår.

De måste ha jobbat med min mage igår för jag kände ett enormt tryck över övre delen av magen. Blev väldigt dåsig och somnade efter en stund, när jag vaknade trodde jag det gått flera timmar. Men när jag tittade på klockan stod den på 21.25. Märklig känsla.

Kärleksfulla hälsningar till samtliga i tråden ❤️

Ians
6/11/13, 9:52 AM
#57

Detsamma till dig Debora ❤️

Shelsy
6/11/13, 2:34 PM
#58

Vad är det här egentligen?

Ians
6/11/13, 2:40 PM
#59

#58 Shelsy Det kan du läsa om i första inlägget av tråden 😉 Annars får du nog ställa mer precisa frågor, så skall jag svara så gott jag kan.

Shelsy
6/11/13, 2:50 PM
#60

Jag har läst :) Men förstår inte vad det som är så bra med det här :) Skulle vara kul att testa på det här nån gång. Är 15år, eller är det nån åldersgräns? :) Skicka pma eller skriv här!

Rosen05
6/11/13, 6:25 PM
#61

Hej!

Tack Ians  för healingen igår kväll! Allt gott till alla här!🌺

Ians
6/11/13, 6:28 PM
#62

Återkommer till shelsys fråga…när jag hinner. skall strax bege mig till jobbet 😉

Annons:
Ians
6/16/13, 11:30 PM
#63

Så var det måndag i morgon då…..

Theleonora

Ians

Ians
6/16/13, 11:50 PM
#64

Så kom jag ihåg att jag glömt att skriva ett svar till shelsy.

Healing fungerar så att man har en/flera som sänder alltså är en länk mellan dem som vill ha lite extra kraft eller har något problem fysiskt eller själsligt. Och så har man dem/den som vill ha lite healing som är mottagare, och de gör i stort sett inget annat än att sitta eller ligga och slappna av. När man skickar distans healing så tar det ca 15 min, men går man till en healer och får direkt healing så kan det ta upp till en timme, man ligger då som mottagare på en brits o healern lägger sina händer på olika ställen på kroppen, dock icke "privata" områden. Man måste har stor respekt för den som får healing så de inte känner obehag eller inte kan slappna av.

Kraften då vart kommer den ifrån? Från det vi har runt oss utanför det vi kan se o ta på, en del säger universum, andra säger Gud. Klart är att vi är mer påverkade av krafter/energier som är utanför det vi kan förstå,  se och ta på, vad man än sedan kallar det.

Däremot kan jag säga rakt på sak att jag inte skickar eller ger healing till dem under 18 år utan att deras föräldrar vet om det. det kan väcka mycket känslor eftersom mycket av de sjukdomar och spänningar vi har i kroppen oftast beror på lagrade känslor som vi bär inom oss. Så av respekt för individen så känns det bättre för mig om jag vet att det finns någon som kan hjälpa den som fått healing om detta uppstår.

Speciellt om man är mycket ung. Annars är gränsen 8 år enligt lag för all alternativbehandling, och för minderåriga skall föräldrar eller annan målsman då godkänna detta först.

Healing är inte något spooky eller konstigt egentligen, men det kan som sagt ge en känslomässig reaktion, om man har mycket som man bundit inom sig. När spänningarna släpper i kroppen. Oftast blir man bara väldigt avslappnad, som när man djup mediterar, eller halvsover. Men det finns de som ex börjar gråta eller börjar tänka på saker de försökt att förtränga, då skall man inte vara ensam med detta om man är mycket ung och inte vet vad det kan bero på tex.

Hoppa du är nöjd med detta svaret anars får du åtekomma 🙂 och fråga mer.

debora
6/17/13, 9:54 AM
#65

God Morgon Ians

Även denna måndag skulle Debora och Benita, tacksamt ta emot healing.

Ha en skön dag!

Ians
6/17/13, 12:00 PM
#66

Anmälda hittills:

Theleonora

Ians

Debora

Benita

zzzoder
6/17/13, 1:44 PM
#67

Jag tar gärna emot ikväll :)

The list:

Theleonora
Ians
Debora

Benita

zzzoder

Rosen05
6/17/13, 6:43 PM
#68

Jag tar gärna tacksamt emot ikväll❤️

Theleonora

Ians

Debora

Benita

zzzoder

Rosen05

abbis
6/17/13, 7:53 PM
#69

Jag behöver er ikväll…Kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Annons:
zzzoder
6/18/13, 6:17 AM
#70

Tack för healingen! Jag kände inte av det så mycket igår, men jag kände mig ändå nöjd och tillfreds med sinnesro under kvällen - vilket verkligen var behövligt! :)

Ha en fin dag!

Ians
6/18/13, 11:45 AM
#71

Gott Zzzoder!

Tackar alla som anmält sig till gårdagens healing stund. Och hoppas att ni mår gott! Tänk på att vara lite uppmärksamma dagarna efter healingen, svaren på era frågor kan poppa upp helt oförhappandes 😎 eller lösningen på problem kan komma från ett helt oväntat håll.

Vill passa på att säga att jag kommer att köra på även under sommaren, just distans healing tar ju inte så mycket av min tid. Så finns det intresse så finns jag här 😉 bara att skriva upp sig.

abbis
6/18/13, 7:58 PM
#72

Får tacke..ska vara uppmärksam närmaste dagarna🙂

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Rosen05
6/18/13, 8:51 PM
#73

Tack för healingen! Kände ett lugn vilket var behövligt!

Många varma kramar☀️

debora
6/19/13, 8:42 AM
#74

Tack så mycket för healingen. Känner mig alltid påfylld med ny energi, efter healing. Känner mig också ovanligt lugn och stressfri.

Vi ska ha besök i midsommar och i vanliga fall stressar jag upp mig en vecka i förväg. Men stressen har inte kommit ännu och då har jag bara en dag kvar innan de kommer😮 Jag har inte handlat, inte planerat maten, inte städat, ändå känner jag ingen stress. Det blir midsommar i alla fall 😃

 Vad gulligt av dig att du även finns här i sommar, det ska jag tänka på.

Önskar er alla en glad midsommar!

Ians
6/24/13, 12:07 AM
#75

Tack, Debora för de fina orden. Hoppas du hade det gott i midsommar ♥ Puttar denna tråden eftersom det är måndag igen! Är det någon som önskar lite healing så sitter jag som vanligt en stund vid 21. Ians

debora
6/24/13, 8:43 AM
#76

God morgon

Tack Ians, vi hade det riktigt gott i midsommar. Härliga vänner, god mat och sol på midsommarafton, vad mer kan man begära.

Jag och Benita tar gärna emot healing även denna måndag.

Ha en skön dag!

/Debora

Annons:
Ians
6/24/13, 12:13 PM
#77

Ians …skickar

Benita

Debora

zzzoder
6/24/13, 7:41 PM
#78

Ians …skickar

Benita

Debora
zzzoder

:):):)

Theleonora
6/24/13, 7:48 PM
#79

Jag tar tacksamt emot igen… 

Ians …skickar

Benita

Debora
zzzoder

theleonora


mayolica
6/24/13, 7:58 PM
#80

Ja tack.  jag tar gärna emot healing.

mayolica

~ mayolica ~

Theleonora
6/25/13, 12:37 PM
#81

Ians, TACK för healingen igår!! Tänk att jag kände mig lättare innan jag tog emot healing men det var nåt litet som störde. Sov väldigt tungt inatt och hade svårt att komma upp som det brukar när jag tagit emot healing på måndagar. Jag tror att det fortf jobbas på och jag känner mig medveten. Får se när genombrottet kommer. ❤


Ians
6/25/13, 2:14 PM
#82

Tusen tack Theleonora, för responsen.

Gårdagens healing var något i hästeväg, värmen spred sig över hela min kropp. Det blev så varmt i händerna så jag började svettas och det riktigt "brände" + att hjärtat skuttade till ett par gånger. Vissa gånger känns det extra mycket.

Hoppas att ni alla kände av de goa vibbarna önskar er en trevlig vecka, så ses vi nästa måndag, de som vill, har behov och kan 😉 kram till er alla ❤️

Theleonora
6/25/13, 3:37 PM
#83

Tack för din feedback! Jag har ju i några veckor känt av mkt i just hjärtregionen, både fram och baksida. Som tur är verkar mitt hjärtchakra vara i mitten av bröstkorgen och inte förskjutet vilket är bra. Blir lite nyfiken på vad värmen betyder?! Kram


Annons:
Ians
6/25/13, 4:01 PM
#84

#83

Jag känner alltid en värme ökning i händerna när jag sänder healing både på distans och när klienten befinner sig i samma rum, det jag kallar för handpåläggning 😉 ibland så har jag bara den varma känslan, och ibland så blir det så varmt så jag svettas, oberoende av rumstemperaturen. Som jag ser det så styrs detta av mottagaren/mottagarnas behov av energi o helande.

mayolica
6/26/13, 9:18 PM
#85

Tack för healingen i Tisdags, den fungerade väldigt bra. Jag fick massor med positiv energi och extra kraft som jag verkligen behövde få just då. ❤️

~ mayolica ~

Fjaeril77
6/30/13, 4:03 PM
#86

Hej Ians, Undrar om det blir någon healing imorgon månd 1/7? I så fall tar jag tacksamt emot :) Fjaeril77

Theleonora
6/30/13, 4:55 PM
#87

Jag tar tacksamt emot. 

Fjaeril77

Theleonora


Ians
6/30/13, 5:34 PM
#88

Det blir det Fjaeril ! 🙂

Ians…sänder 21.00 månd 1 juli

Fjaeril77

Theleonora

abbis
6/30/13, 6:45 PM
#89

Tar tacksamt emot..❤️

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
6/30/13, 9:59 PM
#90

Måndagens healing …… Ians Fjaeril77 Theleonora Abbis

Annons:
zzzoder
7/1/13, 7:30 PM
#91

Tar gärna emot :) Har varit dålig på att skicka respons, men jag uppskattar verkligen dessa måndagar. Dålig respons pga ledsna känslor…

Kram!

Ians
Fjaeril77
Theleonora
Abbis

Zzzoder

Ians
7/1/13, 7:32 PM
#92

Zzzoder ❤️

Rosen05
7/1/13, 8:08 PM
#93

Tar gärna emot ikväll, förkyld, hängig, trött, mentalt slut.

Ians

Fjaeril77

Theleonora

Abbis

Zzzoder

Rosen05

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: