Annons:
Etikettövrigt
Läst 965 ggr
shigne
8/1/13, 7:51 AM

bubbel 1 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Ny månad igen!!! Idag börjar det med solsken och förhoppningsvis kommer mer värme också efter en regnig och åskande gårdag.

Ledig dag = packning inför flytten.

Psoriasismen ger sig till känna med öppna sår efter att ha varit lugn så gott som hela sommaren + ev ryggskott (?) - som bäddat för en arbetsdag i hemmet 🤔 Men tur att nya kärleken kommer strax och hjälper mig med alla kartonger och få nån ordning på eländet. 

Jag börjar se ett slut på röran och det känns otroligt härligt! Bara att bita ihop och kämpa på.

Var ni än är, vad ni än gör idag, så önskar jag Dig en härlig dag! 

kram

Annons:
abbis
8/1/13, 8:59 AM
#1

Morn på er alla

Får panik när jag ser en stor sol ☀️på väderkartan..verkstan blir en bastu och när ugnen går så blir det värre , även om den står i ett utrymme med stängd dörr..Sen skrämmer det fina vädret bort kunderna för vem vill vara inne i stan..

Kul med allt som händer Shigne . Får man vara nyfiken och fråga om det är han med bensinkortet?

Idag ska det tas reda på 36 burkar med lock ..Har inte bestämt knoppmodell ännu för dessa ska kunna staplas då dom ska användas i caféet.Har halvpackat en ugn .Men sätta på den tar emot som sagt..

ha det så bra

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
8/1/13, 9:29 AM
#2

Hej du Abbis! 

Avundas dig inte att sitta i en bastu idag… Nej, inte han bensinkortet - det är bara en som damp ner från ingenstans! Grunnar o grunnar hur allt detta kom sig. Har liksom inte hunnit fatta riktigt hur det gick till 🤔

Tuva-Lena
8/1/13, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'morron shignevännen! Och vink👋 till dig goa kompis abbis!

Abbis frågar om det är han med bensinkortet.. behöver du fråga det?😃Klart att det är han med bensinkortet och det kände jag redan när fröken shigne sökte jobb hos "bensinkortet"..😂Och kära dyra shigne, har man precis träffat nya kärleken, ja då får man stå ut med "ryggskott", så är det bara!😃Hoppas att du hittar bilnycklarna bara, i röran, för annars, vad ska du med bensinkort till?🤪Kraaam och lycka till shigne, så roligt!🌺

Så du har fortfarande varmt abbis, här har det svängt om nu efter sista regnet, lika bra det för det var helt enkelt föör varmt! (Ska man trava burkarna på varandra så vad sägs om en ihålig knopp..?) Hoppas att det löser sig med värmen abbis, förstår att det måste vara olidligt med ugnen på dessutom.

Idag blir det behandla rygg för mig. Har ju fått tillbaka en hel laser och jag blir inte sen att använda den själv heller. Inatt var det värre än vanligt ..😟Sen väntar vi regn idag, och åska, så jag ska försöka uppdatera min hemsida som terapi tänkte jag, bara idéerna ville infinna sig..!😴

Ha en fin dag allihopa och goa kramen till er alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
8/1/13, 9:43 AM
#4

Nääää det var inte bensinkortet, men desto mer spännande då!😃Roligt är det i alla fall och ett helt nytt liv för dig shigne! Njuuuta!❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
8/1/13, 10:33 AM
#5

God morgon på er.

Härligt shigne, med nystart, nytt boende och ny kärlek..lycka till❤️

Uj..uj abbis, jobba i en bastu är inte kul, hoppas på att ni får svalare väder och många kunder.

Skönt med svalare väder Tuvan, har ni mycket mygg nu efter allt regn sista tiden,? dom brukar ju frodas då..otyget.

Här har det regnat en hel del dom senaste dagarna, så det är lite svalare nu, skönt.

Ha en riktigt fin torsdag alla goingar🤗

Ians
8/1/13, 5:13 PM
#6

Gokväll på Er!

Vi nattarbetare sover när ni andra är vakna 😴 Men nu är jag piggelert för nya äventyr i nattofflorna! Natten som gick var jag trött som jag vet inte vad, har sovit lite kort mellan arbetspassen denna veckan. Men idag har jag tagit igen lite av det!

Härligt att höra om ditt nya liv Shigne! Så gott att allt verkar reda sig!

Abbis inte skojigt alls med bastu temperaturer på jobbet!

Och Tuvan hoppas att ryggen blir bättre med lasern!

Toyan vink vink till dig också 👋

Döper om låsta tråden till enbart låstaprattråden. Denna månaden har det bara varit 20 inlägg, och tycker att de som skrev sist , liksom faller bort i bryt punkten. Så gör jag en ny när vi börjar närma oss 200 inlägg istället, då blir det lättare att följa dem som skriver i den.

Hoppas ni tycker det är ok. Så den som rullar nu kommer att få beteckningen Låstaprattråden 1.

Annons:
Pagan
8/1/13, 5:26 PM
#7

Blir bra det Ians

hahaha Abbis, bra att du frågade, hade samma fråga jag, trodde nog det var densamme, men Shigne har välsignats med fler änglar av manligt kön hon på senare tid😂Helt underbart!!

Även här är det svalare väder, men soligt och uppehåll. Verkar som den mesta nederbörden beslutat sig för att komma på nätterna och det tackar jag ju för.

Har nu påbörjat boken Magin för, tror jag, tredje gången. Men denna gång ska jag göra alla övningarna dag för dag och riktigt följa med flödet och få det att vända på alla håll och kanter. Nu jäklar!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: