Healingtråd 8
Nu har den gamla tråden blivit lite långer, så jag tar o gör en ny.
Healingtråd 7 hittar du här.
Som vanligt gäller detta:
Måndagar mellan 21.00-21.15 sitter de som vill vara med och sända och de som vill ta emot lite healing. Läs gärna råden till dem som tar emot lite längre ner i detta inlägg.
Detta är en allmän healing tråd för lite boost i tillvaron.
Specifika problem o frågeställningar får de som så önskar ta i pm med mig. Då vill jag ha namn o ort du bor på för att kunna koncentrera mig på just DIG o din frågeställning! Naturligtvis känner jag ett ansvar för dem jag skickar till privat o lämnar inte ut varken namn eller din berättelse officiellt…utan det är mellan Dig o Mig!
HÄR besträmmer du själv hur privat du vill vara!
Och som innan gäller följande regler… för dessa måndagar!
Anmäl dig i denna tråden…senast vid 20.45 den Måndag du vill vara med, och antingen ge eller taemot healing. Nickname räcker…jag tror att de som står för själva kraften känner av både din önskan o vår intention!
Lite råd för optimal känsla o behållning av dessa allmäna sessioner…
Sätt dig eller lägg dig, bekvämt.
Se till att du är ostörd under dessa 15 minuter som healingen tar.
Djur kan känna av healing kraften o därmed störa dig, så går det så setill att de är i ett annat rum.
Avsluta stunden sakta o låt tankarna bara komma som de kommer…ligg/sitt kvar en stund o bara var.
Drick gärna lite extra det närmaste dygnet…för utrensningens skull.
Skriv gärna något efteråt om hur du upplevt stunden…både som sändare o mottagare. Det kan vara gott för dem som lägger en stund på helt okända människor att få en liten feedback

Kvällens deltagare 1 juli är:
Ians
Fjaeril77
Theleonora
Abbis
Zzzoder

Ians Tjeleonora Fjearil 77 Abbis Zzzoder Rosen05
Tack för healingen! Har denna vecka känt av otroliga energier.. främst mina egna men även de jag bor med..
trevlig helg. kram

tackar för healing ..ni är så snälla mot en som inte kan ge tillbaka ❤️
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Om du bara visste abbis…. Du ger tillbaka mer än du tror!!! Kramar i massor till dig!!!

Abbis, jag håller med Shigne! Stor kram till en go kvinna!
Imorgon är det måndag igen, dags för lite healing för dem som önskar sig lite boost i tillvaron / kram

❤️❤️❤️

Halloj. Tar gärna emot healing ikväll :)

Jag är med ikväll…
healing-mammut
shigne

jag oxå om det är OK..🙂

Jag är också med (senare ;)) healing-mammut shigne abbis Theleonora Ians

Härligt gäng ikväll! 🙂❤️
Zzzoder

Kära Kalle Sändare, denna mottagare är jäääättetacksam över kvällens sändning av healing. Helt otroligt hur det funkar. Det blir som eld under fötterna och sen börjde det sticka i händerna. Främst vänster. Ska bli spännande att se hur natten blir….kommer väl att snarka som en ko :)
Tusen tusen tack för alla fina påhälsningar
Sov gott
kram 🌺

Tack alla för healingstunden igår, speciellt tack till dom som skickade :)

Tack! Ledsen, men jag somnade ifrån allt! Men sovit som en stock….

😉 Härligt healing-mammut!
Det gör inget Shigne, jag skickade innan igår för jag var tvungen att gå o jobba, kanske det som gjorde att du somnade gott o sov som en stock!
Healingen når ju fram när mottagaren är redo…..
Tackar er alla för att ni kikar in, trots att det är semestertider! Ha nu en skön vecka fram till nästa måndag / kram på er 🤗

Tack för igår…ni är för goa allihopa..❤️

Natten var lugn, sov faktiskt ovanligt gott :) Kan tillägga att jag även fick tårar i ögonen flera gånger i går kväll. Varför vet jag inte,
Kram på er 🌺

Jag skriver upp mig för healing imorgon. Tack på förhand! ✨

🙂
Theleonora

Jag skriver också upp mig för healing imorgon🙂❤️

Jag oxå..❤️

Var snälla och kopiera denna lista i er anmälan…..och skriv ert eget nickname sist….och posta. det blir lättare att se vilka som anmält sig då 😉
Theleonora
Smilax
Abbis

Var snälla och kopiera denna lista i er anmälan…..och skriv ert eget nickname sist….och posta. det blir lättare att se vilka som anmält sig då
Theleonora
Smilax
Abbis
healing-mammut

Var snäll och kopiera denna lista i er anmälan…..och skriv ert eget nicknamn sist….och posta. det blir lättare att se vilka som anmält sej då😉
Theleonora
Smilax
Abbis
healinf-mammut
mayolica
~ mayolica ~

Jag är med ikväll;
Theleonora
Smilax
Abbis
healinf-mammut
mayolica
shigne

Hej hej, jag vill också vara med!
Theleonora
Smilax
Abbis
healinf-mammut
mayolica
shigne
Eden Rose
Zzzoder

Oj jag somnade i soffan efter att ha suttit en hel dag på akuten med onda bihålor och vaknade först kvart över tio. Hoppas din healing nådde fram i alla fall 🙂

Tusen tack till Ians för healingen igår och alla andra måndagar!! Kände som de senaste gångerna i benen och lite kring det sjätte chakrat. Det var en hel del energier som svävade upp och ner för mina ben. Sov gott och i tid för en gångs skull efter att ha tagit emot healing och hade inga problem med att gå upp imorse:). Mer sånt tack ;). Hoppas ni har en bra dag allesamman! ❤

Tusen tack här oxå❤️

Tack för era återkopplingar ❤️Smilax, Theleonora, Abbis
Smilax Healing kraften når dig oavsett om du sover eller är vaken, ibland är det tom en fördel om man somnar o slappnar av ordentligt. Så oroa dig inte för det! Hoppas du blir bättre i dina bihålor snart, en liten blomma som tröst🌺

Tack för healingen. ❤️
~ mayolica ~

Tack för en givande healing!
Upplevde andningssvårigheter som satte sig i halsen + att hjärtat kändes oroligt. Försökte heala det så gått det gick. Ingen oro, bara lugn och ro under hela tiden jag låg. Somnade till och vaknade vid 23-tiden. Sen har jag sovit som en stock och kände mig glad och pigg när jag vaknade….
kram

Massor av energier i rörelse i går :) "Tack för healingarna"!

Tack Ians ❤️
Jag var till akuten igår för att få nytt penicillin och fick bihålorna spolade. Hade tväront men på kvällen tog jag ganska starka värktabletter och migränmedicin och sen var värken borta. Har mått något bättre idag men är yr och ofokuserad samt värk i nacken som sprider sig över huvudet. Men det är bättre än igår. Vad som gjorde vad vet jag inte men din healing hjälpte säkert till 🙂.

Halloj, igår blev det lite tokigt…Jag drack ett glas vin och hade glömt att jag anmält mig till healingstunden - jag blev så trött som om någon hällt sömnmedel i vinet :)
Nattinatti - men sen vaknade jag och har mått dåligt hela dagen. Ont i huvudet och illamående :((

Förstärkt effekt på vinet 😉 kanske , nej skämt åsido. du får komma igen på måndag då, inga problem! 🌺

En fråga: kan healingen påverkas på något sätt om jag har magnetarmband eller om jag har ett knäskydd med magnettrådar?

#40 Det skulle jag inte tro, har aldrig hört talas om det. I såfall borde det väl enbart bli en positiv reaktion av det, att healingen förstärker effekten 🤔

Så det kan inte vara så att det förstärker "det dåliga"?

Absolut inte!
Däremot kan man ibland bli sämre, innan det blir bättre. Som en del av läkningsprocessen.

Längtar så till healingstunden imorgon! Är i sån obalans så jag vet inte vart jag ska ta vägen… Iom detta så anmäler jag mig till imorgon kväll. ❤

Debora och Benita tar tacksamt emot healing ikväll.
Tack på förhand!
Kramar

Snälla gör en lista med era namn när ni anmäler er och kopiera den samt lägg till ert eget namn när ni posta ert inlägg….så slipper jag sitt o scrolla för att kolla vilka som anmält sig….. Det är så lätt att man missar någon då, för oftast går jag in via mobilen precis innan. Kram till er alla i värmen!
Theleonora
Benita
Debora

Är jättegärna med på ett hörn🙂
abbis
Theleonora
Benita
Debora
Tack för förra veckans healing. Nu är min vardag äntligen under kontroll igen.. jag tar väldigt gärna emot ikväll! Ni som skickar är underbara med ett hjärta av guld!
Zzzoder
Ians
abbis
Theleonora
Benita
Debora

Även jag tar tacksamt emot healing i kväll ❤️
Zzzoder
Ians
abbis
Theleonora
Benita
Debora
healing-mammut

Tack så mycket för healingen ikväll! Har fått huvudvärk och jag kände ju att det var i ansiktet (det sjätte chakrat) som det jobbades på. Borde nog sova. Kände en del energier på benen och runt bröstkorgen också.
Kram och tack Ians! ❤️

Hmmm..jag fick också huvudvärk. Både denna gång och tidigare. Theleonora - du nämner ansiktet och det sjätte chakrat. Är det något som jag kan hjälpa kroppen med? Jag menar om det nu är just där som healingen sätter in så är det väl där som kroppen behöver förstärkning antar jag… Min fråga är: vad ska jag fokusera på för att hjälpa kroppen? Förstår du min fråga?
Tusen och tusen tack för att ni finns och delar ut god energi till alla som behöver :)
Kram på er ❤️

Healing-mammut, det här är min egen tolkning av det som händer vid healing: jag tänker mig att en del "negativa energier"/gamla beteendemönster som är lagrade släpper under tiden man får healing, medan andra saker dyker upp i händelser, interaktioner med andra, symboler, tecken ja hur du nu ser på det de närmaste dagarna tills du når dina insikter. Vad jag brukar göra är att skriva ner en fråga, sen släppa det eller fortsätta skriva svaret om det kommer direkt. Jag googlar runt kring olika chakror och får en massa insikter av att läsa vilka blockeringar som skapas och av vilka händelser.
Hoppas det var till hjälp!

Hej mina vänner!
Svettigt idag, vi har 33,4 grader inne 😉 Inte skall man klaga nu när sommaren äntligen kommit, men en blir lite däckad vissa dagar!
Healing stunden igår jag fick en intensiv smärta i vänster tinning smärtan strålade ner i tänderna på överkäken, på vänster sida. Kändes som det värkte i hela vänster ansiktshalva så intensiv var smärtan.
Igår passade jag på att dra ett tarot kort inför healingen, kortet som kom upp var Vagnen kort nr 7 i den stora Arkana Här är ett litet förslag till hur man kan tolka det kortet:
Vagnen dyker oftast upp under perioder då man upplever motstånd som leder till frustration. Frustration leder till att självkänslan och självförtroendet blir sämre, man känner sig osäker och risken för att handla på ett impulsivt sätt är stor. Vagnen står för vår förmåga att ta kontroll över situationen och sätta saker i rörelse efter en tid av osäkerhet, motstånd och stillestånd. Vagnen står även för makt över sitt inre och brutalt makt över sin omgivning.
En liten tanke till någon eller några av er, att finurla över.
😉
Tack alla goa som var med igår, välkomna in nästa måndag!

Tack Theleonora och tack Ians! Det är så härligt att kunna få lite svar på funderingar - och det där med vargen var intressant! Skulle vilja läsa mer om djur och hur man tolkar när man tex möter/drömmer eller tom kanske drömmer att man ÄR ett djur. Tips på böcker någon? Nej, nu är det kaffe på trappen som hägrar :)
Ha en härlig helg alla ❤️

Tar tacksamt emot healing imorgon!! Ser så fram emot det. Här kommer listan: Ians (givare) Theleonora

Jag tar så gärna emot healing imorgon 🙂. Behöver lite nu när jag slutar med penicillinet på tisdag. Tack så mycket Ians att du erbjuder detta.🙂
Ians (givare)
Theleonora
Smilax
Tar tacksamt emot healing ikväll🌺
Ians (givare9
Theleonora
Smilax
Rosen05
Tack för sist.. är gärna med idag igen.
Ians (givare)
Theleonora
Smilax
Rosen05
Zzzoder

Tusen tack för healingen! Kände återigen en del i benen och i ansiktet. Har så himla ont i ländryggen, har en del träningsvärk att ta itu med också så vet inte vad som är vad.
Kram på dig Ians❤️

Healing imorgon - tack gärna!! ❤ Ians (givare) Theleonora

Ikväll är jag med;
Ians
Theleonora
shigne

Jag vill vara med🙂
Ians
Theleonora
shigne
Pagan
abbis

Ikväll vill jag gärna vara med! Skrev ett pm till dej Ians då jag "famlade" runt bland healingtrådarna & kände mig lite vilsen… ;) Ians Theleonora shigne Pagan abbis Fjaeril77
Jag är gärna med för att ta emot lite healingenergi ikväll.
Ians
Theleonora
Shigne
Pagan
abbis
Fjaeril77
Rosen05
Är i stort behov av energi och ljus.. tar tacksamt emot..
Ians
Theleonora
Shigne
Pagan
abbis
Fjaeril77
Rosen05
Zzzoder

Nu sätter jag mig strax och listan stängs för denna gången.

Tack..Blev trött av detta men det kanske hör till ?

Tack för en avkopplande och så skön stund igår….slumrade till ordentligt! Idag känner jag mig piggare och mer harmonisk

Abbis, ja det hör till. Om det är just avslappning man behöver, så brukar man bli rejält trött. kram till dig 🤗
Gott Shigne, stor kram!
Allmänt
Denna gång dök kortet Eremiten upp om det står det bland annat att läsa:
Eremiten råder dig att vänta och se vad som händer under en tid framöver. Det finns stunder i livet då vi inte kan förändra en situation, hur mycket vi än försöker. Han kan också råda dig att skjuta upp ett viktigt beslut, även om du utsätts för påtryckningar för att du ska bestämma dig. Om du är osäker på huruvida du ska gå vidare med ett projekt eller ett förhållande, vänta och gå försiktigt framåt så klarnar situationen snart.
Inre stillhet och att följa eremitens oansenliga lykta skapar en lugn oas inom dig. Den ger dig utrymme att lyssna på din egen inre visdom.
Eremiten kan också vara en vis äldre person som har tid att lyssna. Ibland behöver vi bara få släppa ut allt det som sjuder inom oss och när detta väl har bekräftats, kan vi lämna oron bakom oss.
Eremitens negativa aspekt är att du kanske låter slappheten ta över.
Fundera över det och fråga dig om det finns ett budskap till Dig i detta.
Tack alla som anmälde sig till gårdagens healingstund, hoppas att det gav er något en liten boost i tillvaron, svar på en fråga, en tråd att nysta i, att de som är sjuka känner sig något bättre etc. Välkommen in nästa vecka igen, stor kram till Er alla!

Tack Ians, Känner mig väldigt avslappnad, harmonisk och med mer energi idag! Började med att tänka på min andning & vips så gled jag in i avslappnad slummer… Eremitens kort gav mig råd & funderingar att nysta vidare i ;) Tack & varm kram 😊🌺

Tack Ians! Har fortfarande extrem värk i ländryggen men det är bättre än igår. :)
Tack så mycket.. var verkligen välbehövligt.. senaste 4-5 veckorna så har jag somnat tidigast vid 01 tiden.. igår kväll så somnade jag på soffan - på spikmattan vid 21.45.. sambon sparkade lite på mig en halvtimme senare.. då förflyttade jag mig till sovrummet och sov vidare hela natten..
Tack 🌺
Tack för healingen i gårkväll! Var ganska trött innan healingen, kom i säng lite efter 21.00, men sovit hyfsat bra förutom toabesök (gör det varje natt..)
Kram☀️

Hej alla, hoppas ni haft en bra helg! Jag tar tacksamt emot healing ikväll 12 aug. Behöver lite energi, ljus & hoppas på lite lindring i höger höft, länd & svanskota där jag fått gångsvårigheter pga smärtan Fjaeril77
Jag skulle gärna ta emot lite ikväll.
Fjaeril77
JeanetteK

Tar även jag tacksamt emot healing

Jag tar också emot lite Theleonora Ians Fjaeril77 JeanetteK Malava
zzzoder
Theleonora
Ians
Fjaeril77
JeanetteK
Malava
Är gärna med ikväll :)
Hej! Tar tacksamt emot helande energier, behöver mentalt bli stärkt.
zzzoder
Theleonora
Ians
Fjaeril77
JeanetteK
Malava
Rosen05

Vill gärna va med på ett hörn
**abbis
**
zzzoder
Theleonora
Ians
Fjaeril77
JeanetteK
Malava
Rosen05

Malava har fått förhinder, så då ser listan ut så här istället:
**abbis
**
zzzoder
Theleonora
Ians
Fjaeril77
JeanetteK
**Rosen05
**

Tack för healingen! Kände mycket i bröstkorgen och halsen. ❤

Tack ..blir bara trötter..
Någon som känner av nått från mig?

Tack alla Goa deltagare i Healingcirkeln 🌺
Tack för healingen igår kväll! Varit mycket trött idag. Känner mig nöjd och tillfreds nu.
Tack och kram!☀️
Hej, jag är gärna med på måndag. mvh j

Dags för healing imorgon igen! Jag anmäler mig (trodde förra gången var sista för min del men det känns som att det blir iaf en gång till). ❤️
Listan 19 augusti:
Ians
Theleonora
Mrjag
Är också gärna med imorgonkväll och ta emot healingenergier. Är mycket tacksam till Er alla!🌺
ians
Theleonora
Mrjag
Rosen05

Tar tacksam emot ikväll! ians Theleonora Mrjag Rosen05 Fjaeril77

Gott gäng även idag ser jag 🙂
Ians….. sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjaeril77

Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
~ mayolica ~

Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
Healing-mammut

Tar även jag tacksamt emot denna gång
Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
Healing-mammut

Tar även jag tacksamt emot denna gång, lten korrigering😉
Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
Healing-mammut
Malava
Tar tacksamt emot healing ihop om att själv bli djupare andlig.
Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
Healing-mammut
Malava
zzzoder

Oj va många som vill vara med <3
Ians…..sänder
Theleonora
Mrjag
Rosen05
Fjäril77
Mayolica
Healing-mammut
Malava
zzzoder
Eden Rose
Tack för healingen! Känner mig lugn å avslappnad! Kramar!🙂

Tack för healingen! Har varit och är fortf spänd i pannan och nacken :(, kände en del strömmande i vänster arm och höger fot. Hoppas det ger med sig snabbt så jag kan vara mig själv nu. ❤️

Tack alla som slöt upp till healing stunden igår kväll. Hoppas ni sovit gott inatt och att kommande vecka blir bra!
Var rädda om er Livet är för kort för att slösas bort på att tillfredställa andra helatiden! Visst skall man vara generös och empatisk, men inte så till den milda grad att andra styr ens liv! …… Tankar jag fick under tiden jag skrev nu som jag känner vill komma fram, kanske till någon av er / kram

Tack, kände aktivitet i pannchakrat i går… :)

Tack, stressade som vanligt men la mig 5 min senare med huvudvärk.
Som släppte vid healingen

Tack för helingen igår
Det Du skriver Ians om tankarna att ej låta andra styra ens liv.. stämmer för mig i alla fall..känns bra att se så där i ord! Kramar🌺

#104 ♥

en plötslig smärta i magen dök plötsligt upp från ingenstans en stund på kvällen? men sen när jag hade somnat sov jag ovanligt gott på natten. Tankarna kan nog passa in hos mej med.
Tack för healingen. ❤️
~ mayolica ~

Mayolica ♥
Vill tacksamt gärna ta emot healing imorgonkväll 26/8! Kramar🌺
Rosen05

Rosen05 Theleonora Ians (givare)

Tar tacksamt emot healing imorgon kväll 🙂
Smilax
Rosen05
Theleonora
Ians (givare)

Får jag också vara med 26/8? 👋

Är gärna med som givare.
tro hopp och kärlek...

Ians …givare Helenahi…givare Smilax Rosen05 Theleonoea LillaMu

Ians …givare
Helenahi…givare
Smilax
Rosen05
Theleonoea
LillaMu
Malava
Mvh Ians

Jag är gärna med..
abbis
Ians …givare
Helenahi…givare
Smilax
Rosen05
Theleonoea
LillaMu
Malava
❤️

Hej underbara, jag tar gärna emot healing i kväll. Är så sliten och sänkt efter långvarig dålig sömn, begravning, problem i familjen mm. Behöver nog gå i idé fram till våren egentligen, men eftersom det känns lite orealistiskt så vänder jag mig till er istället 🌺 Ha en härlig måndag!
abbis
Ians …givare
Helenahi…givare
Smilax
Rosen05
Theleonoea
LillaMu
Malava
healing-mammut

Jag tar gärna emot healing ikväll
abbis
Ians …givare
Helenahi…givare
Smilax
Rosen05
Theleonoea
LillaMu
Malava
healing-mammut
Mayolica
~ mayolica ~
Tack för senaste sessionen. Tar tacksamt emot idag igen.
abbis
Ians …givare
Helenahi…givare
Smilax
Rosen05
Theleonoea
LillaMu
Malava
healing-mammut
Mayolica
zzzoder

Vilket gott gäng även i kväll! ♥♥♥

Tack!!!! Jag fick så varma händer. Funderade på att bränna lite fett på magen, galet eller hur? Sen tänkte jag på nära och kära som också behöver lite värme och styrka och hoppas att de också fick en släng av "sleven". Så tack än en gång för healingen, återkommer gärna.

Tack snälla :) Jag blev tyvärr inbeordrad att jobba så jag var inte hemma och uppkopplad mot healingen, men den kanske tog ändå.
kram 🌺

Ikväll hade jag svårt att känna något..men tackar så mycket..❤️

Tack alla goa för igår kväll! Tack Hekenahi för hjälpen med att skicka!
Önskar er alla en bra vecka framöver, till healing-mammut ……jo även om man blir upptagen just då när stunden är, så når kraften fram när man sedan kommer till ro och kan ta emot den. Anledningen att man ber er att vara i stillhet och fokusera är att ni skall bli medvetna om kraften och känna in, att ni skall få en stund mitt i vardagen då stillhet och ro råder. Det går man ju ifs miste om, om man är tvungen att jobba, men kraften som läker och helar når fram iaf.
Abbis inte alltid är upplevelsen av healingen det som styr vad den gör, inte alltid känns det likadant, eller lika mycket. Var uppmärksam några dagar framåt på saker som händer runt dig 😉

Tack Ians det ska jag vara..❤️

Helt magiskt!!!! Sovit i sex timmar med endast ett par korta uppvaknandet - sååååå skönt :))) Kram o tack

Fantastiskt Healing-mammut ❤️
Vill tacka för healingen i gårkväll, även om jag inte kände av den påtagligt..men har väl nått fram lite grand i alla fall.
Kramar☀️
Tack för en fin healing-stund. Har börjat känna av ordentliga krafter i framförallt ben o armar.. som ett magnetfält mellan dem som hindrar mig från att slå ihop armarna.. :) trots förkylning så känner jag mig pigg! :)
tack! Ha en underbar helg..
kram

Tack för healingstunden! Som alltid mycket givande :). Kram ❤

Ser fram emot healing imorgon, anmäler mig på detta sätt ❤

Lista på deltagare inför måndagens healingstund den 2 sept:
Ians…sänder
Theleonora

Är gärna med
Malava
Ians…sänder
Theleonora

Vill jättegärna vara med
Theleonora
Malava
Nemetona
//Nemetona
Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?
GEORGE ELIOTT
Jag är också gärna med som mottagare
Ians sänder
Theleonora
Malava
Nemetona
Rosen05

Jag tar tacksamt emot 🙏 Ians sänder Theleonora Malava Nemetona Rosen05 Pagan sänder Fjaeril77

Hur länge skickar du Pagan?
Tar tacksamt emot! kram :)
Ians sänder
Theleonora
Malava
Nemetona
Rosen05
Pagan sänder
Fjaeril77
Zzzoder

Ians sänder
Theleonora
Malava
Nemetona
Rosen05
Pagan sänder
Fjaeril77
Zzzoder
Eden Rose…kanske jag hinner med ännu…. :)

Stort tack för healingen igår! Kände av när ni båda skickade. Kändes mest i hjärtregionen, några strålar i benen. Men tror att halschakrat har fått sig en del utrensning och så även tredje ögat. Är nämligen förkyld och det är där förkylningen sitter. Bara att vänta på insikterna och kurera sig. Tack!

Tack mina vänner för en fin healing stund! Hoppas att ni alla fått lite boost i tillvaron. Jätte tack Theleonora för din härliga åtekoppling! Hoppas förkylningen klingar av snabbt nu!

Hejsan! hann tyvärr inte se att #137 Pagan började sända kl:20!
Men tackar #131 Ians för hjälpen jag kände en enorm värme nästan brännhet svidande känsla i mina händer och sedan fick jag pirrande känsla i benen och en liten vassare smärtpunkt just på problemområdet i ryggen och en vassare känsla i huvudet och sedan somnade jag nog?!? och har sovit som en stock i natt och även vaknat och somnat om vilket brukar vara ganska omöjligt då smärtan inte låter mig sova! så stort värmande tack till er båda ifall Pagans healing också hjälpte till fast man inte är beredd 😉
Och vaknade i morse och har haft lättare energier i hela mig känner mig gladare även om ryggen fortfarande finns kvar! men tack igen till er både verkligen🌺❤️
//Nemetona
GEORGE ELIOTT
Hej!
Tack för healingen igår! Hann inte lägga mig..Men har mått väldigt bra mentalt idag, stark, trygg.
Kram☀️

Nemetona du har ett pm från mig ❤️
Tack alla goingar, ja healing kraften når en när man är beredd att ta emot. Vilket gör att Om man inte hinner vara hemma eller slappna av just när den sänds så kommer den när man kan. Optimalt är ju att man synkar sändning och mottagning, men skulle det fallera av någon orsak så når kraften ändå fram så småningom 😉 Härliga återkopplingar Nemetona och Rosen05, jätte tack för de fina blommorna Nemetona ❤️
Skriver upp mig för i morgon kväll 9/9 å tar tacksamt emot!☀️
Rosen05

Deltar också hemskt gärna i morgon 9/9 och tar emot 🙂
Rosen05
Nemetona
//Nemetona
GEORGE ELIOTT

hej 🙂
jag undrar lite hur det ni tror det "funkar" med healing.
#147 du skriver och då kommer direkt en fundering i min tankevärld:
"
Tack alla goingar, ja healing kraften når en när man är beredd att ta emot. Vilket gör att Om man inte hinner vara hemma eller slappna av just när den sänds så kommer den när man kan. Optimalt är ju att man synkar sändning och mottagning, men skulle det fallera av någon orsak så når kraften ändå fram så småningom ."
jag "tror" väldigt mkt på den här mystiska kraften(gäller att vara beredd/vilande🙂) men på nåt vis känns den kraften de är jag inne på också .
men det där : sänds så kommer den när man kan… och hur fridens vet man när man kan ta emot den.??(om man nu inte kommit överens om att vara vilande om man är mottagare ).
du får ursäkta lite min paradox (det låter lite som önsketänkande så känner jag det som).
det hela känns otydligt om man" tror" det kommer fram nån gång…
vad vet man…, då är det ju inte säkert att den överhuvudtaget kommer fram/ aldrig kommer fram, ställer bara motfrågan??.
om man nu inte plockar kraft på "nytt" ur källan.
men då är de ju en ny procedur(iaf fall som jag ser på det hela).
och ja optimalt då funkar det helt säkert , det känns tydligt😃.
och när "kraften" når fram så småningom , det låter som en säljande-fras(ursäkta om jag låter otrevlig inte menat så utan bara tänker objektivt på nåt generellt som lovas hit eller dit det är tamme den otydligt i min värld??).
Ni får hemskt gärna förklara( visa tydlighet) vad ni tror det bygger på för princip…de helande "vågorna fryses ju inte i luften eller kommer ifrån marken så småningom "senare " till den som det avses till, då är man ju inne på bara tur att det "kanske hamnar" till rätt person.
tyck till/"enlight me" ☀️🙂om ni anser att det "funkar på nåt sätt som jag inte verkar ha "fattat"/(eran "tro" om det här fenomenet med healing).??
ställer mig lite frågande till "efter"-kommande healing. (som sagt inte negativ till det som ni påstår, vill bara få en tydligare bild av hur ni tror det hela "funkar",är bara det🙂).
förstår dock vinken med att skicka "mer" "love❤️ and concerning🌊" som att ge mer garanti för att det hela ska "verka/få effekt".
då "Bryts isen" och känslorna(positiva/negativa, de kan ju dyka upp both…) bara väller fram(🥳) så att man knappt kan bärja sig(remember only de positiv-känslorna😃👍), då börjar🥳-en, som man önskat (be så ska du få👍…) sig😊👍😃🌈❤️.
de negativa som kanske kommer upp till ytan💣🌊 bort dom i den mörka😮 evigheten😂 där dom hör hemma.
find the light👍 woohoo (*glädje-dans*, kan man aldrig få 2 much av)😊😃.
tuff tuff tuff för optimist -tåget(som att lyssna på bra musik, då finns viss risk för att tårna gräver sig ur skorna😉) som kan dyka upp, 😍-lek kan då komma till en på totalt oväntade sätt👍.
tänk så mkt folk i hela världen som inte ens vet om att det hela(med healing alltså) existerar under hela deras livstid…va synd om dom som inte fått känna på den ljuvliga👍 "läkekraften" vi alla kan ta till oss om vi bara är "öppen" i kropp och själ.
jag var inte så låta bli att skriva ikväll🙂, de kunde ju ha slutat med att jag inte klickat på publicera kommentar 😃
ha det bra alla glada healers och fina människor som vill göra gott för varandra (de som tror på varandras goda kraft👍 och möjligheter att forma en kärleksfullare och "roligare" värld) och världen.
det behövs.
varifrån kom egentligen "ljuset" som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtat
började slå och vi kunde andas
och skratta

Tyvärr så skriver jag på min mobil nu, så jag får återkomma ang Undrarens inlägg. Skriver svar imorgon ;)

Deltar också gärna, behöver obegränsat med energi, glädje, flyt och tur fnv. ska försöka vara närvarande denna gång.
Tack Ians och ni andra givare för att ni finns/ Kram ❤️
Malava
Rosen05
Nemetona

Jag är med! Theleonora Ians Malava Rosen05 Nemetona

Jag skall försöka svara på dina frågor så gott jag kan.
Naturligtvis är det bäst om den som sänder och den som tar emot är synkroniserade, dvs att mottagaren sitter eller ligger avslappnat och inte störs under sessionen, när man sänder distans healing. För total upplevelsen skull.
Men jag ser det som att när jag sänder healing så kopplar jag upp mig i bön till högremakter i universum som är de som är de egentliga sändarna. Min roll i det hela skulle vara lite enkelt förklarat…..förbön/kanal för dem som anmält sig till, tillfället.
Vid traditionell förbön ställs det inga krav på att den som behöver hjälp, sitter eller ligger i en speciell position etc utan den som står för kraften och svaret på bönen, hjälper i exakt rätt tillfälle när den man ber för behöver. Genom att en läkningsprocess startas eller någon/ något kommer i ens väg som ger svar eller direkt hjälp. Vad man nu behöver!
Denna hjälp kan nå fram flera dagar efter att man bett, då själva svaret startar en process som skall läka situationen. Det slår inte ner som en blixt på mottagaren.
Om ex mottagaren ber om helande för sin dåliga natt sömn, så är det inte så att man måste skicka varje kväll för att mottagaren skall sova…..utan man ber högre makter om hjälp för detta problem, och så blir det oftast så att om mottagaren är synkad just den kvällen så sover de oftast gott och avslappnat just då….men själva "läkningen" är ju en process som kan spänna över ett bra tag fram över. Därför säger jag ofta att man skall vara uppmärksam på saker som sker runt en den närmaste tiden.
vill man ha läkning i sin ekonomiska situation, så ramlar det inte ner en kasse pengar utan, man ramlar oftast över olika möjligheter som leder till bättre ekonomiska möjligheter, ibland när det är bråttom finner man tom någon att låna av som man inte funnit innan. svaren kan vara olika beroende på hur akut det är….. Oftast ber jag inte om det själv för de det betyder att jag får jobba häcken av mig den närmaste tiden ;)
Men jag har varit med om att det vid flera tillfällen när det varit mycket akut, så har tex vid ett tillfälle en gammalarbetsgivare som jag haft för flera år sedan… Kommit på att de glömt betala ut semester ersättning och slut lön, det kom en check på 10.000 helt oförhappandes! Utan att jag ens var medveten om detta eller ringde dem Och lite sådana mirakel!
Naturligtvis är det mest optimala att mottagaren är beredd och avslappnad just vid "sändandet" men man kan skicka även akut till någon som inte är det…..det betyder inte att de faller i koma och kör av vägen pga det…som några falanger inom healing vill göra gällande….vilket jag är mycket skeptisk till.
Om det nu finns en högremakt som vill oss väl och som lyssnar när vi ber för våra medmänniskor….vilket jag tror. Varför skulle de vara så ovisa att de klappade till mottagaren så den körde av vägen och dog? Låter mycket konstigt i mina öron.
Låter mer som en Hollywood films effekt! Där häxor o knytt skickar iväg exploderande krafter. Så fungerar det inte i verkligheten.
Därför säger jag att kraften når fram när det är rätt tillfälle och på sitt eget lilla sätt. Distans healing är i mina ögon, en förbön för en medmänniska i nöd. Inte heller känner jag att jag om jag skickar allmän healing till en grupp som vi gör här, behöver veta exakt vem mottagarna är. Det har jag fullt förtroende för de högremakterna att de vet. Däremot om jag får förfrågan om något specifikt, och skickar privat…så vill jag ha namn och ort….så jag kan koncentrera mig på den personen ….ofta får jag då en bild av problemet och en helt annan kontakt med de krafter som är i omlopp då. Då vill jag också att den som tar emot är koncentrerad på vad vi håller på med, för att jag skall få en bättre bild av det problem som mottagaren vill ha hjälp med…..och för att vi efteråt skall kunna diskutera vad mottagaren kände eller fick för tankar under sessionen. För det ger oftast ett svar eller en vägledning till problemets lösning.
Och när man befinner sig i samma rum som mottagaren och ger direkt healing, så ser jag det som att mina händer är förmedlare av kraften direkt, jag är en kanal, ett par händer som hjälper kraften från universum att nå mottagaren där och då.
Jag är ju som förböns "ledare" alltid en kanal bara för kraften, men på olika sätt beroende på om det är distanshealing eller direkt healing vi talar om.
Hoppas du fått lite svar på dina frågor, hur Jag ser på detta.

Kvällens deltagarlista….kopiera och skriv ditt namn nederst i ditt inlägg om du vill anmäla dig. Så är det lättare att se vilka som anmält sig, och jag slipper att scrolla runt, och ev missa någon 😉
Theleonora
Malava
Rosen05
Nemetona
Ians…sänder

Hej, Jag vill först tacka för healingen förra :) Jag hade väldigt svårt att släppa mina tankar som for runt i huvudet… Det var verkligen otroligt svårt…. En vän hade gått bort och jag hade varit i chock & hela helgen. Sorgen & gråten satt i bröstet som en stor tyngd. Det var så många frågetecken kring hens död! Så svårt att släppa tankarna som virvlade runt men ville desperat ta emot den helande healingen som jag så väl behövde! Jag körde först spänn & slappna av muskel för muskel men det kändes ej som det funkade. Till slut somnade jag tills sambon kom & la sig kl 23. Jag hade då faktiskt sovit! Vaknade då och kunde ej somna om förrän vid 04-tiden. Ett JÄTTESTORT TACK 🌺 🙏 I ALLA FALL FÖR HEALINGEN IGEN! Men i och med detta vill jag fråga om ni andra har några bra tips hur man slappnar av när något speciellt snurrar runt i huvudet! Jag tar tacksamt emot alla tips! Jag använder mig annars alltid av andningen. räkna in och utandningar. det brukar funka som avslappning och att komma i rätt mottagande sinne!
Theleonora
Malava
Rosen05
Nemetona
Ians…sänder
Fjaeril77

PS, Ang tips på avslappningstekniker. Tex när man har svårt att varva ner, blockera "bruset", släppa tankar osv. Jag förstår att ingen har tid att svara @ ge TIPS IDAG!!! 🙊 Men om ni har tid & lust senare i veckan - mottages tips & tekniker tacksamt :)) Ha en fin måndagskväll alla

tusen tack för din beskrivning Ians🙂,instämmer med vad du beskriver.
nu förstår jag hur du tänker om och menar med det här "fenomenet" healing 👍🙂.
sån där gränslös kärlek och omtanke(precis😎 ifrån dom högre makterna)👍
varifrån kom egentligen "ljuset" som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtat
och skratta

Fjaeril77: Kan det hjälpa om du skriver ner dina tankar? Så att du ser dom på ett annat sätt och sen lägger ifrån dig pappret, bränner upp det eller slänger det på annat sätt.
Gå ut och gå!
Säga åt tankarna att det är ok att ni finns där eller bara gråta ut. Att gråta ut är det bästa. Man ska inte göra motstånd mot känslorna.
En sak jag fick lära mig är att säga att kl 19 kan jag sitta och tänka på det här men inte nu. Och sen när kl blir 19 har man förhoppningsvis glömt av det, annars får du bestämma en ny tid med dig själv.
Kör en EFT-runda, vet du inte vad det är googla eller gå in på lawofattraction.ifokus.se
Lite tips på rak arm. Hoppas något tilltalar dig!

Ja ut och gå, ljudböcker kan också vara god hjälp att släppa tankarna som mal. Jag brukar säga att det är ok att älta, men inte för länge. Sätt upp en tid som du ska ha ältat klart. Tankarna kan ju vara bra att skriva ner ja, eller att tala högt för sig själv. När man säger ord högt så brukar det lätta lite. Men jag tänker också på Ametister, har du en sådan sten? Den är både helande och renande och hjälper vid sömnsvårigheter.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

var i sovrummet är det lämpligt att ha ametister placerade (kom på denna frågan iom att pagan tog ett exempel på en stentyp) vid sömn?
ovanför huvudet? innanför kuddvaret (under)? ,på sidan(i så fall vilken höger ,vänster) av sängen?, vid fötterna? under sängen(beroende på vad för typ av säng man nu ligger i) ? ovanför sängen där man ligger ?
i så fall hur maximalt långt ifrån ens kropp är lämpligt enligt era erfarenheter?
om man har en sänghimmel tänkte jag mest på då med placering(avstånd) ovanför en…har ju en "himla" betydelse😃
jag menar är ju lite obekvämt och ligga på en "taggig " ametist😃(huden/sömnen blir ju inte allt för vacker dan efter…😃)
har ni märkt skillnader i "verkan" beroende på vad ni "lagt" en sån (vilken sten sort som helst och märkt av förbättringar av olika slag)?
tacksam för alla tips👍 de behöver ju inte bara gälla ametist utan vad för sten som helst menar jag då ,med placeringstips(avstånd,fastsättningsmaterial(om sånt "gör" skillnad på "verkan" av era erfarenheter🙂 ) och var den typen av "sten" gör nytta i närheten av sängen , och vad ni tycker er blivit påverkad/"mer"återställd på positivt sätt.
intressant att få höra olika aspekter om såna här saker.
ha en bra kväll hörni👍❤️🌊
och skratta
Nu har den efterlängtade bebisen kommit så lite extra energi mottages väldigt tacksamt :)
Theleonora
Malava
Rosen05
Nemetona
Ians…sänder
Fjaeril77
Zzzoder
Hej jag vet att det skall kopietas lista men kan inte detta via telefon det enda jag har just nu. Kommer jag med så gör jag. Healing mottages tacksamt ikväll / Månryttare

oj ursäkta visste inte att de va healingkväll snart.
hoppas de lyfter er allihopa , de är ju så bra "krafter" det här med healing🙂.
än bättre då man vet vad man är i behov av😇 sometimes u dont know vad du skulle va i behov av 😊👍☀️
och skratta

Till månryttare, det går alldeles utmärkt att kopiera om man har en iPhone iaf, det gäller bara att ta reda på hur ;)
Kvällens lista, hoppas det inte är försent:
Theleonora
Malava
Rosen05
Nemetona
Ians…sänder
Fjaeril77
Zzzoder
Månryttare

God morgon! Vaken 05.00 och PIGG:) det var väldigt länge sedan det skedde. Igår så kände jag en pulserande varm och ibland kall känsla i ländryggen. Och som om man trycker på bubblorna som finns i bubbelplast :-D Så kram på er alla och ha en bra dag :) Och till dig Ians ger jag en stor stor ros!
//Nemetona
GEORGE ELIOTT

Go´middag på er! Här har sovits också, alldeles för mycket! 😴
Tack för din fina återkoppling nemetona ❤️ Dessa måndagar är fantastiska!
Hoppas ni alla sovit gott och att ni har en bra vecka! Så ses vi nästa måndag om ni känner att ni har behov av lite boost i tillvaron!
Vill passa på att gratulera Zzzoder som har fått barn också såg jag! Lycka till med den nya familjemedlemmen 🎂

Stort tack till Ians för healingen! Själv har jag haft ett konstant tryck på bröstkorgen (hjärtchakrat) sen healingstunden. Som att någon sitter på min bröstkorg. Vill bara att isen/muren/eller den person som sitter där släpper sitt fäste och löses upp så universum får ta hand om det onda. Tack gode Gud! På återseende nästa v ❤
Tack för healingen i gårkväll Ians! Kände en lugn befriande känsla i bröstkorgen och har sovit ganska bra i natt!
Kramar☀️
Hej tack för healingen igår kväll. Mina onda ben började att pirra o efter så var det något mindre ont o jag sov hela natten för en gångs skull. Tack igen
Grattis Zzoder till Er nyfödda! 🌺☀️
Kram Rosen05
Skriver upp mig för att tacksamt ta emot healing imorgon kväll 16/9.
Rosen05

Jag skriver också upp för härliga healingenergier imorgon ❤️
Ians.. sänder
Theleonora
Rosen05

Då var det måndag äntligen! Vill gärna vara med
//Nemetona
GEORGE ELIOTT

Då var det måndag äntligen! Vill gärna vara med
Ians.. sänder
Theleonora
Rosen05
Nemetona
//Nemetona
GEORGE ELIOTT

Ja då kör vi klockan 21 som vanligt ikväll :
Ians.. sänder
Theleonora
Rosen05
Nemetona

Är gärna med och tar emot, tack.🙂
Ians..sänder
Theleonora
Rosen05
Nemetona
maria6

Tar väldigt gärna emot healing ikväll. Tack snälla Ians 🙂
Ians..sänder
Theleonora
Rosen05
Nemetona
maria6
Smilax
Tar gärna emot! :) tack till er underbara människor som hjälper oss som behöver! Ians..sänder Theleonora Rosen05 Nemetona maria6 Smilax Zzzoder

Tar gärna emot
Ians sänder
Theleonora
Rosen05
Nemetona
maria6
Smilax
Zzzoder
mayolica
~ mayolica ~

Tack fina Ians för härliga energier! Kändes som att energin kokade under mina fötter, kände extremt mycket i halsen, hjärtat och hela huvudet. Har sovit gott (utan drömmar trots jag frågade om vägledning men det får komma från annat håll). vaknade idag hyfsat pigg och kunde öppna ena ögat bättre än innan. På senaste tiden har jag nämligen vaknat med ett öga. Tusen tack ❤

Tack snälla Ians, hade lite svárt att slappna av men mycket av min "oro" släppte efter ett tag och jag har sovit gott i natt utan att vakna under vargtimmen……tack än en gáng👍❤️

God fm och Tack Ians🙂 svidandet och värmen började i handflatorna och fortplantade sig till en brännande känsla under min högra fot i hålfoten!
Det kändes som att det pirrade i ländryggen och ner i skinkorna🤔
sedan började det pipa i mina öron i upp och nedgående ton !
sedan fick jag fjäderlätta rörelser på hårstråna på underarmarna🙂
Efter någon timma så kom en fruktansvärd huvudvärk som tyvärr förstörde min sömn!! men tack för en energi rik upplevelse Ians alltid lika spännande detta ❤️kram denna tisdag fm🌺
//Nemetona
//Nemetona
GEORGE ELIOTT

Tusen Tack Theleonora, maria6 och nemetona,
För era härliga återkopplingar! Framför allt kan man säga att kanalens/sändarens känsla inte alltid har med mottagarens känsla att göra. Något man vet som sändare/kanal ändå kan man känna sig lite besviken när det ibland blir så att man inte känner någonting. Man sitter där och skickar och känner sig lite smått löjlig, hur skulle det påverka någon att jag sitter här på min kammare och tänker på dem?????
Flera gånger har det då blivit så att mottagarna faktiskt känt av den helande kraften Mer än vanligt. Något jag bör komma ihåg tycker jag, ändå har man sådana lite off dagar när man tvivlar på sin egen roll i helheten.
Eller så behöver man ha de dagarna ibland för att behålla ödmjukheten inför det man gör, det är ju inte jag som producerar kraft för att hjälpa, jag är en kanal. Som om universum vill lugga till en lite ibland så man inte blåser upp sig förmycket 😉
Tack för igår kväll mina vänner, det är alltid lika spännande att vara en del av helande processen. Framför allt är det härligt att ta del av era berättelser, vad som händer och sker under healing stunden och efteråt. Kram och Tack! ❤️

Tack Ians! Nu hände det saker precis när du skickade så jag kunde inte ligga ner och koppla av tyvärr. Min kropp är helt slut just nu av ny infektion i hals och bihålor :-(. Bihålorna känns lite bättre idag men jag kan knappt prata och känner mig helt slut. Hoppas att dina energier i alla fall påskyndar tillfrisknandet lite 🙂

❤️ håller tummarna för dig Smilax!
Tack Ians för healingen! Kände nog inte så mycket, möjligen lite grand av "något slags" känsla/värme, el energi i bröstkorgstrakten..Sovit bra. Värdesätter varje mån-kvällshealing! Kram☀️

Tack för healingen, kändes lite bättre ❤️
~ mayolica ~
Hej. Vad kan det vara för specifika problem och frågeställningar tex? vad menas?
Tack.
Jag vill vara med och få healing.
En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/