Bubbel 31 oktober
Gomorron!
Relativt pigg just nu, känns som det blir en spännande dag idag. Läste gårdagens tråd om att häxorna firar nyår idag - kanske därför som det känns som en bra dag!
Ska sitta och filura tills dagen gryr, göra lite mer kaffe, tända ljus och bara mysa ett tag. Annars inga direkta planer för dagen.
Önskar alla en härlig dag! kram

God morgon.
👋
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

morn
sen kväll igår sen kväll idag..
Ni får ha det så bra
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Vink vink på er! Sitter på en buss påväg till en av sönerna som fyller år idag. Så idag blir det heldags mys med honom och hans familj. Önskar er alla en riktigt bra dag! Kram ♥

God förmiddag!
Skönt att du känner dig pigg shigne. Härligt med mysmorron. Kram på dig med.
Kul att se dig Draken🙂
Morrn abbis, fullt upp ser jag. Ha en fin dag.
Härligt att umgås med familjen Ians. Önskar er en riktigt fin dag🌺
Kramar och önskningar om en fin dag kommer flygande. Krya på er till er som inte mår så bra. Extra kram till Mayolica❤️

Go'morrn!
Water shotage här i huset så jag har haft en ganska jobbig morgon med att förse både mig själv och hästarna med vatten. Vad gör man utan vatten!!? Man blir helt ställd!😮
Nu måste jag åka in till stan och hämta vatten där, har tre st 30 liters dunkar och två 10 liters.. sen får jag hoppas att ny ledning hos grannen imorgon skall lösa problemet. Självklart är sambon borta också.. läste igår om "Little nasties", som visst skall finnas runt omkring oss och ställe till "jäkelskap" för en, banne mig om dom inte har parkerat här på gården! Vattnet har ALLTID levt ett eget liv här hos oss, tänk bara att ena stunden när grannen är utan vatten, ja då har vi full sprut i våra kranar, medan när han har full sprut så är vi helt utan.. ändå använder vi samma ledningar, samma brunn och samma pump.🤔Little nasties sannerligen..
Önskar en fin dag hos sonen Ians!❤️
Ha det bra du med abbis!🙂
Morrn norrn Farwuq!😉
Mysa tänkte jag också göra idag shigne, tända ljus, tänka på min lilla häst som vandrade vidare i våras, tänka på alla de andra som vandrat vidare tidigare.. ja sånt man gör en sån här dag, men icke…😕Har ställt i ordning en bricka ute på verandan, med ljus och naturens frukter, tänder dem ikväll istället men då kommer ju "ring & spring" hem igen..🤔
Ha'de så gott allihopa!❤️
Tack till ifokuskillarna för halloween hälsningen!🌺
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Draken far lite hit och dit och läser i de olika fora som finns. Ibland ger jag mig tillkänna som här och nu.
😉

😂Blev aningen ställd när jag ser att jag valde samma bild som du shigne..! Ha ha, fast min är större! Man er ju inte hur bilden ser ut egentligen när den är som thumbnail så jag chansade..
Ja men bilden är ju fin eller hur? så den får ligga kvar ändå. Ha ha..😃Bjuder på den här också då.. ;)

"Mystiska draken" har landat bland alternativmedicinarna idag. Du är så välkommen och faktiskt så sägs det att drakar inte är så hemska som många påstår.. du verkar då vara en hyvens en Farwuq!🙂 Lite eld kan vi behöva idag dessutom, när det är minusgrader ute.🥶

Jag är en av samhället tämjd drake, jag fungerar bra socialt.
🙂
Jag har till och med ett "café" inne på Existens dit alla är välkomna.
Draken är faktiskt lite av en alternativmedicinare, jag plockar örter och gör téer som jag och frugan dricker.
👍

Godafton alla sköna och gröna😉
Här fortsätter det regna som attan.
Låter visset att stå utan Vatten Tuvan, hoppas det löser sig under morgondagen då.
Shigne hur mår fossingen?
Kalas Ians, trevligt. Mingel med söner är ju inte fel.
Snor åt mig en kram Toyan.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot