Annons:
Etikettövrigt
Läst 511 ggr
shigne
2013-11-03 08:23

Morgonbubbel 3 november

Gomorron!

Sitter och håller tuppen sällskap…. Tänt ljus på bordet och har en stor mugg kaffe + smörgås med lemoncurd *mums*

Ska åka tillbaka till värmland idag, trist och tråkigt känns ju det ! , men ska göra undan lite läkarbesök etc. så jag är nog alldeles strax tillbaka här nere.

Önskar alla en fin dag, trots grå-dassigt väder.

kram

Annons:
abbis
2013-11-03 10:19
#1

go förmiddag

Shigne och alla andra

Svärmor fyller 70 imorgon så vi ska på kaffekalas idag..18mil ToR..

Vi hade tänkt ut en så bra present då vi hade en ny podsmaskin som stod på lagret..Visar sig att dom podsen finns inte längre att köpa..KUL att äga en sån maskin..Den är ju inte antik direkt..

Det va var hon dessutom önskade sig..så vad ska vi hitt på nu?

Hon har fått keramik vartenda år så det blir trökigt..

Gjorde en ny film igår min 59:e..

Inget bakande igår men skulle behöva baka idag..Så jag får väl göra det innan vi åker..

ha en bra dag i gråvädret..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
2013-11-03 10:39
#2

God morgon på er!

Gråväder och en otrevlig dimma både igår kväll och tidigare idag.

Vi var på kyrkogården igår kväll, tände ljus för våra kära som gått före, otroligt vackert och rogivande att gå där.

Ha det gott shigne och var rädd om dig.

Knepigt att hitta på present abbis, speciellt om det är nån som redan har allt, som man brukar säga. Trist att saker som bara är några år gamla redan är ersatta med nya modeller. Ha en fin dag och kör försiktigt.

Cyberkramar kommer flygande till er allihopa🌺

Pagan
2013-11-03 13:52
#3

Stämningsfullt låter det Toyan, snor åt mig en kram❤️

ja det var ju klart trist Abbis. Men en liten söt utegrupp med grönt och ljung är väl aldrig fel till en dam som har allt.

Lycka till i Värmland Shigne och skynda dig hem.

Gråväder även här. Håller på att bemästra dammråttor och lakanstvätt mm. Finns ju alltid att göra, även om inspirationen låg låååångt bort innan jag kom igång. Roligare att dregla på hemnet.se😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
2013-11-03 19:03
#4

Kikar in o önskar alla en fortsatt trevlig kväll. Är rätt öm i hela kroppen efter en vurpan igår. Som värsta simhopperskan gjorde jag ett klumpigt hopp med pik i en stentrappa. …och räddades med nöd onäppe av en änglasänd medmänniska! Utan henne hade det slutat i en katastrof. Nu ska jag halta mig iväg till jobbet. ..för ytterligare en natt på Tanthotellet. Säger bara en sak akta er för hala löv i trappor!

gummimamma
2013-11-03 19:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go kväll allihopa!

Idag har jag ugglat! Ja, i alla fall nåltovat ett antal ugglor. Bara gubben får "tummen ur", så ska han fixa drivvedsbakgrunder till mina ugglor. Visst skulle jag kunna göra bakgrunderna själv, om jag visste vilka av drivveden jag "får" ta. Vi har en massa! Han har ju en del som han har planerat att använda till sina egna alster… Men det gör inget att jag inte kan göra bakgrunderna själv. Av bekvämlighetsskäl. Eller lathet… Det är ju SÅ mycket lättare om han gör dem! Så kan jag montera mina ugglor på dem sedan när han har gjort sitt. Då slipper jag leta efter alla verktyg i hans röra i verkstan också.😃

Ians
2013-11-04 17:14
#6

Ååååå Gummimamma, vilka fina ugglor 😍

Annons:
Pagan
2013-11-04 17:35
#7

klumpigt hopp med en pik? Hade du en spetsad pinne?

Låter himla ont och jäkla tursamt att du hade en där som kunde rädda dig. Oh my!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: