Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 652 ggr
Pagan
2013-11-02 19:14

Tips inköpsställe

Fick ett mail från ph hälsa igår och jag ser att de sänkt priserna rätt bra på en del produkter. 

Hej käre kund!

Erbjudande
Från idag 2013-11-01 t.o.m. 2013-12-31 har vi 10% rabatt på alla produkter i sortimentet.

Fraktvillkor
Vi skickar idag med Posten och DHL med bra priser och leveranstider.

Köpvillkor
Nya och bättre villkor för dig som kund, samt kostnadsfri faktura.

Mycket har förändrats sedan vi startade. Ända fram till November 2012 skickade vi med Schenker och hade dyrare fraktpriser och mycket längre leveranstider och kunde inte alltid garantera att paketen kom så nära dig som möjligt. Vi hade också ett mycket mindre sortiment, och de var ibland tufft att kunna köpa in packmaterial och kartonger. Vi saknade också en del information
som idag är relevant kring produkterna.

Idag har vi ett fast fraktpris på 49kr och en normal leveranstid på 1-2 arbetsdagar med Posten
eller DHL som täcker större delen av landet och som garanterar att paketet kommer så nära dig det bara går. Vi har nu ett större sortiment att välja ur och gott om packmaterial och kartonger.
Vi har även utökad information kring produkterna.

Som tidigare och återkommande kund kan du enkelt göra en beställning via vår webbshop. Och som
ny kund är du så klart välkommen in för första gången!

Passa på att julhandla och ge dina nära och kära en hälsosam julklapp!

Välkommen in i butiken eller webshoppen!

Vänliga hälsningar

Kenny Edh
pH-Hälsa

Kontakta oss
www.ph-halsa.se
info@ph-halsa.se
070-28 58 158

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ians
2013-11-04 17:28
#1

Tack för en bra länk, Pagan 🌺

Tuva-Lena
2013-11-04 22:45
#2

Jädrar i den! Det här är ju reklam vet jag!😃Jag vet inte ens vilka ph-hälsa är men jag kanske skulle göra ett besök då…🤔

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: