Annons:
Etikettövrigt
Läst 515 ggr
shigne
2013-12-18 06:48

Onsdagsbubbel 18 December

Gomorron!

Kikar in som hastigast - på väg till sjukgymnasten!

Kaffe och några ostrullar och sen iväg… Lugnet som jag numera är van vid får jag ta vid hemkomsten.

Ha det gott alla, är rädda om Er!

kram

Annons:
abbis
2013-12-18 09:17
#1

Hej hej

Tidig sjukgymnast ,Shigne?

Har börjat med nyponpulver för att se om det ger nått…

Kroppen i olag just nu..Fick efter mycket om och men recept igår..Sköterskan ringde upp på eftermiddan och påstod att jag aldrig fått det utskrivet..Fick stå bland kunder och rätta henne då jag faktiskt krånglat dit alla mina journaler från denna läkare till dom..Att det ska va så svårt att läsa innantill.

Fick inget Kulturstipendium i år heller..Det va en arrangör som driver ett kommunalt   Folkets hus i en by utanför staden som fick det..

men det va väl väntat

Ni får ha det så bra

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
2013-12-18 09:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morrn shigne!

Lycka till hos sjukgymnasten och kom hem till en väntade kaffekopp och tända ljus på bordet då istället! 🙂

Krångel krångel abbis, håller med dig, att det ska vara så svårt att läsa innantill..🤔 hoppas nu bara att medicinen hjälper! Sedan kanske du kan försöka att söka stipendium i en fond istället..? Finns nog ett antal fonder för "företagande kvinnor" skulle jag tro.

Idag har jag den där förb… baklastar'n i huvvet igen. Finns inget som är så irriterande som det där eviga ljudet i skallen. Får det alltid när jag har nackont.. får väl ta fram det skarpa artilleriet och försöka kväva skiten, brukar lyckas med av hjälp laserbehandling faktiskt, åtminstone så att öronsuset  blir mindre irriterande..😕

Ha en fin dag allihopa!❤️

Gör som abbis! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2013-12-18 10:41
#3

God morgon!

Säger krya på er till er alla tre,shigne, abbis och Tuvan. Kram.

Ha en fin lugn dag efter sjukgymnasten shigne.

Att det ska va så svårt att få ett recept, abbis. Håller tummarna att nyponpulver kan hjälpa dig.

Fy så jobbigt med sånt oväsen i skallen Tuvan, bra att du har lasern.

En fin dag trots olika krämpor hoppas jag att ni får❤️

Ians
2013-12-18 18:02
#4

Säger som Toyan…Krya på er Shigne, Abbis och Tuvan,

Här kör jag natt 2/2 för denna gången. Nu är jag ledig fram till julafton efter denna natten. Känns lite gott, för då hinner man med att förbereda lite och så kör vi tidig familjemiddag på julafton för hugade, innan jag beger mig till Tanthotellet.

Det jag mest kvir mig för är att få ordning här hemma, gjorde ett röj för ett tag sedan, men det verkar ha återgått till kaos igen…suck!

Inget jag tar tag i när jag står mitt i en intensiv jobb period…jobbade fred, lörd, sönd, ledig måndag och jobbar tisd och onsd. Då orkar man inte ta tag i hushållet som verkar ha förlorat kurs totalt!

Får väl ägna helgen åt detta 😉 Ha det gott alla goingar många kramar till dem som behöver det!

Upp till toppen
Annons: