Annons:
Etiketthealing
Läst 3125 ggr
Ians
9/17/13, 12:05 PM

Healingtråd 9

Nu har den gamla tråden blivit lite långer, så jag tar o gör en ny.

Healingtråd 8 hittar du här

Som vanligt gäller detta:

Måndagar mellan 21.00-21.15 sitter de som vill vara med och sända och de som vill ta emot lite healing. Läs gärna råden till dem som tar emot lite längre ner i detta inlägg.

Detta är en allmän healing tråd för lite boost i tillvaron.

Specifika problem o frågeställningar får de som så önskar ta i pm med mig. Då vill jag ha namn o ort du bor på för att kunna koncentrera mig på just DIG o din frågeställning! Naturligtvis känner jag ett ansvar för dem jag skickar till privat o lämnar inte ut varken namn eller din berättelse officiellt…utan det är mellan Dig o Mig!

HÄR besträmmer du själv hur privat du vill vara!

Och som innan gäller följande regler… för dessa måndagar!

Anmäl dig i denna tråden…senast vid 20.45 den Måndag du vill vara med, och antingen ge eller taemot healing. Nickname räcker…jag tror att de som står för själva kraften känner av både din önskan o vår intention!

Lite råd för optimal känsla o behållning av dessa allmäna sessioner…

  • Sätt dig eller lägg dig, bekvämt.

  • Se till att du är ostörd under dessa 15 minuter som healingen tar.

  • Djur kan känna av healing kraften o därmed störa dig, så går det så setill att de är i ett annat rum.

  • Avsluta stunden sakta o låt tankarna bara komma som de kommer…ligg/sitt kvar en stund o bara var.

  • Drick gärna lite extra det närmaste dygnet…för utrensningens skull.

  • Skriv gärna något efteråt om hur du upplevt stunden…både som sändare o mottagare. Det kan vara gott för dem som lägger en stund på helt okända människor att få en liten feedback Flört

Annons:
Rosen05
9/22/13, 5:47 PM
#1

Gokväll! Tar tacksamt emot healingengergier i morgonkväll  23/9.

Rosen05

Theleonora
9/22/13, 9:31 PM
#2

Jag tar tacksamt emot healing imorgon! ❤️

Rosen05

Theleonora


nemetona
9/23/13, 5:00 PM
#3

Tar jättegärna emot ikväll 😊

Rosen05

Theleonora

Nemetona

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

desti
9/23/13, 7:05 PM
#4

Tar jättegärna emot healling ikväll ❤ Rosen05 Theleonora Nemetona Desti

Fjaeril77
9/23/13, 8:18 PM
#5

Hej, först & främst vill jag tacka de som kom med tips till mig för 2 veckor sedan! Jättetacksam att ni tog er tid :-) Varma kramar! ❤ Jag tar tacksamt emot healing ikväll! Rosen05 Theleonora Nemetona Desti Fjaeril77

Ians
9/23/13, 8:38 PM
#6

Vill bara sätta en tass här så ni ser att jag varit inne och sett de som anmält sig till kvällens healing stund. ♥♥♥

Annons:
zzzoder
9/23/13, 8:40 PM
#7

Tar tacksamt emot healing ikväll. Kramar! Rosen05 Theleonora Nemetona Desti Fjaeril77 zzzoder

Ians
9/24/13, 10:28 AM
#8

Godmorgon,

Efter en fantastisk stund med healing i går kväll, somnade jag gott och har sovit ut ordentligt.

Under healing stunden fick jag en bild av ett par fötter, en bild som pulserade/ blinkade….någon har ett problem som kommer från fötterna från första början. Nästa bild som kom upp var uppe vid bäckenet……någon som har ont i ryggen pga ett snedställning i bäckenet? Som behöver gå och skaffa sig inlägg till skorna för att få bukt med detta problem?

Nästa bild blev en pulsering uppe vid halschakrat, där sitter ju även sköldkörteln. En dränering av kraft, trötthet, brist på ork……eller någon som är rädd för att göra sin röst hörd. Rädd för att fatta beslut.

Min spontana känsla var att rör sig om kraftlöshet, antingen fysisk eller psykisk kraftlöshet.

Önskar er alla en fin vecka så ses vi nästa måndag, om ni vill och har lust eller behov.

kramar i massor till de som behöver en kram!

desti
9/24/13, 4:22 PM
#9

Hej ! Tack för härlig healing stund igår, kunde sova gott.

Jo där beskrev du mig ahaha helt, är jag så dålig i kropp=? jo psyke är det väl inget fel på kan skratta gott.

Jo mina ben under knä bränner och gör ont och vet inte vad=?

Konstig?

Sen höften har krånglat länge,

stressigt med kariär bytte och ev jobb, fast räddsla, jo där har man allt om mig i korta drag en sån fin september månad, kramar

nemetona
9/24/13, 4:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hej Ians och tack för den härliga healingen igår jag var extremt avslappnad och fick en känsla av att något liksom pillade mig i huvudet precis bak där man ofta har en virvel🙂 jätteskön känsla och somnade sedan in och har sovit och haft en skön trötthetskänsla hela natten!😴

det du pratade om sned ,jag är sned och har ett ben som är 1 cm kortare så jag har sula i ena skon bara som jag fått utprovat från gott på foten  och mitt bäcken stökar ju konstant då min ländrygg ju är helt kaputt🤪

Och idag har jag vart och fått ny djup akupunktur och mera sjukgymnastik så nu ligger jag här och myser med en kopp te

så stor kram till dig Ians och dagens ros för den tid du lägger ner på att hjälpa andra🌺 Och idag har jag vart och fått ny djup akupunktur och mera sjukgymnastik så nu ligger jag här och myser med en kopp te

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Theleonora
9/25/13, 9:22 PM
#11

Tusen tack Ians för healingen i måndags. Har varit utomlands och omringad av människor men försökte ta en lugn stund. Kände ett stort tryck i huvudet och jag tar till mig av det du skrev om halschakrat. Kände en del energier under fötterna också.

TACK! ❤️


Theleonora
9/29/13, 1:06 PM
#12

Jag skriver upp mig för imorgon! Skulle behöva en rejäl dos nu men får vänta :)

Theleonora

Ians…sänder


smilax
9/29/13, 10:42 PM
#13

Skulle också behöva en rejäl dos healing 🙂. Skriver upp mig till imorgon. Tack för ditt generösa erbjudande Ians🙂Hoppas bara jag kan ta det lugnt vid den tiden för det lär bli rörigt imorgon eftersom bromsarna på min bil la av igår och vi måste kolla vad det är imorgon kväll. Men jag tar tacksamt emot healingen när jag kan.
Smilax

Theleonora

Ians…sänder

Annons:
nemetona
9/29/13, 11:26 PM
#14

Vill gärna få vara med i morgon🙂

Nemetona

Smilax

Theleonora

Ians…sänder

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

desti
9/30/13, 6:17 AM
#15

Vill gärna vara med i idag och få healing , tack! Desti Nemetona Smilax Theleonora Ians…sänder

silversol35
9/30/13, 4:39 PM
#16

Jag är gärna med, ny här.

silversol35

Desti

Nemetona

Smilax

Theleonora

Ians…sänder

Fjaeril77
9/30/13, 7:13 PM
#17

Hej, Tar tacksamt emot en "maxidos ikväll" Varma kramar till er som sänder! ❤ silversol35 Desti Nemetona Smilax Theleonora Ians…sänder Fjaeril77

zzzoder
9/30/13, 8:37 PM
#18

Ja tack till healing :)

silversol35

Desti

Nemetona

Smilax

Theleonora

Ians…sänder

Fjaeril77

Zzzoder

Ians
10/1/13, 10:25 AM
#19

Tack alla som deltog i healing stunden ❤️

Det känns underbart för mig att få dela en stund med er , varje vecka. Så mycket kraft i omlopp, har sovit som en klubbad säl under natten. Och hoppas att Ni sovit gott också, och har en bra dag framför er!

Theleonora
10/1/13, 10:30 AM
#20

Kära Ians! Tack för att du tar dig tid :) Kände som vanligt en del i benen, en himla massa energier som flödade upp och ner. Lite i hjärtregionen, halsen och en hel del i huvudet. Sov också som en klubbad säl och hade svårt att gå upp. Känner inte att jag vaknat än och har svårt att fokusera på jobbet. Men det ger sig. Tack ❤


Annons:
smilax
10/1/13, 3:59 PM
#21

Tack Ians för igår!🙂

Jag kunde lägga mig ner i soffan i alla fall och kände mig så avslappnad under healingen. Har sovit gott inatt men vaknade tyvärr med huvudvärk. Den gick som tur var över. Har haft en bra dag och nu ska jag vila lite. Tack för det du gör :-)

desti
10/1/13, 4:42 PM
#22

Tack tack för healing. Känner mig lite trött idag men glad och lugn. Kände mest i mina ben igen.

nemetona
10/2/13, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Hej Ians! stort tack för healingen igår! hade problem med en katt som vägrade att släppa mig ur sikte och annat som gjorde mig lite ofokuserad! Men jag har sovit bra inatt och dagen har varit skön och lugn med en lång skogspromenad 🙂

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Rosen05
10/6/13, 4:05 PM
#24

Hej!

Vill gärna tacksamt ta emot healing i morgonkväll 7/10☀️

Rosen05

silversol35
10/6/13, 5:54 PM
#25

Äntligen kom jag på den här tråden, datorstrul. :-)

Är jättegärna med imorgon igen, om det finns möjlighet.

Rosen05

silversol35

Ians
10/6/13, 5:58 PM
#26

❤️Vi kör som vanligt imorgon klockan 21, roligt att du hittade in Silversol35 !

Ians (sänder)

Rosen05

silversol35

nemetona
10/6/13, 7:16 PM
#27

Hej Ians! Tar tacksamt emit imorgon ♥ Ians (sänder) Rosen05 Silversol35 Nemetona

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Annons:
Theleonora
10/7/13, 5:29 PM
#28

Jag tar gärna emot lite. Ians (sänder) Rosen05 Silversol35 Nemetona Theleonora


zzzoder
10/7/13, 7:41 PM
#29

Även idag tar jag tacksamt emot. min energi och gnista är som bortblåst..

Ians (sänder)
Rosen05
Silversol35
Nemetona
Theleonora

Zzzoder

mayolica
10/7/13, 8:04 PM
#30

Tack jag tar gärna emot healing. ❤️  just nu behöver jag verkligen all universums helande kraft som finns till för mej just nu, all healing som är möjlig för mej att få ta emot för mej själv och hela den fruktansvärda situation jag är i nu, något av det värsta jag varit med om.😭

Ians (sänder)

Rosen05

Silversol35

Nemetona

Theleonora

mayolica

~ mayolica ~

Fjaeril77
10/7/13, 8:17 PM
#31

Tar också tacksamt emot den helande kraften! Ians (sänder) Rosen05 Silversol35 Nemetona Theleonora mayolica Zzzoder Fjaeril77

Ians
10/7/13, 8:58 PM
#32

Klockan är 20.58 och jag stänger anmälningen till kvällens healing stund för denna gången. Önskar alla en trevlig kväll och drar mig tillbaka för att skicka till dem som hunnit anmäla sig

Theleonora
10/8/13, 9:22 AM
#33

Tack för healingen igår! Kände väldigt mycket i de högre chakrorna från hjärtat och uppåt. Gick förhållandevis bra att gå upp imorse även om jag inte hade haft nåt emot att vara pigg som en lärka. :) ❤


Ians
10/8/13, 1:17 PM
#34

Tack alla som deltog i healing sessionen igår kväll! Och tack Theleonora för din återkoppling! Önskar dig och de andra en bra dag, och vecka, så ses vi här nästa måndag samma tid om behov finnes 😉

Annons:
nemetona
10/8/13, 3:37 PM
#35

Tack Ians för allt du gör!❤️ Jag är i en riktigt tuff situation just nu och tankarna bara far åt alla håll..😕! Men jag lyckades somna inatt och har haft energi idag som tog mig ut i den helt fantastiska höstluften! Blåste nästan storm, och det var bara att suga i sig av all energi det vibrerade i hela min kropp när jag var i skogen som ståpäls fast inuti hela mig 🙂

Så tusen tack🌺

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Rosen05
10/8/13, 7:48 PM
#36

Hej Ians!
Tack för healingen i gårkäll! Lyckades ej komma i säng o ligga ned o ta emot pga besök av min yngsta dotter.. men något kanske nådde fram i alla fall. Har känt mig mera harmonisk idag.

Men är så tacksam ändå! Kram☀️

mayolica
10/8/13, 8:10 PM
#37

Tack för healingen, jag  den hjälp.🙂

~ mayolica ~

Fjaeril77
10/9/13, 12:03 AM
#38

Tack för healingen Ians. Kände som om jag hade mer energi nu så här efteråt! Jätteskönt! Ha en fin vecka alla :-)

Rosen05
10/13/13, 9:20 PM
#39

Gokväll!

Tar tacksamt emot healingkraft imorgonkväll 14/10.

Rosen05

silversol35
10/13/13, 9:44 PM
#40

Tack för senast. är gärna med imorgon igen.

Rosen05

silversol35

Ians
10/14/13, 8:29 AM
#41

Rosem05 Silversol35 Ians….sänder

Annons:
mayolica
10/14/13, 7:58 PM
#42

ja tack. ❤️ tar gärna emot healing ikväll

Rosen05 Silversol35

Ians….sänder

mayolica

~ mayolica ~

Theleonora
10/14/13, 8:26 PM
#43

Rosen05 Silversol35 Ians….sänder mayolica Theleonora Tack!


Fjaeril77
10/14/13, 8:28 PM
#44

Hej, Tar tacksamt emot healing ikväll ❤ Rosen05 Silversol35 Ians….sänder mayolica Fjaeril77

zzzoder
10/14/13, 8:39 PM
#45

Tack för förra måndagen. tar gärna emot mera.. kram

Rosen05

Silversol35

Ians….sänder

mayolica

Fjaeril77

zzzoder

silversol35
10/15/13, 11:05 AM
#46

tack för igår. Kände lite energi i början men det avtog.

Rosen05
10/15/13, 5:58 PM
#47

Tack för healingenstunden igår! Kände bara lite grand i kroppen, men inte just mer.

Ha en trevlig tis-kväll!

Ians
10/21/13, 1:42 PM
#48

Måndag idag!

I kväll kommer jag att skicka lite senare än vanligt, då jag måste iväg en sväng på kvällen. Men för dem som vill ta emot går det lika bra att sova under tiden, om man inte orkar hålla sig vaken till kl 24 😉 så ni som vill ha lite boost i tillvaron och kan hålla tillgodo med att jag skickar senare får gärna skriva upp sig …önskar er alla en härlig kväll! kram

Annons:
Theleonora
10/21/13, 2:23 PM
#49

Jag tar nog gärna emot lite boost, för jag är värdig (känns som att det är det jag måste jobba på nu, att faktiskt ta emot för det är jag värd efter allt jag varit med om).

Ians - sänder

Theleonora (hoppas jag inte faller bort som sist ;))


Rosen05
10/21/13, 5:57 PM
#50

Jag vill gärna ta emot ikväll/inatt!

Ians sänder

Theleonora

Rosen05

silversol35
10/21/13, 6:17 PM
#51

Tar gärna emot inatt!

Ians sänder

Theleonora

Rosen05

silversol35

Ians
10/22/13, 8:21 AM
#52

Skriver lite om de tankar som kom under healingen igår, senare idag. Inser att det blev lite för tjorvigt på mobilen.

Theleonora
10/22/13, 8:43 AM
#53

Tusen tack för healingen! Kände inget då jag sov men jag är säker på att healingen nått fram. Känner det i huvet :). Brukar också ha svårt att komma upp på morgnarna de måndagar jag fått healing vilket innebär mkt aktivitet på natten :). Stor kram till dig Ians som ger så generöst och tar dig tid till oss!!! ❤


Rosen05
10/22/13, 8:43 PM
#54

Tack Ians för healingen igår natt! Kan inte säga att jag kände något speciellt men vaknade till några gånger inatt. Och har känt mig piggare idag än jag annars brukar göra!

Säger som Theleonora : generöst av Dig att Du skickar till oss!

☀️☀️☀️

Ians
10/23/13, 10:49 AM
#55

Godmorgon på er,

Kom hem senare än jag trodde igår, efter en intensiv kurs dag. Så jag gick och lade mig direkt, orkade inte ens tänka ordentligt.

Ber om ursäkt för detta, lovade ju att skriva senare igår.

Tankarna som återkom hela tiden under healingen, var :

Allt har sin tid!

Vi måste lära oss att ha tålamod med oss själva, med vår omgivning och i vår strävan. Försöker vi forcera och skynda på förlänger vi processen.

Tankar som jag kände lika gärna kunde gälla mig, som vill så mycket ofta, och gärna att det går fort. Får jag en idé vill jag se resultat ganska fort, annars misströstar jag ofta.

Men det är vägen mot målet som är den viktiga biten, hur jag formas för att nå dit. Ofta när jag har det riktigt jobbigt så önskar jag mig bort från det, känner mig orätt behandlad många gånger, och undrar varför jag är tvungen att drabbas av ditt eller datt.

När jag sedan ser tillbaka i backspegeln på dessa perioder, inser jag att det var då jag både fick se mirakel och känna mig omgiven av något utanför min kontroll, som bara fanns där och stöttade.Det var då jag lärde mig det jag behövde för att gå in i nästa fas, och byggde upp tilliten till det som bär mig. Målet är bara vad jag gjorde av dessa perioder, hur jag använde mina erfarenheter av det jag gick igenom.

Sätter man sig vid vägkanten och väntar på målet bara så, lär en få sitta där länge och vänta. Allt som stagnerar är på tillbakagång, framåtskridande förutsätter ett sinne eller en kropp i rörelse.

Vår bön ut till universum borde vara låt mig idag uppleva saker som för mig närmare mina drömmars mål, men låt det komma i en takt som jag mäktar med, inte ta mig till målet bums! Visa mig vad jag behöver lära mig mer för att göra det möjligt att nå dit jag vill.

En man sa en gång att det bara går att korrigera kursen på ett föremål i rörelse, så länge föremålet är stilla ser man ju inte ens vilket håll det är påväg åt.

Annons:
Theleonora
10/24/13, 1:55 PM
#56

Tack Ians för dina tankar! Tar till mig av det att: allt har sin tid. ❤️


Rosen05
10/27/13, 8:22 PM
#57

Hej på sön-kvällen!

Vill gärna tacksamt ta emot healing imorgon kväll 28/10!

Rosen05

silversol35
10/27/13, 9:39 PM
#58

Är gärna med imorgon, kändes bra efter förra gången.

Rosen05

silversol35

shigne
10/28/13, 6:31 AM
#59

Jag är gärna med på healing ikväll…

Rosen05

silversol35

shigne

Theleonora
10/28/13, 7:29 AM
#60

Jag tar tacksamt emot healing ikväll! ❤️ Rosen05 silversol35 shigne Theleonora


Ians
10/28/13, 8:12 AM
#61

Härligt, ett gott gäng ikväll också ser jag 🙂

Rosen05

silversol35

shigne

Theleonora

Ians …sänder

Fjaeril77
10/28/13, 7:36 PM
#62

Hej på er! Glömde totalt bort förra måndagen så jag tar gärna emot ikväll! Det kommer så lägligt :-) Och välbehövligt! Rosen05 silversol35 shigne Theleonora Ians …sänder Fjaeril77

Annons:
zzzoder
10/28/13, 7:55 PM
#63

Är i  stortbehov idag.. tar tacksamt emot.

Zzzoder

Rosen05

silversol35

shigne

Theleonora

Ians …sänder

Fjaeril77

shigne
10/28/13, 9:24 PM
#64

Kvällens känslor under healingen:

Kändes som jag ramlade bakåt under så gott som hela stunden. Jag gör min healing liggandes i sängen.

Värkande ömhet från hö skulderblad och ner ut i fingrarna.

Nånting med levern? KÄnde en oro där….

Annars så lungt, det var varmt och gott och kändes väldigt tryggt…

Tack! kram

Theleonora
10/29/13, 10:52 AM
#65

Tack till er som skickat! Själv kände jag lite överallt, vänster lår, vänster arm, runt midjan, även i höjd med solar plexus, och mkt i öronen. Kändes som att energiens jobbade långt efter att healingstunden var avslutad. Drömde lite men inget jag kommer ihåg tydligt. Hade svårt att komma upp som vanligt. Önskar så gärna en lösning på det!! Tack! ❤️


silversol35
10/29/13, 4:32 PM
#66

Blev väldigt trött men sov oroligt. Var rätt pigg imorse dock.

Rosen05
10/30/13, 7:25 PM
#67

Tack för healingen i måndags. Var tvungen hjälpa dottern med div göromål, så var inte hemma just då, men kände mig ändå ganska lugn å harmonisk dagen efter.☀️

Kram

Ians
10/30/13, 7:38 PM
#68

Trodde jag skrivit redan i denna tråden……hm

undrar vart det inlägget försvann i cyberrymden, ja ja det lär väl landa någonstans det också.

Tack alla goa för ni var med i måndags, ville jag säga iaf.

Kände inte jätte mycket under själva sändandet, men det säger inget om hur det landade hos mottagarna.

En tanke som dök upp hela tiden var, att det är noga med de små detaljerna…. det är det som gör helheten.

Vi har ju en förmåga att haka upp oss på de stora manifestationerna i våra liv, det är dit vi strävar och det är där våra mål ligger. Men ofta glömmer vi de små, enligt oss små detaljerna, som vi ramlar över på vägen.

Framför mig såg jag en liten liten maska som släppt och som i slut änden får hela slutresultatet att halta. En liten maska av 100 kan göra stor skillnad…

Ja lite så tolkade jag det jag såg framför mina ögon under healing sessionen….

Ni får tolka detta som ni känner att det talar till er, stor kram till er alla!

Rosen05
11/1/13, 9:55 AM
#69

Hej Ians!

Ja det ligger något i det du säger, viktigt att göra bra, rätt osv i det lilla för att slutresultatet blir bra. Så ser jag det. ☀️

Annons:
Rosen05
11/3/13, 7:17 PM
#70

Gokväll i stugorna!  Vill gärna tacksamt ta emot healing imorgon kväll 4/11.

Rosen05

silversol35
11/3/13, 7:42 PM
#71

Gärna med igen.

Rosen05

silversol35

Ians
11/4/13, 4:44 PM
#72

Välkomna även ikväll mina vänner, vi gör oss beredda kl 21 att ta emot och att sända, lite energier. Som vanligt kopiera listan och skriv ditt eget namn sist, när du anmäler dig till kvällens healing stund ❤️

Rosen05

silversol35

Ians…sänder

Theleonora
11/4/13, 6:52 PM
#73

Jag skriver upp mig så får mina guider avgöra vad jag behöver :) Tack till dem och till Ians! Rosen05 silversol35 Ians…sänder Theleonora


mayolica
11/4/13, 7:41 PM
#74

 Jag vill gärna få äran att vara med och få healing ikväll. Tack❤️

Rosen05

silversol35

Ians…sänder

Theleonora

Mayolica

~ mayolica ~

zzzoder
11/4/13, 8:43 PM
#75

tar tacksamt emot.

zzzoder

Rosen05

silversol35

Ians…sänder

Theleonora

Mayolica

Theleonora
11/5/13, 6:03 PM
#76

Tusen tack för healingen igår!! Kände inget under själva tiden, men gick bra att gå upp i tid för en gångs skull och dagen har varit bra!!


Annons:
Rosen05
11/5/13, 7:58 PM
#77

Tackar för healingen igår! Kände inte så mycket, möjligen "något" som erfor i bröstkorgen. Drömt mycket inatt.☀️

mayolica
11/6/13, 8:32 AM
#78

Tack så mycket för healingen❤️

jag kände inte alls av själva healingen, men jag märkte  att humöret förändrades från trött nedstämd till  gladare och piggare.🙂

~ mayolica ~

Ians
11/6/13, 8:58 AM
#79

Tack alla som deltog i healingen. Det som Rosen05 tar upp om drömmar är en vanlig reaktion på healing, dvs att man kan drömma mycket efteråt. Stor kram till er alla ♥

Theleonora
11/11/13, 7:48 AM
#80

Tar tacksamt emot healing idag! Theleonora


silversol35
11/11/13, 9:07 AM
#81

Jag är också gärna med ikväll!

Theleonora

silversol35

Ians
11/11/13, 12:39 PM
#82

Kvällens deltagare lista

Ians…sänder

Theleonora

silversol35

Rosen05
11/11/13, 6:07 PM
#83

Är gärna med och tar tacksamt emot healing ikväll.

Ians …

Theleonora

silversol35

Rosen05

Annons:
mayolica
11/11/13, 7:18 PM
#84

Tar tacksamt emot

Ians…

Theleonora

silversol35

Rosen05

mayolica

~ mayolica ~

Fjaeril77
11/11/13, 8:01 PM
#85

Hej Ni Fina 🍁🍁🍁 Ikväll tar jag tacksamt emot välbehövlig healing Ians… Theleonora silversol35 Rosen05 mayolica Fjaeril77

desti
11/11/13, 8:47 PM
#86

Ikväll vill jag gärna tacka Ja till lite healing Ians… Theleonora silversol35 Rosen05 mayolica Fjaeril77 Desti

Ians
11/11/13, 8:53 PM
#87

Nu stänger jag anmälnings listan för ikväll. Om en stund är det dags att sätta sig och fokusera.

desti
11/12/13, 12:07 PM
#88

Tack för healingen. Sov gott i natt.

Ians
11/12/13, 5:56 PM
#89

Tack alla som deltog i måndag kvällens healing stund!

Under healing stunden fick jag en syn av två varelser som kom in i rummet och lade sina händer på mitt huvud, de droppade något "olja" på mitt huvud också…..

plötsligt kändes det som att ni alla var närvarande och satt i en ring, de gick runt och droppade denna "olja" på huvudet på var och en av er…..

Mitt i ringen uppenbarade sig plötsligt 3 varelser "änglar" som lade sina händer på var och en av oss….sedan tonade visionen bort och stunden var avslutad…Det tog exakt 15 min 😉 såg jag när jag öppnade mina ögon och tittade på klockan.

Önskar er alla en bra vecka, och var uppmärksam på vad som sker i er omgivning, någon som säger något som ger er ett svar på något ni tänkt på, smärta som tonar bort, lösningar som plötsligt bara finns där…..det är i de stunderna man känner healingens magi, inte alltid undertiden som den skickas.

Tänker på David i GT då han ber och ber, tills han tror att Gud har övergivit honom, då får han ett svar….."Vi hörde din bön från första stund, och hjälpen är påväg, men du ser den inte ännu pga svårigheter att nå fram" (egen lite hemsnickrad översättning. )

Vad säger det i realiteten, kanske att svaren inte ramlar ner i vårt knä från ovan som vi vill att det skall göra, utan de kommer när det är tid och när vi är villiga att se det. Så magin består av att se svaret när det kommer. Att se de som skickats att besvara våra frågor, ibland hör vi en inre röst, ibland bär någon medmänniska svaret med sig in i vår närhet. Men svaren är sällan påträngande och tar över, utan vi kan själva välja om vi vill ta till oss eller fortsätta irra runt efter ett svar…..den fria viljan.

Vi får lov att vara offer om vi vill, eller resa oss och se problemen som en utveckling för att komma framåt.

Var rädda om er och tillåt er att må gott!

Theleonora
11/12/13, 6:17 PM
#90

Åh tack för din fina text! Och tack för att du delar med dig av din syn :). Själv grät jag mig igenom hela healing och började gråta när jag läste din text. Mycket som behöver komma ut verkar det som. Har varit allmänt låg idag men kom upp fasligt snabbt, väldigt ovanligt på tisdagar efter måndagshealingen ;).

Visst är det så att allt finns där bara man tillåter det. Tråkigt att egot är så envist, hos mig iaf…

Kram och hoppas du får en fin vecka!


Annons:
Rosen05
11/12/13, 6:48 PM
#91

Tack för healingen igår kväll!
Var mycket trött och mentalt nere igår, somnade ganska bra mellan 21-22-tiden. Idag mått bättre.

Tack Ians för din fina och intressanta textkommentar, något att ta till sig!

Kram Rosen05☀️

Ians
11/12/13, 6:48 PM
#92

Tack Theleonora ❤️

Ians
11/18/13, 12:37 PM
#93

Måndag idag igen,

Vi kör som vanligt lite healing för dem som känner sig hugade. Anmälan går till som vanligt….kopiera, klistra in i nytt inlägg och fyll på ert namn i listan posta, så är ni anmälda:

Ians….sänder

[Bettanbop]
11/18/13, 1:09 PM
#94

Måndag 18/11

Bettanbop- tar emot

Ians
11/18/13, 5:24 PM
#95

Ians. …sänder Bettanbop tar emot

Rosen05
11/18/13, 6:04 PM
#96

Vill gärna vara med och ta emot

Ians..sänder

Bettanbop tar emot

Rosen05 tar emo

silversol35
11/18/13, 6:44 PM
#97

Är gärna med.

Ians..sänder

Bettanbop tar emot

Rosen05 tar emot

silversol35 tar emot

Annons:
joooossan
11/18/13, 7:07 PM
#98

Måste säga, fantastiskt att du tar dig tid, är gärna med ikväll och tar emot. Tusen tack! Ians - sänder Bettanbop - tar emot Rosen05 - tar emot Silversol35 - tar emot Joooossan - tar emot

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fjaeril77
11/18/13, 8:45 PM
#99

Tar tacksamt emot ikväll, Hoppas det inte är försent… Ians - sänder Bettanbop - tar emot Rosen05 - tar emot Silversol35 - tar emot Joooossan - tar emot Fjaeril77

Theleonora
11/18/13, 8:47 PM
#100

Tar också emot. Ians - sänder Bettanbop - tar emot Rosen05 - tar emot Silversol35 - tar emot Joooossan - tar emot Fjaeril77 Theleonora


zzzoder
11/18/13, 8:47 PM
#101

Tar väldigt gärna emot idag.

kram

Ians - sänder
Bettanbop - tar emot
Rosen05 - tar emot
Silversol35 - tar emot
Joooossan - tar emot
Fjaeril77

zzzoder - tar emot

Theleonora
11/18/13, 8:54 PM
#102

Men nu tog du inte med mig Theleonora plus resten ;)


[Bettanbop]
11/19/13, 9:52 AM
#103

Tack så mycket Ians 🤗

Blev varm i magen och pirrig i benen 🙂

Rosen05
11/19/13, 6:20 PM
#104

Tack Ians för healingen igårkväll! Kände inget speciellt, somnade, vaknat på natten och kände mig ganska varm/svettig. Varit trött idag. Jag vill i alla fall säga att jag uppskattar varje måndag kväll jag är med och är mycket tacksam!☀️

Kram Rosen06

Annons:
Theleonora
11/19/13, 6:24 PM
#105

Tusen tack Ians! Vaknad pigg och glad idag, har gått igenom flera olika känslor under dagen men är nöjd med det. Fick ur mig lite frustration under healingen, kände lite i benen och i huvudet.

Tack!


silversol35
11/19/13, 6:31 PM
#106

Sov bra, mår bra. 🙂 Tack.

Ians
11/20/13, 9:25 AM
#107

Var lite off igår och orkade inte skriva så mycket här på sajten. Sov kort och hade saker inbokade.

Lite lustigt det du tar upp Theleonora…det var tankar som jag fick under healingen.

Helande till kropp och själ, känslomässigt och fysiskt, helande av frustration etc

Som vanligt uppmanar jag alla att vara lite extra uppmärksamma på vad som händer runt er, något som någon säger, en händelse som verkar vara en "slump", människor som oväntat dyker upp etc etc

det är lite så universum jobbar, svar finns för dem som vill se 😎 både för fysiska och själsliga frågor. Inget är en slump, om man bara vågar se det och fånga det när det dyker upp! Allt har en mening, inget är meningslöst, hur litet eller oansenligt det än verkar vid första påseendet, ett litet uns av något kan försätta berg i slutänden.

Ibland är den lilla tråden som löser allt varken röd eller mycket synlig, man bara anar den…klarar man bara att få tag i den så kan det lösa mycket. Ofta missar vi det pga att vi förväntar oss revolutionerande svar, men universum tar alltid hänsyn till den fria viljan och tar aldrig över, så man får fånga tillfället i flykten, då kan det hända magiska saker!

Ha en bra vecka och på återseende på måndag ❤️

Rosen05
11/25/13, 4:59 PM
#108

Vill gärna vara med och ta emot healing ikväll! Tack på förhand!

Rosen05

mayolica
11/25/13, 7:04 PM
#109

Jag tar tacksamt emot healing ikväll

mayolica

~ mayolica ~

Fjaeril77
11/25/13, 9:00 PM
#110

Vill gärna vara med och ta emot healing ikväll! Tack på förhand! Rosen05 Mayolica Fjaeril77

Rosen05
12/9/13, 5:31 PM
#111

Vill gärna tacksamt ta emot healing ikväll,

Rosen05

Annons:
zzzoder
12/9/13, 8:02 PM
#112

Tar gärna emot ikväll! tack på förhand. kram

Rosen05

zzzoder

gummimamma
12/9/13, 8:08 PM
#113

Jag vill också vara med och ta emot i kväll! Kan man ligga i badet under tiden? Bra ställe att få vara i lugn o ro 😃

Ians
12/9/13, 8:56 PM
#114

Absolut Gummimamma! Då kör vi strax så nu stänger jag anmälningen till kvällens healing stund.

gummimamma
12/9/13, 10:15 PM
#115

Ha, lugn och ro! Det är som om familjen har en radar för när man vill ha lugn och ro! DÅ ska man komma och störa så gott det går. Där låg jag i badet, och hade precis slappnat av riktigt gott, när dottern kom in i badrummet. Jag har aldrig låst, för vi har bara en toalett/badrum. Vanligtvis gör hon det hon ska snabbt när jag ligger i badet, men idag skulle hon babbla om en massa. När hon gått, tog det inte många sekunder föränn gubben dök upp och berättade om vad han sett för intressant på tv precis. Han som ytterst sällan ser på tv!!! Men sedan fick jag ligga där och slappna av i lugn och ro. Kände en pulserande känsla i kroppen. Nu menar jag inte min egen puls, då jag kände den också. Denna pulserande känsla var nästan hälften så snabb. Gick igenom hela kroppen ett antal gånger. Sedan fick jag en pirrande känsla i händerna. Foten jag opererat för 6 veckor sedan värkte en stund, men värken försvann snart. Sedan kände jag bara ett stort välbefinnade! Trots att jag låg i rätt varmt vatten, kände jag mig sval men frös inte. Efter en stund kände jag att nu ska jag skölja av mig och stiga ur badet. Gick och la mig i sängen, där jag låg bara och njöt av en så skön känsla i kroppen, och hoppades att Ians hade en aning av hur gott jag mådde. Tack Ians för healingen!!!

Rosen05
12/10/13, 7:00 PM
#116

Tack Ians för healingen igår kväll! Tyvärr kom jag inte i säng i tid för att slappna av..men det har säkert gjort någon verkan ändå

Kram

Ians
12/11/13, 3:22 AM
#117

Tack !♥♥♥

zzzoder
12/11/13, 11:04 PM
#118

Tack så mycket för healingen.

har varit väldigt trött under en period.. hoppas verkligen på att få bukt med det snart.

Annons:
smilax
12/15/13, 11:58 PM
#119

Jag tar tacksamt emot healing av dig imorgon kväll om du tänker sända då. Min rygg krampar och dummar sig så jag håller på att bli tokig.

Smilax

Ians
12/16/13, 9:57 AM
#120

Så var det måndag igen. …visst blir det healing stund ikväll Smilax…. Smilax Ians….sänder

shigne
12/16/13, 10:05 AM
#121

Jag är med och både tar emot och sänder.

Kan nog inte hålla tiden kanske, men ska göra mitt bästa….

Smilax

Ians

shigne

silversol35
12/16/13, 12:01 PM
#122

Är det redan måndag… 😯 Är gärna med och tar emot. Smilax Ians shigne silversol35

maria6
12/16/13, 5:25 PM
#123

Tar gärna emot, tack. ✨

Smilax

Ians

Shigne

silversol35

Maria6

zzzoder
12/16/13, 8:23 PM
#124

Jag tar väldigt tacksamt emot.

Zzzoder

Smilax

Ians

Shigne

silversol35

Maria6

Theleonora
12/16/13, 8:47 PM
#125

Jag tar gärna emot lite positiv boost! Zzzoder Smilax Ians Shigne silversol35 Maria6 Theleonora


Annons:
Theleonora
12/16/13, 11:03 PM
#126

Vet inte om jag kom med, men det känns så iaf. Så Tack!!


shigne
12/18/13, 8:54 AM
#127

Glömt att skriva om min upplevelse;

Tack alla för givandet - idag är första dagen som min fotled känns bättre och svullnaden har inte varit så liten som just nu.

Jag kände en massa värme och stillhet, ett lugn som inte går att beskriva, under healingen.

Kram

Ians
12/18/13, 5:50 PM
#128

Jodå Theleonora Du var allt med, så din känsla är helt rätt.

Tack alla som deltog!

under healingen såg jag en liten flicka som höll någon i handen…en vuxen…som hon tittade upp på med jämna mellanrum. Hon utstrålade förtroende och tillit….

Det inre barnet inom oss som kan känna lugn o harmoni, inför att den vuxna person som vi är på utsidan idag, fixar detta i alla väder. En påminnelse till oss alla att våra rädslor ibland har med vårt inre barn att göra inte med vilka vi är här och nu. Att vi måste se detta och  kommunicera med detta inre barn och stilla dess oro, inte ryckas med och låta oron stiga oss överhuvudet. Inte låta rädslor stoppa oss från att göra det vi vill eller känner att vi borde göra, för att det bor ett otryggt barn inom oss.

Lite sådana tankar fick jag av denna syn under healingen.

På återseende nästa måndag klockan 21, jag sitter en stund då också om det finns behov ❤️

smilax
12/18/13, 6:26 PM
#129

Tack Ians och alla andra 🌺

Kände mig avslappnad och ryggen kändes mindre spänd igår. Tyvärr är den bökig idag igen men det vänder nog snart.

Theleonora
12/23/13, 6:25 PM
#130

Tack Shigne! Jag tror att det där inre lugnet är mitt lugn. Det finns där hela tiden och jag känner det så tydligt, även när det finns det där andra inom mig som vill skapa kaos och lyckas med det från gång till gång.

Och tack Ians!! Har bearbetat mycket sen min barndom den senaste tiden och du fångade in mig väldigt bra.

Tusen tack till er härliga som ger!

God jul och gott nytt år!!

Kram ❤️


silversol35
12/23/13, 6:32 PM
#131

Om det blir Healing idag också så skriver jag upp mig! 😊 silversol35

Ians
12/24/13, 10:52 AM
#132

Tyvärr blev det ingen Healing igår kväll. Jag somnade som en klubbad säl tidigt. Återkommer med healing kvällarna den 6 januari, min intention var att ha tid för denna lilla stund även över helgerna, men det blev snurrigt på det praktiska planet. Hoppas ni kan ha överseende med detta och sluter upp igen i januari. Önskar er all en God Jul ooch gott slut på det gamla året ! Tack alla goa för i år för ert förtroende och entusiasm/ kram

Annons:
maria6
12/24/13, 12:05 PM
#133

Tack själv Ians och ha en riktigt god jul.❤️

nemetona
12/27/13, 7:15 PM
#134

Tack Ians för healinghjälpen du gett mig när jag kunnat vara med :-D Önskar dig en god fortsättning och ett riktigt lyckosamt och kärleksfyllt 2014 :-D kram från en tacksam Nemetona

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Upp till toppen
Annons: