Torsdag 6 februai
Gomorron!
-0,1 , stilla och lungt ute.
Väcktes av lilla vovven som hade bråttom ut. Igår (och kanske idag) var det en katt med diarre…. Stackars de små, dom ska man försöka förstå och hjälpa, fast de inte kan prata.
Själv är jag lika vig som ett kassaskåp och kroppens muskler känns som de spänner och krymper. Vad har det blivit med kroppen? Ont i leder och ont att röra sig… Kanske måste ta itu med att läsa om alla naturmediciner. Nypozin, Litomove, msm…o allt vad de heter.
Inga planer för dagen, så jag tar tacksamt emot vad som skänker mig.
Önskar alla en härlig dag!
kram

Morn
En f.d kassaskåpstant här..MSM hjälper till 90% och de ä gött nog..
Kurskvällarna är så givande och roliga ..Man kan va hur trött som helst men dom där 3 timmarna bara smäller till så är det över..Oavsett vilka tjejer jag har satt ihop så blir det ett järngäng..
Ikväll en bokning från 19.00 Den vet vi inte hur lång den blir …Smörgås ,kaffe och jag ska showa lite..
Intervjun igår gick bra.Det är en värmländsk veckotidning så den kommer finnas ute under en hel vecka..Han skrev och skrev och fotade massor så jag hoppas på en helsida..
Blir den 16:e artikeln om oss på knappt 3 år..
Idag ska jag fotsätta med mina mjölkannor..
ha de gott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

:) abbis!
Go'morron, har en text som inte hinner med riktigt men jag försöker att skriva så lååååångsamt det bara går..
Blidväder hos oss också och nu sjunger talgoxen varje dag! Igår kväll när jag var ute med hunden så hoade pärlugglan till med! Våren? Får hoppas det, ändå det ju långt kvar av vintern.. *funderar*
Shigne, att du känner dig som ett kassaskåp behöver inte bara vara negativt, då har du ju det som är värt nåt inuti, eller hur? ;) Bestäm en tidpunkt; då ska jag göra yoga.. och så gör du det! Gissa om det känns bra sedan?*kram* ;)
Tur att det ger så mycket med kurskvällarna ändå abbis, då får du lön för mödan i form av trevligt sällskap i alla fall. Låter jättekul och jag bara önskar att jag var en av dina adepter! Tänk så mycket sjuk humor vi skulle skratta åt! Och mörk humor! :)) (Skulle vara roligt att kunna läsla artikeln, finns den på webben sedan..?)
Ha nu en fin dag kära vänner, själv kommer jag att fortsätta läsa in mig på hypnosen.. Kram kram! :)
(Bilden lånad hos Boel Björkenwall, hypnotisör)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

God morgon!
Oroligt och jobbigt när dom kära husdjuren mår dåligt shigne. Hoppas dom kryar på sig snabbt.
Nyponpulver säger många är bra, gav en av mina hundar det och hon blev rörligare och fick mindre ont i sin lilla kropp🙂
Härligt att kurskvällarna funkar så bra abbis, hoppas det fortsätter så.
Fin reklam att vara med i tidningen.
Här regnade för en stund sen och vi har nån plusgrad.
Ha en fin dag med allt ni fyller den med. Kram🌺

Hej Tuvan!
Som vanligt skuttade du in emellan. Ha en fin dag🙂

Ja eller "skruttade"! :)) Kram o ha en fin dag du med Toyan!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Godmidda!
Nu har jag sovit klart…..lite avundsjuka är ni allt 😉Håller fullständigt med om det som står i Abbis bild, uggla som jag är!
Tråkigt när djuren mår dåligt Shigne, hoppas att katten fått bukt med sin mage. De äter konstiga saker ute emellanåt, tror jag!
Underbart att höra Abbis, att msmet hjälpt dig! 90% tycker jag är ett bra resultat, faktiskt! För dem som är missnöjda med den procenten så kan man ju vända på det och säga att du mår 90% bättre än innan, det är nästan full pott det 🙂
Toyan, jag har en arbetskamrat som äter nyponpulver, hon har ont i ett knä, och säger att det hjälper henne fantastiskt! Hennes problem är minimala nu mot vad de var innan!
Tuvan, Tuvan….vilken härlig bild!
Nu skall jag snart skutta iväg till natt 2/2 sedan gör jag helg! Ha det gott mina vänner pyss på pannan och kram till dem som behöver lite ömhets boost!