Annons:
Etikettövrigt
Läst 238 ggr
shigne
2/26/14, 11:39 AM

Onsdagsbubbel 26 februari

Hej!

Ingen som startat bubbel idag??? Nåja - bättre sent än aldrig!

Idag regnar det här, grått och trist med andra ord.

Är i full rulle med att fixa till ett rum där jag ska så mina fröer, känner att det är lite, lite bråttom med det. Tyvärr är jag en sån person som har mer svarta än gröna fingrar. Men skam den som ger sig - under vägen har jag rätt kul ändå!

Förkylningen börjar släppa och jag tror det är pga honung och kanel-drycken!

Ha en fin dag alla..

kram

Annons:
Indiania
2/26/14, 12:03 PM
#1

God förmiddag!

Vad skönt att förkylningen börjar släppa. Vad är det för fröer du skall så? Låter härligt.

Jag har varit frusen i dag så jag har eldat i kaminen, lyssnat på Snatam Kaur och haft det skönt.

Ha en bra dag! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tuva-Lena
2/26/14, 1:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'dagens shigne och Indania! :) och Vinkartil er som tittar in senare!

Å va spännande med fröerna shigne! och tänk, samma tanke slog mig när jag var ute o gick med hunden! …Det är ju dags nu! :)

Så skönt att förkylningen börjar släppa också! Då kommer inspirationen tillbaka! (va less jag blir på uppkopplingen, jag kan inte skriva för fort för då missar datorn flera bokstäver…!)

Gråväder hos oss också, men skönt då man väl är ute. Och tinar gör det i varenda driva! Broddar på bara, så man klarar strapatserna. Skrattar

Saknar braskaminen i stan Indiania, så jg försår tt du ha haft en härlig stun framför den. (Oj nu slant jag! Svååårt att skriva för långsamt! )Sover

Annars fortsätter dagen med en behandling snart och efter den ska jag hitta på nåt roligt tror jag, kanske kladda lite med lera..! Får idé

Ha en fortsatt fin dag allihopa! Glad

Snart är den här!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2/26/14, 5:13 PM
#3

Go´midda!

Gott att höra att du är på bättringsvägen Shigne! Kanel och honung är dunder!

Så skönt det låter Indiania att bara gosa sig och elda i en kamin!

👋 vink vink till dig Tuvan….och de som tittar in sedan!

Har sovit som en liten gris under dagen, ordningen är återställd! Strax är jag påväg mot nya äventyr i natten på Tanthotellet!  Natten som gick var rätt behaglig faktiskt! Vi måste ju även ha sådana nätter 😉 Tuffade på i en bra takt, och de flesta sov gott.

Önskar er alla en bra kväll och hoppas att ni haft en bra dag ❤️

Toyan
2/26/14, 7:00 PM
#4

God kväll.

Har haft tvättstugan idag, vilat mellan varven, inte blivit att sitta så mycket vid datorn.

Köpte bara ett gäng pekböcker till lilla barnbarnet igår, fick en rejäl släng av ischias så jag kände mest för att åka hem.

Efter behandling med salva och värme så känns det bättre men inte bra idag.

Önskar alla en skön kväll och hoppas Ians får en bra natt på Tanthotellet🌺

abbis
2/26/14, 9:41 PM
#5

Gokväller ..

Kom hem från jobbet nu..

Ska äta lite sen bingen..

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: