Annons:
Etiketthealing
Läst 929 ggr
erik35
2014-03-21 13:51

Två fria behandlingar

Jag är utbildad kinesiolog men jobbar inte på någon klinik för närvarande pga egen ryggskada som är under rehabilitering och nu tillräckligt bra för att börja så smått med behandlingar på andra. Jag erbjuder för en begränsad period två fria behandlingar i min lägenhet som ligger i Rågsved. Healing ingår i kinesiologi.

Annons:
Emelie
2014-03-21 14:23
#1

Det finns väl ingen anledning att spamma på detta sätt?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

erik35
2014-03-22 00:43
#2

Med ordet "spamma" menar du att jag satt in samma text på flera avdelningar? Jag gjorde det därför att iFokus har delat upp ämnet naturmedicin i just flera avdelningar. Hade iFokus nöjt sig med en enda avdelning så hade jag bara satt in en text också.

Magi-cat
2014-03-22 07:51
#3

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Rumpstek]
2014-03-22 08:12
#4

Jag hade aldrig i världen gått hem till en främling, speciellt efter att ha läst dessa meddelanden.

Det låter läskigt.

Magi-cat
2014-03-22 08:25
#5

#4 Definitivt avskräckande.😕

Hoppas moderatorer agerar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ians
2014-03-22 15:46
#6