Annons:
Etiketthealing
Läst 929 ggr
erik35
2014-03-21 13:51

Två fria behandlingar

Jag är utbildad kinesiolog men jobbar inte på någon klinik för närvarande pga egen ryggskada som är under rehabilitering och nu tillräckligt bra för att börja så smått med behandlingar på andra. Jag erbjuder för en begränsad period två fria behandlingar i min lägenhet som ligger i Rågsved. Healing ingår i kinesiologi.

Annons:
Emelie
2014-03-21 14:23
#1

Det finns väl ingen anledning att spamma på detta sätt?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

erik35
2014-03-22 00:43
#2

Med ordet "spamma" menar du att jag satt in samma text på flera avdelningar? Jag gjorde det därför att iFokus har delat upp ämnet naturmedicin i just flera avdelningar. Hade iFokus nöjt sig med en enda avdelning så hade jag bara satt in en text också.

Magi-cat
2014-03-22 07:51
#3

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Rumpstek]
2014-03-22 08:12
#4

Jag hade aldrig i världen gått hem till en främling, speciellt efter att ha läst dessa meddelanden.

Det låter läskigt.

Magi-cat
2014-03-22 08:25
#5

#4 Definitivt avskräckande.😕

Hoppas moderatorer agerar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ians
2014-03-22 15:46
#6

N blev det nog lite fel här! Jag har varit i kontakt med TS och fått mail med diplom och kursintyg. Så TS är nog seriös i sitt erbjudande, Men kunde tillagt att han erbjuder gratis behandlingar för att träna upp sig igen och få erfarenhet. Så det finns ingen anledning att bli "elaka" . Ingen är ju tvingad att anta erbjudandet och man kan väl ta med sig någon om man tycker det är läskigt att gå hem till någon. Om man tycker att det är lockande att få en gratis behandling , så får erik35 träna.

Annons:
Magi-cat
2014-03-22 15:57
#7

Ok. Det såg konstigt ut med 10 st identiska erbjudanden på rad. Att han hade sajtvärdens godkännande framgick tyvärr inte.

Kanske erik35 får större respons om han förklarar vad kinesiologi är och vad han kan göra?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ians
2014-03-22 16:09
#8

En bra undran M-Cat! Jag tycker också att erik35 kan utveckla lite vad kinesiologi är och vad det kan göra för kroppen och välmåendet. Så är det bra om erik35 håller sig i denna tråden med sitt erbjudande då det lätt ger intryck av reklam spam om man breder ut sig förmycket i alla trådar. Vi tar alltså diskussionen om kinesiolog och ditt erbjudande Här erik35, så det inte blir vågor av upprörda känslor i lägret. PMa mig gärna om du har frågor ang det. Någon som har erfarenhet av denna behandlingsform får gärna skriva i tråden om sin erfarenhet också.

erik35
2014-03-22 19:37
#9

Vad kinesiologi är kan ni läsa om på www.kinesiologi.se som f.ö är den skola jag gick på. Jag finns dock inte med på deras lista då jag inte är yrkesverksam, vilket beror på min ryggskada. Ryggen är dock bättre nu varför jag har sökt efter jobb som terapeut och ska på en intervju i april och behöver praktisk träning tills dess. Och som Ians skriver kan man ju ta med sig någon om det känns otryggt, det finns en soffa i behandlingsrummet de kan sitta på.

Ians
2014-03-23 01:12
#10

Tack för länken erik35.

Magi-cat
2014-03-23 08:22
#11

Ok. Då vet vi mer.🙂 

#9 Hoppas det blir bra med ryggen, erik35!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tuva-Lena
2014-03-23 10:27
#12

Du Erik, eftersom just "naturmedicin" indelas i så många avdelningar så MÅSTE man nästan dela in ämnet i flera underavdelningar. Det finns dessutom en rubrik för "fysioterapi" som väl är det ämne som står kinesiologin närmast..? Bara det att "tänket" är något annorlunda.

Om du lägger ut 8 olika trådar på sidan, med samma rubrik, så blir effekten den att de flesta andra trådarna blir osynliga, därför kan man inte lägga in fler än en tråd som behandlar samma ämne. Så var tanken och det var nog det man blev upprörd över.

Lycka till med din fortsatta verksamhet!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: