Annons:
Etikettövrigt
Läst 432 ggr
shigne
2014-04-07 09:23

Måndagsbubbel 7 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Blir lite paff då det inte fanns någon morgonbubblare idag…

Idag är det regnigt och surt här, känns i hela huset (och även ute) att solen skiner någon annan stans. 

Sovit dåligt inatt, så den här dagen blir till att vila och ta det lugnt. Har mått så himla bra flera dagar nu, så då har jag "glömt" att ta min medicin - som "ett brev på posten" så blir det en dålig dag istället! Tänk att jag aldrig lär mig!

Önskar er alla en fin dag! Så ses vi på healingen ikväll?

kram

Annons:
Tuva-Lena
2014-04-07 10:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så sant shigne! En skön tanke..GladDet blir nog lätt så att när man mår bra så "vill man tro" att det kommer att vara och självklart är man glad att slippa medikamenterna! Usch vilket trist väder ni verkar ha, här är det fortfarande uppehåll men det blir nog vår tur snart, man har ju sagt det .. snö skulle vi få. Vill inte! Förskräckt

Kom precis innanför dörren och det är ganska råkallt här också men när man går så får man snabbt upp värmen.

Idag måste jag ta itu med den sista tvålstöpan som inte vill stelna. Typiskt va, när man använder ett recept så blir det fel, men när jag gör som jag brukar så funkar det smärtfritt… skulle nog ha gått till "Specsavers" jag också..Funderar

Hoppas att du får din sköna lur under dagen istället shigne, så att du vaknar upp pigg och alert och som ditt gamla vanliga shigne!Glad

Nu ska jag ta itu med sandhögarna på golven innan jag tar uti med tvålstöpan då alltså. Ha en fin dag allihopa! Hjärta

Bara fyra dagar kvar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2014-04-07 18:04
#2

Go´midda på er!

I morse var det så dimmigt så man knappt såg något alls ute, men nu är det sol och fåglarna kvittrar!

Vaknar med en eländig huvudvärk, många luktande blommor på jobbet just nu. tulpaner som jag älskar när de är helt färska, men när de fått några dagar på nacken så luktar de ganska mycket. Och en porslinsblomma som jag fick klippa av blomman på, då en enda klase fyllde ett helt rum med doft! De luktar sött som honung.

Ja ja nu skall jag vila några dagar hemma o få fixat till resten i lilla doteras rum, så hon har det färdigt till sin födelsedag! Ho skall ha några kompisar som sover över då så det är bäst att det är färdigt!

Krya på sig Shigne!

Och hoppas att du får ordning på tvålstöpan Tuvan!

abbis
2014-04-07 18:44
#3

Oj va få som va här idag då..

Här kommer jag trala la la la

Kom hem för en liten stund sen..Har hållit på med min gigantiska mugg idag..Den har fått en grepe..Eftersom den är så stor så va jag tvungen att göra handtaget ihåligt..Nu får vi bara hoppas på att den håller..

Skyltat om ett fönster med bara utställninggrejer ..men jag kunde inte låta bli då dom blev så himla fina..Kommer ingen utställning i alla fall den närmaste tiden..

Okväll är jag ledig så¨det blir lite filmredigering..

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: