Bubbel 26 april

Good morning på dig själv shigne!
Jämars, min baden báden står i bagarstugan ute på landet så jag får hålla tillgodo med en stol än så länge, men skönt är det lika fullt efter en härlig morgonpromenad i vår herres hage! (Kaffet smakar så mycket bättre efteråt också.)
Ska byta lakan i sängarna idag så jag kan vädra sängkläderna och passa på medan det är så fint ute. Gissa vad som väntar mig nere på postens utlämningsställe då? Jo, en vaskränna! Jag har vaskat lite guld med vaskpanna av o till under årens lopp, ja inte blir det många "nuggets", men det lilla som blir gör att man hoppar högt av glädje! Men nu tänkte jag rationalisera lite..
Får väl redovisa allt eftersom och blir jag rik som ett troll får ni ställa er i kö. Abbis intar första platsen.
Ha en underbar dag allihopa och passa på att njuta av "fader sol" så länge han ler ner på oss! Kraam!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hej på er
Jobbat länge idag men så är det PICACON i Kristinehamn och stan fylls av 350-400 ungdomar som går utklädda till allt möjligt..Detta är nått japanskt så sambon ska köra en japansk teprovning med hugade ..Hoppas det kommer många för vi får 150:/Per person.
Har släpat hem min korghängstol jag har på balkongen för nu är det varmt i solen.
Glada katter har jag gjort som ska sitta på armeringsjärn i trädgården..Dom blev så fräcka..
Ni får ha de gött ..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Lycka till Tuvan med ditt vaskande!
Snygga katter Abbis!
Hoppas du hade en bra dag igår kära Shigne!