Valborgsbubbel 30 april!
Gomorron!
Jisses đź - redan sista dagen för denna mĂ„nad! Imorgon stegar vi in i vĂ„rens sista mĂ„nad.
Just nu skiner solen lite blekt frÄn en grÄmulen himmel, det Àr bara +2.3 grader.
GÄrdagen blev till en riktig "skitdag", sÄ den hÀr dagen kan inte bli annat Àn bÀttre. Inga planer för dagen direkt. TÀnker göra som vanligt och fira valborg pÄ hemmaplan, helt lugnt och stilla.
Jag hoppas ni fÄr en hÀrlig valborg! kramar i massor
Morn
Vaknade upp till en tom lĂ€genhet.. FĂ„r se nĂ€r sambon kommer va det va jag nu inte hört att han skulle göraâŠ
Kommer avsluta en del jobb idag och imorgon som sen fÄr stÄ för brÀnning till den 10:e maj. Lite kluvet att Äka bort nÀr vÀrmen kommit och allt Àr sÄ fint hÀr hemma..Stundvis fÄr jag sÄ dÄligt samvete..Hur knÀpp Àr man.
Shigne âŠhĂ„ller med dig om dĂ„liga dagar.. dĂ„ kan allt bara bli bĂ€ttreâ€ïž
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Go'morron alla firare av vÄrkÀnslor o annat!
Jag drog i alla fall pÄ mig mössan igen igÄr.. fyyy fasen va det blÄste kallt! och lÄngkallingarna Äkte pÄ ocksÄ! Idag Àr det grÄtt och regnet hÀnger i luften.. det var den vÄren det.
Grannen har gjort en enorm brasa utanför tomten sÄ jag hÄller tummarna för att det inte blÄser Ät vÄrt hÄll ikvÀll.. hur dum fÄr man bli i detta torra grÀs..?!
En annan granne har stans snyggaste "trÀdgÄrdstomte"! En stackars hund som sitter fastbunden vid huset hela dagarna. Varför skaffar man hund om man inte ids gÄ ut med den? GrannsÀmjan har hittills gjort att jag undvikit att sÀga nÄt, men nu börjar det klia i mig snart..! Tycker sÄ synd om hunden! Ett koppel inte lÀngre Àn en meter drygt! DÀr sitter han medan husse gÄr pÄ stan, Äker ut med bilen eller ligger inne o slöar! F*****N!
Hoppas att ni fÄr en hÀrlig valborg allihopa! HÄller tummarna för att vi slipper regnet men det ser dystert ut..
"Att mÄnga tycker samma, betyder inte att dom har rÀtt.."
Godmorgon pÄ er,
Inte ha dĂ„ligt samvete Abbis! Njut nu! Ăven en arbetsmyra behöver ledigt för att inte gĂ„ in i vĂ€ggen!
Shigne önskar dig en hĂ€rlig dag! Om gĂ„rdagen var botten sĂ„ borde ju denna dag kunna ta spjĂ€rn mot botten och du börjar ta dig uppĂ„t igen! đș en liten blomma att glĂ€dja sig Ă„t!
HĂ€r vet jag inte vad jag skal sĂ€ga! Vaknar och Ă€r Pigg! Ut med vovven och kĂ€nner för första gĂ„ngen pĂ„ flera veckor att jag vill gĂ„ en lšlĂ„ng promenad redan nu! Jag fĂ„r luuuuuuft đ
Orkar gÄ upp för trappan utan att stanna, jag hade inte röten kondis, som vi sÀger hÀr, utan jag höll sakta pÄ att kvÀvas! Jag Àr sÀ tacksam och tÀnker göra lite med den energi jag fÄtt, under dagen!
Ha det gott alla goingar, och var rÀdda om er! Glöm inte att kolla i högarna som ni skall elda sÄ det inte ligger en liten igelkott dÀr o blir grillad!
har lÄnat bilden frÄn www.tiddelipom.se
Vink vink Tuvan đ du hann emellan!
Ja vad Ă€r det för pucko till granne som lĂ„ter sin hund sitta sĂ„đĄ
âŠoch nu haglar det! TĂ€nk om det vore "manna frĂ„n himlen" istĂ€llet..!
Vinkelivink tillbaks Ians! 

God middag!
Hoppas allt kÀnns bÀttre idag shigne.
SÀger som Ians abbis, ha inte dÄligt samvete, komma ivÀg bort och fÄ nya intryck Àr alltid bra, försök koppla av och njut.
Tuvan.. vilken dj..granne, lĂ€mpar sig inte att skriva allt jag tycker, undrar vad han skulle gilla att sitta fastkedjad hela dagarnađĄ
Solsken hÀr idag ocksÄ, fÄr passa pÄ att njuta, i morron ska det bli kyligare.
Ha en riktigt fin Valborg och 1 maj alla goaâ€ïž
Ska ju snöa i norr sÄ jag förstÄr mössan Tuvan
J#€%&/(la granne..skicka en brevbomb , eller nÄtt Tuvan
Ha en skön valborg ,brudar đ
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/