Tisdagsbubbel 6 maj
Gomorron!
Andra gången jag stiger upp för dagen, först med älsklingen som åkte iväg till jobbet åsså nu med husdjuren som sällskap.
Regn och kallt här idag, så ingen av de fyrbenta har ännu lust att gå ut.
Väntar på kaffet ska bli klart, sen blir det en sväng på IT och kolla om det finns nått jobb att söka. Annars så tänkte jag ha en latdag idag, gräva ner mig bland mina pärlor och prova en ny teknik!
Ha det gott alla! Ni vet väl att även om det regnar så skiner solen där bak molnen.
kram
p.s. lägger in en bild på ett riktigt härlig "bling-bling"armband jag gjorde i helgen….med texten "belive"

Så fint shigne! Armbandet! texten inger hopp också..
Vi har sol men det är KALLT i luften. Har nog aldrig frusit så mycket i maj som i år, blåååser varje dag genom märg och ben.
Sista gången på kundalini-yogan före sommaren igår kväll. Det är med saknad jag lämnar det för några månader, men jag har en "Gong-session" om två veckor. Tackar jag inte nej till.Jag har till o med fått mitt "spiritual name" tilldelat från högsta instans. Jag heter "Ad Sach Kaur" och det betyder "lejoninnan som speglar Gud's renhet genom att alltid vandra i sanning." Tyckte att det var ett passande namn för mig, jag som alltid har varit "sanningsägare" - fast inte alltid till andras gillande förstås..
Ad betyder då ren/het, sach står för sanning, sedan får alla kvinnor "efternamnet" Kaur, männen däremot får Singh som efternamn. Jaa, vad månde bliva..!
Nä, dags för lite "nyttosaker"!
Ha en fin dag allihopa!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Gomidda på ER tuvan och Shigne!
Här regnar det också, och jag har nu sovit några timmar efter en natt extra på Tanthotellet! sover så gott när det regnar, för då leker inte barnen utanför fönstret. Vad är det med barn nu för tiden, som står en halvmeter ifrån varandra och skriker när de pratar……inte ens damerna på Tanthotellet behöver vi tala så högt med 🤔
En balja thé och lite surf på nätet, så får jag se vad jag gör sedan. Ha det gott och var rädda om er!