Annons:
Etikettövrigt
Läst 225 ggr
shigne
5/15/14, 6:29 AM

Morgonbubbel 15 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Stiger upp tidigt med älsklingen - idag tänkte jag ta några timmar för mig själv innan dagens bestyr tar över. Pärllådorna och ljudbok….det ni! 😉

Igår drog jag ner stolar till nya uteplatsen nere vid ån… Satt där länge och väl igår kväll. Det var så varmt och skönt i solen och fågellivet visade upp sig från sin bästa sida.

Visst är väl stunder som dessa bland det bästa som finns?

Torsdag idag och näst sista vardagen denna vecka… tiden går fort, det gäller att ta till vara de goda stunderna varje dag!

Ha det gott där ute! kram

p.s. sätter in en bild på bästa kompisen min….hon njuter också av solen!

Annons:
Ians
5/15/14, 8:30 AM
#1

Godmorgon, Vilken fin bild på sötaste vovven Shigne! Underbart att uteplatsen nere vid sjön kommit så långt att du kan sitta där! Är uppe tidigt själv idag, jag och min vovve skall iväg och hälsa på min ena syster och hennes hund. det blir lite kvalitets tid för vovven med andra ord, att få umgås med en annan hund några timmar, de behöver det. Och även för matte att umgås med systern sin ;) Solen lyser och det ser ut att bli en fin dag här hos oss, önskar er andra en härlig dag också! Värmande kram till den som behöver :)

abbis
5/15/14, 9:35 AM
#2

Va söt han är ..shigne

Jag har många vovvar som passerar var dag utanför skyltfönstret där jag sitter på första parkett och drejar. Har mina favvisar🙂.

Solen skiner från en klarblå himmel i Kristinehamn.Det skulle bli varmare har dom lovat..

Idag va vår  hyresvärd uppe på taket där vi bor och rensade bort måsfamiljerna som ruvade.Vi har undrat länge varför man inte gjort det tidigare..Inte bra med måsar inne i stan..skrän ,skitar ner och skräms då ungarna är kläckta..

Ha det gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
5/15/14, 10:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'morron shigne och hej hej Ians och abbis!

Bästa kompisen, visst är det på det viset! Min bästis och jag har precis kommit tillbaka från en snabbrunda efter maten och vid elva brukar vi ta en längre promenad. Kvalitetstid absolut.

Fint väder här också, blå himmel och kvittrande fåglar. Underbart var ordet!

Blev riktigt dålig igår eftermiddag men tydligen var det vad som behövdes för att bli bättre, så idag känns det trots allt väldans bra. Och ansiktsfärgen är normal igen. Det gråvita spöket har försvunnit in bland dimmorna, har säkert gått ner ett par kilo på de här dagarna.. jag som inte behöver göra det..

Ha en härlig dag med syster och hund Ians! Och du får sitta nere vid ån och insupa vårkänslor shigne! (Myysigt det låter med en uteplats vid ån..) Och du abbis får glädja dig åt att du slipper skränande måsar i år då.. ett otyg är det när dom skitar ner överallt.

Ha en underbar dag allihopa! Nu kommer sommaren!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: