21 maj bubbel
Gomorron!
Nattdimman lättar och solen skiner - härlig morgon!
Morgontrött är jag som bra den, blev sent igår innan jag kunde somna. Sånt betalar sig så här dagen efter som bekant!
Måste bara komma igång med yogan bättre, varenda led i kroppen gnisslar och knakar 😉 Hä ä int lätt o bli gammal alla gånger!
Jag hoppas och önskar alla det bästa och att dagen är god mot Er!

Godmorgon på dig Shigne,
Uppe med tuppen idag?! 😉 Inte undra på att du är trötter!
Det blir nog ett litet yogapass för mig denna förmiddag, innan jag skall iväg för att assistera en boende under dagen, utanför Tanthotellet.
Kan vara bra med ett yogapass innan flera timmars stilla sittande, och för att leda upp kroppen efter gårdagens promenad, en blir gärna lite stel dagen efter….kallas visst för Träningsvärk 😃
Ha en bra dag allihop, var rädda om er och tänk på att djup andas!

God förmiddag!
Jag vaknade ungefär samma tid shigne, men lyckades somna om, jaa, nog är man lite stel i kroppen nu för tiden.
Vi får att mjuka upp lederna lite innan vi kliver ur sängen😉
Vad duktig du är Anneli, som både yogar och går med stavarna👍
Solen lyser allt vad den orkar, svag vind, ska iväg till Optiker idag och så blir det att handla lite.
Önskar er en härlig solig dag❤️

Go'dagens på er allihopa!
Morgondimma ja, igår vräkte regnet ner och den varma marken gav ifrån sig värme som blev dimma på kvällen. Tjock tjock dimma, men den lättade ganska snabbt imorse när värmen kom.
Och nu är det "hett" ute.. tycker jag då som inte är någon "värmediggare" direkt. Fuktigt o varmt och jag som har så mycket att göra i trägår'n!
Första dagen på över en vecka som jag är mig själv igen också. Ingen hosta inatt, tack o lov så då kommer energin snabbt tillbaka. Känns som ett nytt liv! Måste ta tillvara det och försöka rensa rabatterna idag, igen, attan också va den där hemska växten sprider sig, trots att jag trodde att jag utrotat den!
Sedan blir det meditation idag förstås, får passa på när "katten är borta" och det är lugnt hemma..
Ljuuuva sommardofter sprider sig över bostadsområdet, ja det är häggen bara än så länge som blommar, men snart kommer både syrener och andra go'lukter också. Tänk om man kunde konservera dom till vintern..!
Ha en härlig dag med yogan Ians, sätter igång igen jag också bara jag har landat..
Shigne, om du är "gammal" så borde jag vara en relikt.. säg inte så där! Ha ha..Å förresten, vem ä' gammal? Mer än TV-sôffa ute på landet, som jag har "ärvt" efter en familj som hade slängt ut den på gården!
Ha en härlig shoppingdag Toyan!
Nu jädrar ska här rensas!
Ha bästa dagen go'vänner!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."