Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
LĂ€st 368 ggr
shigne
0

Tisdags 3 juni bubbel

Gomorron!

Liten sovmorgon idag đŸ™‚

Nu har alla blivit "utfodrade" och jag sitter med mitt morgonkaffe och njuter.

Strax ska den sista ivÀg och jag ska formligen slÀnga mig pÄ yogamattan och se om det Àr nÄn liten muskel som vill röra pÄ sig.

KĂ€nner mig smĂ„tt stressad över att försök fĂ„ igĂ„ng kroppen, snart dags för massageutbildning och dĂ„ skulle jag vilja vara liiiite vigare Ă€n ett kassaskĂ„p som gĂ„tt i baklĂ„s! đŸ˜ƒ

Önskar alla en hĂ€rlig dag!

kram i massor

abbis
0

morn

Usch vilken natt..mina hjÀrnspöken har haft kul inatt..

SÄ nu Àr jag trött trött trött..

Glaserar för fullt och har ett XLL  fat pĂ„ bestĂ€llning som bara mĂ„ste bli bra..

Gjorde choklabollar igÄr .Fick betyg "I min röv sÄ goda " av en kund igÄr om mina arrakbollar..ha ha ha

Kul Shigne att du ska utbilda dig till massör..GĂ€ller bara att sĂ€ga nej till alla nĂ€rstĂ„ende dĂ„ man kan bli lĂ€tt utnyttjad 🙂.

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morrn shigne - vink abbis!Glad

Kuul shigne att det börjar röra pĂ„ sig! NĂ€r gĂ„r kursen? TĂ€nk att fĂ„ ta steget till ett nytt liv! Kram va hĂ€rligt!GladOch vovven har sovit gott inatt ocksĂ„..? Ja men kan man önska sig mer?GladKassaskĂ„pet kommer sĂ€kert att gĂ„ att öppna ocksĂ„ bara du kommer igĂ„ng. Titta in till oss pĂ„ yoga/meditation.ifokus sĂ„ ser du att det Ă€ven finns andra som har svĂ„rt att tĂ€nda gnistan.. SkĂ€mtar

Va roligt att dina arraksbollar, och alla andra bollar uppskattas abbis, fast kanske inte pÄ det sÀttet - bÀttre att dom slinker in den rÀtta vÀgen liksom..! Ha ha.. SkrattarHoppas du lyckas med fatet, lÄter som en fantastisk skapelse!Tummen upp

Jag har fĂ„tt ont i halsen
igen.. Kan det bero pĂ„ all pollen utomhus? Bilarna Ă€r helt gula och gĂ„r jag pĂ„ grĂ€smattan sĂ„ blir skorna gula, helt tĂ€ckta av "mjöl"! Till o med hunden Ă€r gul i pĂ€lsen!

Vi har en butik i stan som sĂ€ljer lokalproducerat, nĂ€rproducerat och ekologiskt och kött frĂ„n ett gĂ„rdsslakteri. Vet ni att det kommer bussar frĂ„n de nĂ€rliggande stĂ€derna för att handla! En otrolig rusch har dom! SĂ„ jag tog mod till mig o hörde mig för om dom kunde tĂ€nka sig att ocksĂ„ sĂ€lja lokalproducerad hudvĂ„rd..? Och dom nappade! En del administrativ, EU-direktiv-iserad administration, men sedan kan jag börja sĂ€lja min hudvĂ„rd genom dom! ÅÄÄ va glad jag blev! Det Ă€r ju det hĂ€r jag vill Ă€gna mig Ă„t! FĂ„r jag bara snurr pĂ„ drejskivan ocksĂ„ sĂ„ kanske jag kan göra mina egna krĂ€m o-tvĂ„lburkar - som presentförpackningar dĂ„.. eller va sĂ€j du abbis? GĂ„r det?

Nu Àr det dags för mat Ät vovven, sen en prommis innan det blir för varmt.

Ha en fin dag allihopa!HjÀrta

"Att mÄnga tycker samma, betyder inte att dom har rÀtt.."

shigne
0

Åh hĂ€rligt Tuva!!!  Lycka till med "Ă„terförsĂ€ljaren"!!

kram

Toyan
0

God middag!

Mulet men 19 grader, har skallebank igen, less pĂ„ det nu😕

Utbildningen kommer att gÄ bra shigne.

Jobbigt med hjÀrnspöken abbis, hoppas dom hÄller sig borta kommande natt. Kram

Goda glada nyheter Tuvan🙂 Ă–nskar all lycka med Ă„terförsĂ€ljaren.

Ha en fin dagđŸŒș

abbis
0

Det Ă€r bara och lĂ€gga sig i hĂ„rdtrĂ€ning , Tuvan😉

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Guuuu vad roligt Shigne med en massageutbildning! Och Tuvan som skall fÄ en ÄterförsÀljare ! Abbis hÄller tummarna för att det dÀr fina fatet klarar sig genom alla processer, helt o fint! vink vink till Toyan ocksÄ, vad ska vi hitta pÄ dÄ? NÄtt fÄr vi vÀll göra för att fÄ snurr pÄ tillvaron vi ocksÄ ;) Just nu skriver jag pÄ min platta sÄ jag har inga smilisar som ni kanske ser. Men min dator Àr lite kass just nu, den loggar ur helt plötsligt och stÀnger ner mitt i lÄnga inlÀgg. SÄÄÄÄÄÄ tröttsamt! SÄ dÄ fÄr det bli plattan istÀllet ;) Ha det gott alla goingar stor kram till alla som behöver!

gummimamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kikar in som snabbast innan det Ă€r dags att sova. Borde egentligen vara i sĂ€ngen redan! Men det Ă€r sĂ„ kul att kika in hĂ€r dĂ„ och dÄ  Skulle vilja göra det oftare, men tiden rĂ€cker inte till.