Tisdags 3 juni bubbel
Gomorron!
Liten sovmorgon idag đ
Nu har alla blivit "utfodrade" och jag sitter med mitt morgonkaffe och njuter.
Strax ska den sista ivÀg och jag ska formligen slÀnga mig pÄ yogamattan och se om det Àr nÄn liten muskel som vill röra pÄ sig.
KĂ€nner mig smĂ„tt stressad över att försök fĂ„ igĂ„ng kroppen, snart dags för massageutbildning och dĂ„ skulle jag vilja vara liiiite vigare Ă€n ett kassaskĂ„p som gĂ„tt i baklĂ„s! đ
Ănskar alla en hĂ€rlig dag!
kram i massor
morn
Usch vilken natt..mina hjÀrnspöken har haft kul inatt..
SÄ nu Àr jag trött trött trött..
Glaserar för fullt och har ett XLL fat pÄ bestÀllning som bara mÄste bli bra..
Gjorde choklabollar igÄr .Fick betyg "I min röv sÄ goda " av en kund igÄr om mina arrakbollar..ha ha ha
Kul Shigne att du ska utbilda dig till massör..GĂ€ller bara att sĂ€ga nej till alla nĂ€rstĂ„ende dĂ„ man kan bli lĂ€tt utnyttjad đ.
ha de gott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Go'morrn shigne - vink abbis!
Kuul shigne att det börjar röra pÄ sig! NÀr gÄr kursen? TÀnk att fÄ ta steget till ett nytt liv! Kram va hÀrligt!
Och vovven har sovit gott inatt ocksÄ..? Ja men kan man önska sig mer?
KassaskÄpet kommer sÀkert att gÄ att öppna ocksÄ bara du kommer igÄng. Titta in till oss pÄ yoga/meditation.ifokus sÄ ser du att det Àven finns andra som har svÄrt att tÀnda gnistan.. 
Va roligt att dina arraksbollar, och alla andra bollar uppskattas abbis, fast kanske inte pÄ det sÀttet - bÀttre att dom slinker in den rÀtta vÀgen liksom..! Ha ha..
Hoppas du lyckas med fatet, lÄter som en fantastisk skapelse!
Jag har fĂ„tt ont i halsenâŠigen.. Kan det bero pĂ„ all pollen utomhus? Bilarna Ă€r helt gula och gĂ„r jag pĂ„ grĂ€smattan sĂ„ blir skorna gula, helt tĂ€ckta av "mjöl"! Till o med hunden Ă€r gul i pĂ€lsen!
Vi har en butik i stan som sÀljer lokalproducerat, nÀrproducerat och ekologiskt och kött frÄn ett gÄrdsslakteri. Vet ni att det kommer bussar frÄn de nÀrliggande stÀderna för att handla! En otrolig rusch har dom! SÄ jag tog mod till mig o hörde mig för om dom kunde tÀnka sig att ocksÄ sÀlja lokalproducerad hudvÄrd..? Och dom nappade! En del administrativ, EU-direktiv-iserad administration, men sedan kan jag börja sÀlja min hudvÄrd genom dom! à ÄÄ va glad jag blev! Det Àr ju det hÀr jag vill Àgna mig Ät! FÄr jag bara snurr pÄ drejskivan ocksÄ sÄ kanske jag kan göra mina egna krÀm o-tvÄlburkar - som presentförpackningar dÄ.. eller va sÀj du abbis? GÄr det?
Nu Àr det dags för mat Ät vovven, sen en prommis innan det blir för varmt.
Ha en fin dag allihopa!
"Att mÄnga tycker samma, betyder inte att dom har rÀtt.."
à h hÀrligt Tuva!!! Lycka till med "ÄterförsÀljaren"!!
kram

God middag!
Mulet men 19 grader, har skallebank igen, less pĂ„ det nuđ
Utbildningen kommer att gÄ bra shigne.
Jobbigt med hjÀrnspöken abbis, hoppas dom hÄller sig borta kommande natt. Kram
Goda glada nyheter Tuvanđ Ănskar all lycka med Ă„terförsĂ€ljaren.
Ha en fin dagđș
Det Ă€r bara och lĂ€gga sig i hĂ„rdtrĂ€ning , Tuvanđ
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Guuuu vad roligt Shigne med en massageutbildning! Och Tuvan som skall fÄ en ÄterförsÀljare ! Abbis hÄller tummarna för att det dÀr fina fatet klarar sig genom alla processer, helt o fint! vink vink till Toyan ocksÄ, vad ska vi hitta pÄ dÄ? NÄtt fÄr vi vÀll göra för att fÄ snurr pÄ tillvaron vi ocksÄ ;) Just nu skriver jag pÄ min platta sÄ jag har inga smilisar som ni kanske ser. Men min dator Àr lite kass just nu, den loggar ur helt plötsligt och stÀnger ner mitt i lÄnga inlÀgg. SÄÄÄÄÄÄ tröttsamt! SÄ dÄ fÄr det bli plattan istÀllet ;) Ha det gott alla goingar stor kram till alla som behöver!