Tisdags 3 juni bubbel
Gomorron!
Liten sovmorgon idag 🙂
Nu har alla blivit "utfodrade" och jag sitter med mitt morgonkaffe och njuter.
Strax ska den sista iväg och jag ska formligen slänga mig på yogamattan och se om det är nån liten muskel som vill röra på sig.
Känner mig smått stressad över att försök få igång kroppen, snart dags för massageutbildning och då skulle jag vilja vara liiiite vigare än ett kassaskåp som gått i baklås! 😃
Önskar alla en härlig dag!
kram i massor

morn
Usch vilken natt..mina hjärnspöken har haft kul inatt..
Så nu är jag trött trött trött..
Glaserar för fullt och har ett XLL fat på beställning som bara måste bli bra..
Gjorde choklabollar igår .Fick betyg "I min röv så goda " av en kund igår om mina arrakbollar..ha ha ha
Kul Shigne att du ska utbilda dig till massör..Gäller bara att säga nej till alla närstående då man kan bli lätt utnyttjad 🙂.
ha de gott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Go'morrn shigne - vink abbis!
Kuul shigne att det börjar röra på sig! När går kursen? Tänk att få ta steget till ett nytt liv! Kram va härligt!Och vovven har sovit gott inatt också..? Ja men kan man önska sig mer?
Kassaskåpet kommer säkert att gå att öppna också bara du kommer igång. Titta in till oss på yoga/meditation.ifokus så ser du att det även finns andra som har svårt att tända gnistan..
Va roligt att dina arraksbollar, och alla andra bollar uppskattas abbis, fast kanske inte på det sättet - bättre att dom slinker in den rätta vägen liksom..! Ha ha.. Hoppas du lyckas med fatet, låter som en fantastisk skapelse!
Jag har fått ont i halsen…igen.. Kan det bero på all pollen utomhus? Bilarna är helt gula och går jag på gräsmattan så blir skorna gula, helt täckta av "mjöl"! Till o med hunden är gul i pälsen!
Vi har en butik i stan som säljer lokalproducerat, närproducerat och ekologiskt och kött från ett gårdsslakteri. Vet ni att det kommer bussar från de närliggande städerna för att handla! En otrolig rusch har dom! Så jag tog mod till mig o hörde mig för om dom kunde tänka sig att också sälja lokalproducerad hudvård..? Och dom nappade! En del administrativ, EU-direktiv-iserad administration, men sedan kan jag börja sälja min hudvård genom dom! Ååå va glad jag blev! Det är ju det här jag vill ägna mig åt! Får jag bara snurr på drejskivan också så kanske jag kan göra mina egna kräm o-tvålburkar - som presentförpackningar då.. eller va säj du abbis? Går det?
Nu är det dags för mat åt vovven, sen en prommis innan det blir för varmt.
Ha en fin dag allihopa!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Åh härligt Tuva!!! Lycka till med "återförsäljaren"!!
kram

God middag!
Mulet men 19 grader, har skallebank igen, less på det nu😕
Utbildningen kommer att gå bra shigne.
Jobbigt med hjärnspöken abbis, hoppas dom håller sig borta kommande natt. Kram
Goda glada nyheter Tuvan🙂 Önskar all lycka med återförsäljaren.
Ha en fin dag🌺

Det är bara och lägga sig i hårdträning , Tuvan😉
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Guuuu vad roligt Shigne med en massageutbildning! Och Tuvan som skall få en återförsäljare ! Abbis håller tummarna för att det där fina fatet klarar sig genom alla processer, helt o fint! vink vink till Toyan också, vad ska vi hitta på då? Nått får vi väll göra för att få snurr på tillvaron vi också ;) Just nu skriver jag på min platta så jag har inga smilisar som ni kanske ser. Men min dator är lite kass just nu, den loggar ur helt plötsligt och stänger ner mitt i långa inlägg. Såååååå tröttsamt! Så då får det bli plattan istället ;) Ha det gott alla goingar stor kram till alla som behöver!