Annons:
Etikettövrigt
Läst 305 ggr
shigne
6/23/14, 8:23 AM

Bubbel 23 juni

Gomorron!

Så har jag då landat lite mer i vardagen efter en kursvecka och midsommarfirande!

Kursveckan var helt kanon 👍 - härliga människor jag mött, underbar utbildning och fantastiska uppleverlser… För första gången i mitt liv var jag med om en trumresa, och den trumresan var både omtumlande och gav mig svar på massor av funderingar! Kanske sånt som jag borde dokumentera för att inte glömma?

Idag ska jag städa, tvätta och så har jag ett möte med arbetsförmedlingen…

Så det är fullt upp med vardagliga saker mest!

Önskar er alla en härlig måndag!

kram

Annons:
Ians
6/23/14, 8:59 AM
#1

Godmorgon Shigne, Och resten av gänget, när ni kikar in! Låter trevligt med kursen o de människor du träffade där Shigne! Jag blir så glad i hjärtat att höra om dina upplevelser! Man behöver en stor dos positiva upplevelser emellanåt, faktiskt! Hoppas ni alla går en fin dag, själv ska jag sova gott! Så jag är pigg o fräsch inför natt 2/3.

Tuva-Lena
6/23/14, 12:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'dagens på er go'vänner!Glad

Låter härligt shigne! Ser fram mot min första trumresa också men än har jag inte haft möjligheten att närvara vid någon , men det kommer säkert. När man går kurs så är det inte bara själva kursinnehållet som gör att man lever upp, människorna man träffar ger en nya infallsvinklar och inte minst, idéer! Man växer dubbelt!Glad

Har precis kommit in från förmiddagspromenaden, ja den som borde vara det i alla fall, och sol o regn avlöste varandra i en härlig blandning. Kaffet smakade gott på verandan och nu öser det ner igen! Är inte naturen nyckfull så säg? 

Känner för att baka idag, matbröd, så att den härliga doften får sprida sig i lantköet. Dessvärre saknar jag både jäst och rågmjöl så det får bli fortsatt röjning istället. GladEn tur till "boa" på ettermeddan så löser det sig med bakninga' också!Tummen upp

Tjillevippen och bästa dagen till er alla! De blyga skogsblommorna tilltalar mig mest.. (Här en klotpyrola)Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
6/23/14, 2:13 PM
#3

God middag!

Vilken härlig och innehållsrik vecka du haft shigne, glad för din skull🙂

Hoppas du fortfarande sover och drömmer nåt fint Ians. Ha en bra jobbnatt.

Här är vädret som hos dig Tuvan, blygrå himmel och ösregn ena stunden sen kikar solen fram en kort stund. Vacker bild.

Önskar er en fin fortsättning på dagen🌺

Upp till toppen
Annons: