Annons:
Etikettövrigt
Läst 660 ggr
shigne
2014-07-02 06:13

Bubbel 2 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Tydligen vaknade jag alldeles för tidigt, fingrar slinter och jag är sen i tanken…. Hade skrivit ett inlägg , så slinter fingrarna iväg och helt plötsligt är jag inne på ett annat forum (Gravid) - hur gick det till? 🤔😃

Här är det gråmulet väder och bara +12…. Tror ni sommarvärmen hinner komma tillbaka? Ibland känns det hopplöst! Nu har det regnat som tusan och det verkar inte ge med sig heller! Hur gör man regndansen, fast tvärtom?

Idag blir det lite vardagliga sysslor, åka handla och sen tänkte jag sätta mig ner med lite "läxa"…. Ni vet - en blir aldrig för gammal för att lära!

Önskar er alla en härlig dag! "bakom molnen skiner solen"

kram

Annons:
Ians
2014-07-02 07:34
#1

Godmorgon Shigne ❤️

Själv slinter jag till med fingrarna lite nu och då och går Med i olika "random" grupper, som jag snabbt får krångla mig ur 😂inte för att det är något fel på grupperna, utan för att jag helt enkelt inte har något intresse av att vara medlem där! Det blir ju lite knäppt om jag som har ganska många barn är med i gruppen för "Barnlöshet" tex

Så jag har kommit fram till att jag inte skall uppdatera via mobilen tex….knapparna är för små och ger Stort utrymme för sådana "halkningar"! Eller så är helt enkelt mina fingrar förstora, och behöver bantas ner 😉

Bra bild med den "nya" Jantelagen, det är bra att påminnas ig själv om att man har ett värde!!!!

Ha det gott Shigne, denna dag och vink vink till er andra 🤗 Var rädda om er och ha en härlig dag denna andra dag i juli! Och det är klart att sommarvärmen kommer, läste i någon tidning igår att dett finns stora chanser att sommaren komer igång igen.

Minns sommaren -94 då vi gick med jackor på oss o frös, fram till juli, då det plötsligt kom en tropisk värme som varade hela juli månad så det finns hopp om ett…😎

Tuva-Lena
2014-07-02 14:27
#2

Go'dag yxsaft! Säger jag till mig själv då, som är en dag snabbare än dig shigne! (Kan ju bara titta på datorn för att se vilket datum det är… ju!)Galen

Ha precis svängt ihop en sockerkaka och nu är det tvål som gäller!

Mullrade borta vid horisonten nyss så jag tror att Tor är på G med sin hammare också, en bra dag för inomhuspyssel alltså - och "guben" åkte till stada så jag slapp! Vet inte om ni läst mitt och morgondagens bubbel, men nåt insulin eller sprutor fick jag inte tag på igår heller, så det blev en ny tur idag…

Nu är det dags för kaustiksodan så det gäller att hålla tungan rätt i munnen!

Ha en fortsatt fin dag!Glad

Vink vink till dig Ians och lycka till med pluggandet shigne!Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: