Annons:
Etikettövrigt
Läst 505 ggr
shigne
2014-07-24 11:00

Bubbel 24 juli

Hej!

Ingen bubbel? Kan hända har vi alla fått en släng av solsting?

Vi håller till mest inomhus för tillfället - svalkar åtminstone lite mer än ute i skuggan.  Inga större planer för dagen; har hunnit med både tvätt, diskning, städning och saftkokning nu på morgonen. Så det får nog räcka för den här dagen!

Ska sätta mig med lite härlig läsning…

Ha det gott alla goa! kram

Annons:
Ians
2014-07-24 11:19
#1

gomidda Shigne,

Nu är jag nog lite förvirrad, trodde jag redan skrivit i någon bubbla. Man får kanske skylla på att det r lite för varmt så hjärnan kokar och tankarna inte är så klara som vanligt.

Idag har jag en liten paus från stranden, behöver det för att få lite gjort OCH inte bli alldeles upp bränd av solen. En ska vara försiktig, så det inte blir förmycket av det goda!

Var rädda om er alla goingar, o stor kram till alla som behöver en 🤗

Tuva-Lena
2014-07-24 18:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej och go'kväll på er!

Mobila bredbandet ligger nere så jag kom inte in imorse. Ringde Telia och påminde om ADSL då, som inte heller funkade. Och tänk er, nu när jag kollar modemet så lyser alla goa lampor som dom ska!🙂

Så shigne, inte solsting eller värmeslag bara skitdålig uppkoppling och telestation som fått en smäll av åskan.

Har inte heller varit ute speciellt mycket idag, gick en sväng med vovva' uppe vid sjön på förmiddan men sedan har jag varit inne mest. Har i alla fall skrivit färdig behandlingen under dagen shigne, så nu skickar jag den med posten och håller tummarna att inte den OCKSÅ ligger nere.

Låter så härligt med bad Ians, jag får hålla mig hemma jag så att inte hundarna får värmeslag och inte kan jag lämna dom ensamma heller. Eller, det  är väl mest sjuklingen då, som är blind och blir orolig när jag inte är i närheten. Lilla vännen min! Men vi har ju v-pumpen som blåser svalka i hela huset så det går ingen nöd på mig direkt heller.

Ha en fortsatt fin kväll allihopa! är såå skönt ute nu, "bara 28 grader" så nu sitter jag på verandan och myser. Gjorde solhälsningen  och lite kundaliniövningar då jag ändå var igång. Ikväll cyklar jag nog en sväng, blir ju dåligt med promenader de här dagarna..😕

Kram kram!

Verandan i solsken!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
2014-07-24 19:43
#3

Gokväll

Här mullrar det..

Gå ut gör man inte frivilligt..Jag mår bäst i verkstan där vi har Ac:n på..

Nu står en nötbomb i ugnen..

Va fint det va med gardinerna på verandan  Tuvan..ser lite amerikanskt ut..

ha det gott och smält inte bort..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2014-07-24 23:57
#4

Ooooo ja vad fint med gardiner på verandan, Tuvan 🙂

Upp till toppen
Annons: