Annons:
Etikettövrigt
Läst 315 ggr
shigne
8/18/14, 6:25 AM

Måndagsbubbel 18 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Solen kikar fram och det är bara ynka +10 grader ute. 

Vardagen har börjat igen, nu är gubbens semester över och han åker strax till jobbet. Själv ska jag pärla en stund på morgonen, sista beställningen ska bli klar och skickas iväg idag! Sen blir det till å åka handla, både mat, tyg och lite annat. Tyget som inhandlas idag ska få bli överdrag till massagestolen - tycker de som kan köpas är trista och tråkiga.

Måste även bli mer diciplin på min yoga - Varför ska det vara så svårt att komma igång? 

Jag lovar mig själv att fylla denna dag med goda tankar, goda gärningar - så kan jag lägga mig ikväll och summera dagen! 

Ha nu en härlig början på denna vecka! Kram

Annons:
Ians
8/18/14, 8:43 AM
#1

Godmorgon Shigne!

Önskar dig allt gott inför denna veckan!

Du kan väl lägga ut en bild när du fått överdraget färdigt!

Jag skall starax gå o lägga mig, och sova gott fram till 13 iaf, sedan blir det till att sega sig genom denna dagen, så man kan gå o lägga sig tidigt ikväll. Är ledig några nätter nu.

Ha en bra dag alla goingar! Och var rädda om er på alla sätt!

Tuva-Lena
8/18/14, 9:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron shigne och Ians!

Jag håller på att dränkas! Det har vräkt ner sen igår kväll och det ska fortsäta enligt väderprognosen! Vi har ju haft väldit torrt den sista tiden men varför måste allting komma på en gång? (Nu ä texten knäpp igen så jag måste skriva i snielfart)

Skönt ändå at ha tt ärdigt schema för dagenshigne! Du kmmer att känna dig jättenöjd me dagen ikväl! Sov gott mamanjie! Vakna uppigg o fräsch och njuta av ledigheten!❤️

Nu dånar de av regnet!😮Jag ror at jag ska försökamig på attbaka ett "morotsröd" idag, finns en sajt som heter: matbröd.ifokus sm jag blivit medlem på och ittade et recept jag villprova! Ska bli spännande!👍

Shigne! Sedan bestmmer vi att kl3 prik tar vi ett yogapass!😉 Dåfår vi sällskp av vrandra! Igår rnsade jag mellan plttorna utanför bron, lyft dom är egenligen ett karljobb, så jag behöver dn där yogan idag.PustarHar en tvålmassa liggande också som jag kan riva i brist på annan sysselsättnng då..

Ha en fin dag allihopa, vad ni än hitar på! Kram till r alla!🙂

Restaurag nere id älven so jag besökte i ördags. Där kan man sitta och se när laxen hoppar i vattnet, på sin väg uppför älven till lekplatserna.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
8/18/14, 4:28 PM
#3

Såg ditt brödbak på FB Tuvan…de bidde ju riktigt fina de bröden!

Recept??? 😉!!!!!

Upp till toppen
Annons: