Annons:
Etikettövrigt
Läst 485 ggr
shigne
9/7/14, 8:26 AM

Söndagsbubbel 7 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Ute skiner solen, men det är bara +10 just nu - verkar som det blir en lika fin dag som igår! 

Det har varit två intensiva dagar med marktjänst åt alla möjliga håll….idag är det dags för återhämtning och vila känner jag.  Jag börjar dagen med frukost och sen en promenad med vovven när hon behagar stiga upp för dagen.

Jag önskar alla en härlig söndag! kram

Annons:
Tuva-Lena
9/7/14, 9:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron själv shigne!Glad

Här lyser inte solen, dimmoln skymmer den just nu men det bruka klarna sedan.🙂Lite trist om jag får säja't själv, grått och ser kallt ut, men de är faktiskt 10,5 grader så inte så kallt ändå.

Yogade igår eftrmidag, oh innan passet så ska man fokusera på vad man vill uppnå med det. Jag valde förstås att min tinnitus ska ge med sig. Faktiskt så gör det alltid det, men innan jag lägger mig på kvällen, nä jag menar förstås natten😞, så är det tillbaka. Tolkar det som att om ag fortsätter så kanske jag kan bli kvitt det!Glad Tänk så skönt det är när det är TYST i huvvet!👍

Ida MÅSTE jag göra lotion fö nu är det på upphällningen i flaskan! Då vet ni vad jag ägnar åtminstone en stund åt. Klarnar det upp så kanske jag åker upp till sjön o dricker kaffe på eftermiddan. Är så fint nu, helt vindstilla och sjön spegelblank. Ja just ja, yoga förstås!Glad

Ha en underbar dag alla goa!

Bäcken som leder vattnet från sjön där öringen hoppar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
9/7/14, 9:22 AM
#2

Jo just ja! Tack fört tipset shigne!❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
9/7/14, 10:27 AM
#3

Godmorgon på er,

Snart är det dags att sova några timmar, sedan skall det bli kalas för en 1-åring.

Så kör jag sista passet för helgen på Tanthotellet!  

Bra påminnelse Shigne, man måste göra något som får själen att må bra också! Inte bara sånt som är "nyttigt" och "effektivt"

Hoppas du kommer iväg till sjön Tuvan! Det verkar vara något för själen !

Kram på er alla!

Upp till toppen
Annons: