Bubbel 9 september
Gomorron!
Grått och trist här, regnet hänger i luften och det luktar höst!! Känns som det är slut på sommaren nu och en ny "andedräkt" fyller naturen.
Friskt och härligt, eller grått och kallt? Beror väl på humöret i en själv?
Jag älskar hösten och brukar tycka det är sååå skönt när den äntligen kommer - men idag är det min deppardag känns det som. Vet inte vad för känslor som lurar i kroppen.
Jag gör som vanligt, försöker se det positiva i livet, tänka goda tankar om mig själv och göra det jag kan göra för att må bättre! Offerkoftan var det länge sen jag hängde undan, även om det försöker krypa på mig ibland!
Önskar alla en härlig dag! Stanna upp och se vilka fantastiska färger det finns i naturen 😉
kram

Morn allehopa
Höstfärgerna har inte riktigt kommit än men den klara sköna luften är här på morgonen..Skönt när ens egen termostat är trasig.
Här bryter solen igenom just nu..☀️
Jag är lättirriterad av att kroppen inte är som vanligt..Men det ska ju gå över om 1-20 år har jag hört..Hoppas sambon står ut..🤪
Kurskväll ikväll igen..fåren lugn extratimme här hemma. 😉
Har bullar i frysen men sen må jag baka lite mer åt mina elever.
Ha de gott nu
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Åå viken fin kompis du har abbis! Hörde på nyheterna igår att "fårpäls" till småttingarna minskar allergier. Det ni! Lycka till me eleverna ikväll abbisan!🙂
Usch då shigne! Inte roligt alls när såna känslor kommer, hösten är ju en tid då man ofta tänker tillbaka.. och inget blir riktigt som man tänkt sig med somrarna.. "För det ä' lika bra att sluta drömma, det går åt h-vete i alla fall, för om man drömmer om Paris hamnar man på någe' vis, likt förbannat Hudiksvall.. så ungefär.😟
Regnar här också idag fast lite dugg än så länge bara. Var ju på yoga igår kväll och nu r vi minst 20-25 st! Salen räckte inte till så nu yogar vi i en korridor, ja det går väl det också men det blir väldigt varmt.🥵Skönt är det i vilket fall men betydligt mer ansträngande än tidigare!
Idag blir det städ! Ha en fin dag allihopa och extra kram till dig shigne!
Oh what a beautiful morning! Oh what a beautiful day..!😉
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ja, grått och trist här hos mig också! Och ont i halsen har jag fått. Drack lite the och tog en sked honung för att lindra, men det känns inte bättre ändå. Hoppas jag inte blir sjuk! Ska spola näsan med saltvatten i kväll, så kanske en del av baciluskerna försvinner.
Oh, vilken härlig bild Tuva-Lena! En kvinna med former! Tänk vad många modeller av kroppar det finns, och ändå ser man sällan annat än "fotomodellskroppar" på bild. Alla är inte stöpta i samma form!!!
Det har varit dåligt med yoga för mig senaste tiden. Men jag känner att jag måste komma i gång med det igen. Får försöka hitta tiden till det…