Annons:
Etikettövrigt
Läst 450 ggr
shigne
9/18/14, 6:15 AM

Bubbel 18 september

Gomorron härliga vänner!

Kan inte direkt påstå att jag är morgonpigg just nu. Ute är det tät dimma och +8, känns gruvsamt att bege sig ut i "kall-luften".

Ska strax packa i bilen och bege mig uppöver, till sjukhusbesök, hämta min post i lägenheten, åka till "min" frisör och så har jag två kunder som beställt massage! En hel dag med andra ord….  Ska göra en sväng in till köpcentrumet också för att se om jag hittar bra inneskor och mjukisbyxor till jobbstarten på måndag…  

Men först kaffekoppen - mitt livselixir för att överhuvudtaget orka med dagen!

Önskar alla en härlig torsdag!

kram

Annons:
Ians
9/18/14, 10:59 AM
#1

Godmorgon ❤️ Ja egentligen har jag varit vaken rätt länge , men inte haft uppkoppling på datorn! Har nu lyckats få lite kontakt med omvärlden via telefonen , så det får bli ett kort inlägg! Lycka till idag Shigne, och vink vink till Er andra !

gummimamma
9/18/14, 6:00 PM
#2

God eftermiddag/kväll!

Idag känner jag mig lite bättre från förkylningen. Men det är tur det, för i helgen bär det av till Vikingatiden! Tidskapseln åker i morgon, så det är en hel del förberedelser inför det.

Men innan jag åker till vikingatiden, ska katten till veterinären en sväng. Han ska vaccineras, chippas och så ska en hel del tovor bort från hans rumpa. Så det är fullt upp just nu! Ha det så gott i helgen!

Upp till toppen
Annons: