Annons:
Etikettövrigt
Läst 915 ggr
shigne
2014-10-03 07:33

Bubbel 3 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Dimman ligger tät, +8 ute för tillfället…. Katten och hunden sover, älsklingen åkt till jobbet och snart är det dags för mig med.

Sitter och tänker på de jag mött här inne under tiden jag varit med på AB…. Personer som kommer och går! Vilka härliga människor. Jag undrar var de som försvunnit tagit vägen, vad de gör och hur de mår…

Jag sänder Toyan en extra kram och hoppas du mår bättre idag!

Önskar alla en härlig fredag! Kram

Annons:
Tuva-Lena
2014-10-03 09:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go morron shigne!

Ja vart tar alla ägen? Minns i örjan hur vi satt hela kvällarna och "tokes" med varandra, den ena skämtet avlöste et andra. Kul var et i e salig blndning av skämt och allvar!❤️Livet går ju vidare föralla och ibland finns inte tiden bara..

En stor dag ör mig idag Jag får ADSL!🙂Siper sitta  trcka ner en tangnt var 5:e seund fr att den ska synas..😕

Han fin dag alliopa å oppas jag att jag kan vara mer"talför" imorgon istllet!

Kram till er alla! (Toya en extra kram -och va är abbis? Kram til dg också!)🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2014-10-03 10:01
#2

Oj då, det var en "feministisk" bild det där - Inte meningen!😃

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2014-10-03 11:50
#3

Go'midda!

Hoppas du har en bra jobbdag shigne.

Bra att du äntligen slipper strulet Tuvan👍

Tar tacksamt emot kramarna 🙂 Visst är ryggen bättre men värker fortfarande , magen tar stryk av tablettätandet, men vad göra😕

Önskar er alla en riktigt fin dag❤️

gummimamma
2014-10-03 18:52
#4

Pust, äntligen fredag! Det har varit en jobbig vecka. Dels för att vädret varit grått, grått och så några nyanser till av grått. Men humöret har varit i botten även p g a strul med tösen som är i värsta tonårstrotset. Kan man hyra bort tonåringar ett par år, tills de vuxit till sig?

Upp till toppen
Annons: