Annons:
Etikettövrigt
Läst 387 ggr
shigne
2014-10-06 06:25

Måndag 6 oktober/bubbel

Gomorron!

Ny vecka, nya tag och nya möjligheter!

Natten har inte varit angenäm - blivit väckt av en vovve med dålig mage, en katt som trodde han skulle få mat vid 2-tiden inatt och en sambo med kliande psoriasis…  Men nu är morgonen här, vare sig om man vill eller inte! Å då gäller det att göra det bästa av sitationen.

Så en stor kopp kaffe, vila en stund och sen blir det yoga….åsså iväg till jobbet! Idag har chefen bokat en behandling hos mig och det ska bli intressant att ge.

Önskar alla en härlig dag, med många ljuvliga stunder! Kram

Annons:
Tuva-Lena
2014-10-06 09:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morrn shigne! och alla andra som tittar in senare!

Ja du, de små liven är lite nyckfulla ibland, inte minst katterna. Vi har "samma" katt här men som tur är sover jag så hårt när han är på g, att han går alltid till sambon o väcker honom istället!SkrattarTar sån tid numera för mig att somna p g s tinnitusen som är värre än vanligt! Sist jag tittade på klockan inta var  när jag hörde att tidningen kom, inte konstigt att jag sover så hårt när jag väl har somnat alltså.😕

 Och vovva då! Ja nu löper fröken så här är det livat! Trots att vi har gett henne p-spruta i snart 2 år så ville inte vet. ge någon sist, för dom hade inte fört några anteckningar för den sista sprutan de gav henne! Trots att vi ju vet att vi har gett henne den ända sedan den andre hunden fick diabetes. Vi gör det alltså för att det inte skall bli så jobbigt för hanhunden för då rusar blodsockret i höjden. Så nu måste antingen jag eller sambon flytta under tiden hon löper. Enbart p g a att veterinärerna inte fört journal över de behandlingar dom gett! Gissa om jag är förb…!😡

Hoppas att du får en härlig dag idag shigne! Och lycka till med "chefsjobbet"!

Ha en härlig dag alla ni andra också!🌺

Höst…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2014-10-06 14:06
#2

God middag!

Jobbiga nätter för både dig shigne och Tuvan. Hoppas kommande natt blir lugnare.

Vilket slarv av vet att inte föra journal, det ska dom ju precis som människoläkare.

Önskar er en bra dag trots sömnbrist.

Sovit har jag och börjat så försiktigt att träna bröstrygg och axlar.

Kram på er goingar❤️

Tuva-Lena
2014-10-07 09:26
#3

Kram Toyan!

Hoppas att träningen går bra för dig!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: