Annons:
Etikettövrigt
Läst 525 ggr
shigne
10/8/14, 6:27 AM

8 Oktober´s bubbla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Ännu en ny dag!  Dagarna bara rusar iväg känns det som om att jag  inte hinner knappt hälften av allt jag vill och borde  göra! Å det känns bara så härligt! Jag har så många, många projekt så jag vet inte vad! Fast å andra sidan så är det väl såna "många-projekt" som kan ta knäcken på en? 🤔 Nåja, kommer dag, så kommer råd!

Vaknade lite för tidigt känns det som, trött är bara förnamnet.  Jobbdag idag och den ser jag framemot eftersom en helkroppsmassage står på arbetsschemat - alltså det är jag som ska få massagen 🙂 En sån arbetsdag tackar man inte nej till!

Jag önskar Er alla en härlig mitt-i-veckan-dag!

kram

Annons:
Toyan
10/8/14, 7:29 AM
#1

God morgon!

Helkroppsmassage låter verkligen bra shigne, ha det gott.

Tuvan! Hur mår du idag?

Idag kommer barnbarnet hit några timmar, får se vad vi hittar på🙂

Önskar alla en fin dag🌺

Tuva-Lena
10/8/14, 9:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jaaa shigne! Jag kan bara hålla med Toyan, helkroppsassage vr dt nog 35 år sen jag fick, när ag gick utbildningen själv. Så skönt!😇Nuuut! (har faktsikt ADSL nu en farten är låg so ni ser..)

Tack Toyan! Lite öm här  där, annars r det bara bra!❤️ 

REGNAR sm om imlen ore öppen idag, ja hela natten har de vrät ner! Fr htta på nånting inomhus… kanske testa att göra min antiaging kräm..? Det vore roligt! Måst försöa att hålla ig från daton, därirån kommer tinniusen ar jag förståt, från nacke med andra od….😕

Ha en fin dag allihopa! Kram till e lla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
10/8/14, 7:04 PM
#3

God kväll!

Har jobbat 2 nätter och inte riktigt orkat med något annat. Men nu är jag ledig fram till söndag 😉

Eller ledig o ledig…… skall vara med ett av barnbarnen torsdag och fredag, när hennes mamma jobbar.

Men det är ju liksom en bonus, inte ett jobb 😃

Gud, vad gott det låter med helkroppsmassage, Shigne! Hoppas det var exakt så trevligt som det låter!

Vad har du gjort Tuvan? Måste läsa i trådarna ordentligt 😕

Hoppas du haft en fin dag Toyan!

Pyss på pannan till er alla och en stor värmande kram!

gummimamma
10/8/14, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God kväll alla!

Fick ringa till chefen i morse och sjukskriva mig. Förkyld sedan över en månad tillbaka, men nu känner jag mig värre än innan. Host och snörvel är det hos alla i familjen, och alla tre är sjukskrivna  just nu… 

Enda "aktivitet" jag har haft idag var att åka till veterinären med katten, för att få en vaccination. DET var inget katten hade tänkt ägna dagen åt, så han vägrade gå in i transportburen. Inget hjälpte. Inte ens skinka, som brukar få honom att göra nästan vad som helst. Till slut fick jag fånga in honom och tvinga honom in i buren. Väl där inne var det som om han stängde av denna värld. Han bara låg och var helt orörlig. Som om han mediterade sig någon annanstans 😃 Hos veterinären vägrade han ens titta på mig, ännu mindre komma ur buren. Tur att övre halvan av buren går att ta bort, så veterinären kom åt att ge sprutan! Först när jag körde bilen in på vår uppfart blev det liv i katten. Han började spana runtomkring sig, och sprang ut ur buren så fort det gick och la sig under magnolian ute i trädgården. När det blev mörkt och kallt ute, kom han in på altanen och la sig på "sin egen" fårskinn. Men in vill han inte komma. Tja, han kommer väl när han förlåtit mig… Men en sak gjorde han i buren i alla fall. Han gjorde en riktigt illaluktande skit som jag fick ta hand om när vi kom hem. Hämnden är ljuv…

Ians
10/9/14, 9:07 AM
#5

Hahahahahahaha….ja de djuren Gummimamma! Låter som du förstört hela hans upplägg under dagen, inte konstigt att han vart sur! Och dessutom hackade de honom med en spruta hos Veten! 

Inte konstigt att han lämnade ett mycket tydligt meddelande till dig i buren!

Han kommer väl över det så småningom 😉

abbis
10/9/14, 9:15 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: