Annons:
Etikettövrigt
Läst 499 ggr
shigne
2014-10-28 07:15

28 Oktober Bubbel

Gomorron alla!

+13 grader här, blåser som tusan och regnet hänger i luften… Vicket höstväder!

Ledig idag och då funderar jag på att städa upp lite, baka kanske och plugga lite. Sambon har "syjunta" ikväll - dvs de är ett gäng karlar som träffas 1 ggr/vecka under vinterhalvåret och har gjort så i ca 30 år då de diskuterar allt mellan himmel och jord! Helt fantastiskt tycker jag, att kunna hålla ihop och göra detta under så pass många år. De träffs hos varandra och i år så börjar de här hemma hos oss.

Jo, jag är rätt avundsjuk på dom… De diskuterar politik, krig, höjda bensinpriser, olika lösningar på problem etc. Å ingen utav dem har nått större intresse av Internet 😮 Gisses tänker vi inbitna - hur överlever man det???  😃

Vad ni än gör idag, var ni är befinner er, så önskar jag Er en alldeles särskilt fin tisdag! Kramar i massor

Annons:
Tuva-Lena
2014-10-28 09:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'moron signe!

Dimmig här men solen finn säkert bakom dimorna nnstans…

xakt samma idé om jag la fam för nåra damer här  stan, att trffas en gång per måna och "prata" - om ditt o datt eler världen som fåt fnatt.😃Behövs skert nu när vi oftast sitter gömda bakom n dataskrm istället för tilsammans. (Ursäkta text.) Låter både roligt och spänande!🙂

nte så tor id´ at skiva mer, ni se hu textenbli..😕

Ha en f dag alla fal Kam kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2014-10-28 10:29
#2

God förmiddag!

Här kan vi inte klaga på vädret, sol och blå himmel.

Jättebra att dom kunnat hålla liv i dessa träffar så många år shigne. Kanske kan du hitta några kvinnor att starta en "syjunta" med du också.

Å en sån söt liten nasse Tuvan🙂

Ha en fin dag allihopa🌺

Upp till toppen
Annons: