+13 grader här, blåser som tusan och regnet hänger i luften… Vicket höstväder!
Ledig idag och då funderar jag på att städa upp lite, baka kanske och plugga lite. Sambon har "syjunta" ikväll - dvs de är ett gäng karlar som träffas 1 ggr/vecka under vinterhalvåret och har gjort så i ca 30 år då de diskuterar allt mellan himmel och jord! Helt fantastiskt tycker jag, att kunna hålla ihop och göra detta under så pass många år. De träffs hos varandra och i år så börjar de här hemma hos oss.
Jo, jag är rätt avundsjuk på dom… De diskuterar politik, krig, höjda bensinpriser, olika lösningar på problem etc. Å ingen utav dem har nått större intresse av Internet 😮 Gisses tänker vi inbitna - hur överlever man det??? 😃
Vad ni än gör idag, var ni är befinner er, så önskar jag Er en alldeles särskilt fin tisdag! Kramar i massor
Dimmig här men solen finn säkert bakom dimorna nnstans…
xakt samma idé om jag la fam för nåra damer här stan, att trffas en gång per måna och "prata" - om ditt o datt eler världen som fåt fnatt.😃Behövs skert nu när vi oftast sitter gömda bakom n dataskrm istället för tilsammans. (Ursäkta text.) Låter både roligt och spänande!🙂
nte så tor id´ at skiva mer, ni se hu textenbli..😕
Ha en f dag alla fal Kam kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."