Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
LĂ€st 423 ggr
shigne
0

31 Oktober Bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Inget bubblande igĂ„r đŸ˜ź - det gĂ„r ju inte!!! eller hur?

SĂ„ himla skönt att stiga upp och lĂ€sa i gomorrontrĂ„den, Ă€ven om det Ă€r "bara" om vĂ€der och vind. SjĂ€lv var jag för stressad och trött för att skriva igĂ„r, men idag ska det banne mig bli en trĂ„d!! đŸ˜‰đŸ˜ƒ

Har sovit hela natten och det kĂ€nns sĂ„ skönt att fĂ„ göra det. Är man kommen upp i Ă„ldern, sĂ„ Ă€r det inte en sjĂ€lvklarhet lĂ€ngre. I min enfald trodde jag att det skulle bli lugnare med det hormonella i kroppen ju Ă€ldre man blev! Trodde ocksĂ„ att det hĂ€r med klimakteriet skulle vara nĂ„tt som var snabb överstökat!! 

Lite lÄngledig nu med början idag. Ska Äka besikta bilen det första jag gör, sen mÄste jag ta itu med kroppen. KÀnns som om allt lÄser sig! Ni som Àter MSM, hur lÀnge dröjer det innan man mÀrker nÄn effekt? Vet inte om jag valt rÀtt, kanske Nypozin varit bÀttre? Eller Litomove?

Iallafall sĂ„ knakar det och brakar om mina knĂ€n, har lust att sticka in en tjock nĂ„l och spruta pĂ„ lite "ledgĂ„ngsolja"

+grader ute och det blÄser bara lite
 IgÄr hade vi minus pÄ morgonen och hÀrlig frost pÄ marken!

Ha det gott alla, Àr rÀdda om Er och ta vara pÄ dagen! Kram

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron shigne!

Jag fÄr g upp, so ni ser sÄ funkar et in alls idag!

Nu tĂ€nkr jag ringa till Teli och sĂ€ga att jag VÄAR att betala nĂ€sta faktura efesom om inte leverrar det jag betalar för! 😕

Àker pÄ er och önskar er en undbaar reda!

"Att mÄnga tycker samma, betyder inte att dom har rÀtt.."

gummimamma
0

Äntligen fredag! Har inga planer, varken för idag eller resten av helgen. Inga "mĂ„sten" eller "borden". đŸ˜‰Det fĂ„r bli som det blir.  Skönt!

IgĂ„r hade vi för första gĂ„ngen frost pĂ„ marken, men idag var tempen uppe pĂ„ +4 nĂ€r det var som lĂ€gst. Men det kĂ€nns ruggigt, sĂ„ braskaminen Ă€r i gĂ„ng med en go brasa. Katten ligger framför den och myser

Jag och familjen Ă€r bjudna  pĂ„ dop om en vecka. Jag har funderat, och funderat, och funderat pĂ„ vad vi kan ge för gĂ„va. Kommer inte pĂ„ nĂ„gonting kul! Vill inte ge nĂ„gonting som nĂ„gon annan ocksĂ„ kan ge. Förra gĂ„ngen jag gick pĂ„ dop fick barnet 3 st "Barnkammarboken" och en del annat i dubbletter. Inte kul! Kommer inte heller pĂ„ nĂ„gonting jag kunde göra Ă„t henne.

Ha en go helg med en massa god mat och roliga upplevelser!