Annons:
Etikettövrigt
Läst 415 ggr
shigne
2014-11-03 06:47

3 November Bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron! 

Återigen en ny vecka. Helgen har innehållit massor av tända ljus, eftertanke, reflektioner samt lugnt och fridfullt. Med andra ord en perfekt Allhelgonahelg! ❤️ 

Lördagskvällen hade vi ett rejält åskväder med blixtrar och dunder…. Känns inte alls som november. Pratade med mina nära och kära "hemma" i norrland och där ligger snön, tempen på - och bara så där härligt som norrland kan vara med kvällar utav spektakulärt norrskens-skådespel! Suck! Visst trivs jag här nere, men norrland är norrland ändå!

Ledig idag och jag ska pyssla och fixa här hemma, jippo på jobbet på torsdagkväll, så jag måste hinna sy lite överdrag till massagestolen…ja, lite småplock blir det hela dan!

Önskar Er alla en härlig start på denna nya vecka! Kram

Annons:
Tuva-Lena
2014-11-03 09:40
#1

Go morgon shigne och alla ni andra!

Gråväder, gråväder, ingen variation direkt, men nu tror jag ändå att molnen börjar dra sig undan - hoppas det. Säger som du shigne, hellre snö och kallt än det här men jag bor ju södra Norrland jag, ja mittemellan söder och norr kan man säga och närmare kusten, så här regnar det fortfarande och inatt vräkte det ner efter gårdagens duggregn. Inget slut på eländet med andra ord.

Har hästeriet några dagar nu, så det är fler att tänka på och just nu lagar dom vägen utanför så jag får stå o vänta med bilen vid ett rödlyse tills f*n löser av mig! Finns en genväg genom skogen men den räcker inte ända fram till mig, typiskt va?🤪

Annars är det skönt att ha huset för sig själv några dagar och det tänker jga minsann utnyttja! Plocka undan allt "skräp" som ligger på fel ställe, sedan bara gona mig åt lugnet som brer ut sig. Har tänkt göra lite kräm också och lotion är på upphällningen med så det finns alltid att göra. 🙂Sedan måste jag ju sätta ihop en broschyr år kommunen och berätta om lite massagens goda verkan på de äldres sinnen och kroppar! Det blir roligt - och lite kreativt till skillnad mot att mocka skit!😃

Ha en fin dag shigne - och alla ni andra också!❤️

Men va fasen! Upptäcker just att ALLA mina bilder är borta! Har ju inte använt datorn knappt!😮Och absolut inte varit inne och tagit bort några bilder!

Tyvärr alltså… 😕

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

gummimamma
2014-11-03 19:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God kväll!

Suttit en lååång stund och försökt komma in på yahoo för att kolla om det kommit mail. Men det var omöjligt! Hur jag än gör, så kommer det en reklamsida och den går inte att få bort! Till slut gick jag in på Google Chrome (brukar använda Internet Explorer) och testade den vägen. Där var det inga problem! Så jag får nog börja använda Google mer än när jag ska hit till iFokus, som jag också har problem med om jag använder Internet Explorer . Även redigering av vår hemsida får jag sköta via Google. Hatar när det inte fungerar som det ska med datorn, för jag är helt kass på att fixa den. Men gubben är ännu sämre, så det får bli jag som i alla fall försöker hitta lösning på felen, om vi inte ska lämna datorn till experter som tar hutlösa summor för en stunds knappande. Vi känner ingen datanörd som kan hjälpa oss billigt… 

Idag har det varit mulet och 14 grader varmt. Enligt meteorologerna  har vi fortfarande sommar 😃

Tuva-Lena
2014-11-04 09:28
#3

Jätefn bid g-mamma!❤️

Nääää nu böras det p det vanlia sätte!!😕

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: