7 November Bubbel
Gomorron!
Trots vädret, tempen ute, så skiner solen i hjärtat! ❤️☀️
Jippot på jobbet igår var helt fantastiskt! Vilka kunder 😃 och vilka terapeuter 😃! Så oerhört tacksam att fått vara med… Massage i olika former, zonterapi, laserbehandling, Taktil….god mat och dryck!
Nu blir det en lugn morgon, en riktig latar-förmiddag innan det är dags att åka jobba igen!
Fredag och denna veckas sista vardag! Känns skönt och samtidigt så fattar jag inte riktigt hur i tusan veckan kan gå så himla fort 😮
Önskar Er alla en härlig fredag! Kram

Önskar dig detsamma Shigne! Jag önskar också alla er andra en fin fredag och en toppen helg! Har vi tur så får vi tillbaka internetet här hemma innan helgen! Börjar bli bra trött på detta nu! Man kan väll hoppas att vi får lite ersättning iaf.

Jipphi jag är med internet igen! I datorn, inte i telefonen bara! Så nu kan jag uppdatera och kommentera på Riktiga tangenter igen! Mycket mer smidigt!
Dessutom får jag stava som jag vill utan att T9 redigerar och skriver om lite som den vill, så det ser riktigt konstigt ut emellanåt.
Ha det bäst alla goingar😍

Go'morron!
Solen tittar fram och livar upp denna fredagmorgon och min rygg känns så mycket bättre🙂
Inget inplanerat idag, lite småpyssel och för övrigt ta dagen som den kommer.
Ha en fin dag och trevlig helg❤️