Frekvensbehandling???
Träffade i gårkväll en tjej, som hade köpt in en apparat som behandlar folk med frekvenser på cellnivå. Hon mäter frekvenser på armar och ben och laddar sen en sten med rätt frekvens som kunden får ta med sig hem. Den laddningen håller ca 6 veckor och skall sen laddas om och det går att göra på distans.
Någon som har hört talas om detta behandlingssätt?? Hon har varit på många utbildningar av den här maskinen.
Tja all behandling som är andlig/universell, homeopati m.m. har ju med frekvenser att göra så det går säkert att använda en sådan apparat. Har inte hört talas om det.
Just därför tycker jag att det låter skumt. Ladda en sten..? Kan man inte ladda personen på en gång?
Förstår inte heller hur man kan ladda stenen på nytt - på distans..? Har hört talas om att man kan ladda kristaller i månskenet, men då borde det väl räcka med det för stenar också? "Mycket väsen för lite ull" kommer jag att tänka på. Och vad kostar maskinen i inköp? Säkert några tusenlappar, så den enda som blir "loaded" lär vara återförsäljaren.. 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag förstår att det låter skumt, men det ger fantastiska resultat!
Om det är den apparat som tagits fram av Boris Aranovich i Sthlm (Människans Resurser) så är den bra och beprövad. Jag har några kollegor som gått utbildning för honom och själva nyligen börjat använda denna apparat.
Det går att läsa om den, tror jag, på Människans resursers hemsida.
I Ryssland används tydligen denna metod och där är den betydligt mer acceptera än här.
Enkelt och billigt också!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#3 Vad menar du med beprövad? Och vilka resultat är det maskinen ska ha gett?

Magi-cat - jag kan tänka mej att det är samma apparat som vi pratar om. Billigt vet jag inte - 150.000 kr, sen har jag inte hört vad en behandling kostar, men första besöket skulle ta ca 2 timmar. Den kan tydligen bota det mesta bl.a sockerberoende,nikotinberoende.
150 000??? Öööhhh…..inte riktigt de summor jag hört……Kanske inte samma ändå----
Mitt smycke jag vann är ju laddat för att göra mig pigg mm http://www.revital.se/ hittade denna också på nätet…..http://www.medifant.se/elybra.html
Hört om detta i facebook grupper, en person som fått hjälp för borrelia tex. och svar på andra sjukdomar i kroppen och även allergier…
Skulle vara intressant att få veta lite mera kring detta, någon som vet?
Hittade detta…
Om detta vet jag ingenting! Låter lite skumt, men som sagt jag vet ingenting om detta!
Undrar också vad beprövat betyder Magi-cat 🤔
Hmm..det var ett bra tag sedan…
Några apparater för sådana fantasisummor ska man i alla fall INTE gå och köpa!🤑😕