Annons:
Etikettövrigt
Läst 897 ggr
shigne
2014-11-28 07:03

Bubbla 28 november

Gomorron!

+1 och kolsvart ute!

Gårdagen var helt fantastisk, vilken härlig reporter och vilka diskussioner vi hade…. Ska bli spännande att se utkastet innan reportaget publiceras.

Idag är det ledig dag - den ska jag fylla med pappersarbete. Dels rensa upp i min privata röra och sen ta itu med kontoret här hemma. Blev ju flytt av sistnämnda och det har inte blivit nån struktur av det hela ännu….men kanske idag? 

Sen så ska vovven få en ordentlig promenad, eller om vi tar en cykeltur 🤔.

Sen så får vi litet besök som ska sova över, en liten gosse på snart 3 år ska gästa oss! Gööör mysigt! 

Önskar alla en fin fredag! kram

Annons:
Ians
2014-11-28 08:28
#1

Godmorgon på Er!

Gott att få lite ordning på sina papper Shigne! När du är klar där hemma, så finns det att röja här också, om du känner dig sugen 😉

Idag har jag haft sovmorgon! Skall strax iväg och vara en stund med två av barnbarnen, medan deras föräldrar gör ett ärende. Skall bli jätte mysigt!

Sedan blir det till att skynda sig hem för lite vila, under eftermiddagen! För i helgen blir det nattjobb i 3 nätter!

Önskar er alla en trevlig fredag, och en härlig helg!

Tuva-Lena
2014-11-28 09:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron töser!

Kul att det blev så lyckat shigne! Se nu till att utkastet stämmer överens med det du vill ha med. 😉(Så att det inte blir som för mig, där jag var med på tusen spänn, men inte fick ett ord nämnt om min verksamhet i en annons som vi delade på fyra st.. Däremot så använde man mitt firmanamn, då de andra hade det som hobbyverksamhet.😮)

Ha en härlig dag med barnbarn Ians..!❤️

Otroligt vackert ute, frostigt i träden och en gul sol tittar upp lite slött vid horisonten, ca 5 minusgrader.

Är orolig över vovven, han vill INTE vara inne! Ligger i bilen hela tiden och när jag försöker ta med honom in så gnäller han och vaggar runt runt i huset. Han ligger INTE på fällen där det är mjukt o skönt utan alltid på golvet bredvid. Vår tik dog ju för drygt en månad sen och hon låg alltid på fällen. Kan det vara så att han "känner av" henne? Att hon "ligger" där fortfarande  så det är därför han undviker fällen? Sedan förstår han kanske inte varför hon "är här" när hon ändå inte är det fysiskt så att säga, och det gör honom orolig och inte riktigt vet hur han skall bemöta henne? Han är ju blind så han ser inget, bara känner.. Enda stunden han är tillfreds är när jag är ute med honom men jag kan ju inte promenera jämt! Vi är ute fyra ggr per dag på längre svängar, mer hinner jag inte. Kallt börjar det bli också och han kan inte ligga i bilen hela vintern..😕Får testa med att ta bort fällen och bädda nåt nytt åt honom så kanske tikens lukt försvinner.. ändå har jag bytt ut den "gamla fällen"..🤔

Det är jobbigt när djuren har det svårt.😕

Ha en fin dag allihopa! Kram kram!

Får jag presentera Freja Månblomma!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2014-11-28 12:20
#3

God middag!

Roligt att du känner dig nöjd shigne. Hoppas du blir nöjd med utkastet.

Härligt att umgås med barnbarnen en stund Ians.

Det är hjärtskärande att se djuren sörja varandra Tuvan, när min hanhund fick somna in så letade tiken överallt, hemma och hos dom som brukade passa dom i bland😕

Ha en fin dag. Kram på er❤️

Upp till toppen
Annons: