Annons:
Etikettövrigt
Läst 515 ggr
shigne
12/10/14, 7:44 AM

10 December Bubbla

Gomorron!

Nu blev det väl rätt datum? 😃

Mörkt och trist ute - regnet strilar nerför fönsterna… Inge kul alls!

Gårdagen bara svischade förbi med allehanda innehåll. En dag med underbart härliga ögonblick, många fina och goda stunder med sonen, härliga möten med kunder och en härlig kväll i samvaro med männen i mitt liv (fattas bara den yngste!).

Idag är det en ledig tid, så bara sonen stiger upp så ska vi börja fylla den med kvalitativ tid tillsammans! Vicken lyx!

Önskar er alla en härlig dag! kram

Annons:
Tuva-Lena
12/10/14, 12:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja vilken lyx shigne! Sann lyx.

Jag började dagen med en prommis med min man i livet, hunden. Ja, det får duga så länge och vi har alltid mysigt tillsammans, även om han just nu är väldans efterhängsen efter andra "fruntimmer". Var jag än går så nog dyker en löpande tik upp!😮

Regnar här också, ja så där lite mitt emellan, ibland snö och i nästa stund regn. Igår hade vi -14 på morgonen! Och då hade jag stallet förstås men  hellre kyla än regn. Tog en mugg glögg senare på kvällen sen jag  hade tagit in hästarna, värmde gott i den frusna kroppen.🙂

Och idag ska jag baka bullar! Två kakbak och nu alltså ett bullbak, börjar jag bli "tant"?🤔 Ser i alla fall fram emot att göra några saffransbullar till luciakaffet. Ska bli gööörgott!Glad

Yoga ska jag också se till  att göra, har faktiskt kommit igång på allvar nu och yogar 4-5 ggr i veckan. Saknar det varje dag jag inte får tid… betyder det att jag är fast?Funderar

Sköt om er under dagen allihopa och ha en underbar dag, inte minst du shignevännen som får rå om din son!❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: