Annons:
Etikettövrigt
Läst 925 ggr
shigne
12/15/14, 8:10 AM

15 December Bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Regn, rusk, blåst och plusgrader…   Kan inte säga annat än att jag längtar till en vit vinter, lite mer julstämning ute!

Vovven dålig inatt, så det har inte blivit så mycket sömn för min del… Stackars liten! Just nu sover hon nerbäddad i mattes säng med kudde och täcke. Ska jobba idag så det känns lite oroligt att lämna henne - dock är det bara för några få timmar, så jag hoppas det kommer att gå bra!

Skulle ha åkt för att äta julbord med några vänner igår -så strax innan vi skulle åka ringde de från Värdshuset och meddelande att det inte blir nått julbord - för maten tog slut 😮 Absolut första gången det hänt!!! Kan det bli så? Nåväl, trots "snuvad" på julbord, så blev det Tahi-buffé istället.

Jag önskar Er alla en fin och bra början av denna nya vecka….veckan före julen.

kram

Annons:
Ians
12/15/14, 8:51 AM
#1

Godmorgon Shigne!

Hoppas vovven mår bättre!

Det var ju lite trist att maten tog slut på julbordet!  Men det var ju bra att de ringde så ni kunde gå någon annanstans.

Här är det regnigt och ruskigt också, så det skall bli gott att sova några timmar. 

Gör som shigne önskar er alla en fin vecka, så här strax innan jul 😍

Tuva-Lena
12/15/14, 9:44 AM
#2

Go'mrron vänner!

Samma här igår morse var dt kallt -14, igrkväll började dt at rgna - och u vill inte ppkopplignlängre.. Ha en fin da!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: