Annons:
Etikettövrigt
Läst 534 ggr
shigne
12/21/14, 11:07 AM

Bubbel 21 December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Ljuvlig morgon, blåser inget, inget regn och -2 - helt underbart!

Efter sovmorgon och go frukost så blir det promenad med vovven… Sen ska vi bara slappa och ha det skönt! Ingen stress och inga måsten.

Julafton är vi bortbjudna, så det blir inget stohej över den maten eller annat!  Jag njuter för fullt!

Blir lite jobb i början av veckan och på mellandagarna - men sen är jag lååååång ledig! En sväng till Stockholm och kika på Disney on Ice med barnbarnet. Livet är bra härligt!

Jag kommer nog inte att vara "online" särskilt mycket på ett tag - så jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL  och ett härligt GOTT NYTT ÅR!

Annons:
gummimamma
12/21/14, 5:59 PM
#1

Ja, God Jul och Gott Nytt År till dig med Shigne! Vi ska fira julen hemma. Tösen åker till sin pappa på julafton, så vi ska fira jul med henne redan dagen innan. Men det blir inget jättefirande - bara lite god julmat och paketutdelning. Resten av julen får bli som det blir. Vi har inga planer för den långa ledigheten. 

Idag fick vi solsken från en klarblå himmel! 5 plusgrader, men en isig vind gjorde att man inte ville ut längre stunder. Men solens strålar är ju goa även om det inte är någon värme i dem!

I morgon blir det städning för mig. Gubben blir tvungen att jobba, så han slipper städningen. Tänkte att tösen skulle hjälpa mig med städandet, men hon har visst andra planer för morgondagen. Hmm… Men någonting ska hon nog få hjälpa till med om hon vill ha julfirande. 

Ha det så gott!

abbis
12/21/14, 7:10 PM
#2

God Jul och Gott nytt år..

Här lägger vi i en högre växel sista 2 dagarna ..Ikväll bakas nötbomb och nöttoppar.. Sen kraschar vi i soffan på julafton..

Ha det så gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: