Annons:
Etikettövrigt
Läst 711 ggr
shigne
12/30/14, 7:34 AM

Tisdagsbubbel 30 December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Tiden rusar iväg som vanligt. Försöker trampa ner bromsen och bara vara, men det är lite svårt. 

Just nu 0 gradigt och det känns lite trist eftersom vi äntligen fått lite vitt på marken. Gruvar mig lite för att köra till jobbet idag, alla bilar som irrar på vägarna just nu, lite halt och lite slask. 

Sista arbetsdagen denna vecka, sen blir det långledig. Ska hinna med en hel del under den tiden, bl.a. åka till Stockholm och gå på Disney On Ice med barnbarnet - skitkul!! Helmysigt!!

Jag önskar Er alla ett härligt slut på detta året och ett ännu härligare, finare, ljuvligare Nytt År som vi har framför oss!

Kramar i massor!

Annons:
Ians
12/30/14, 8:51 AM
#1

Här är det samma Shigne! Och tänkte just när jag var på väg hem att "Fryser det på detta" DÅ kan vi hålla oss för skratt!" både fotgängare och bilförare!

Hoppas du har en bra dag på jobbet Shigne och en underbar ledighet sedan! Disney On Ice, det kommer att bli riktigt kul!

Vi var för några år sedan och de r riktigt duktiga på att åka skridskor!

Nej nu går jag och lägger mig….har två nätter kvar att jobba innan Jag går på ledighet, skall vara ledig fram till den 12 januari sedan.

Ha det gott alla Goingar och var rädda om er i snömodden!

Toyan
12/30/14, 10:37 AM
#2

God förmiddag!

Vad kul shigne, för många år sedan var vi också och tittade på Disney On Ice🙂

Härligt med en välförtjänt ledighet Ians, njuut.

Plusgrader, disigt och slabbigt, växlar fort. Ska ut på en kortare busstur, en del chaufförer kör som galningar, brukar komma på mig själv med att sitta och bromsa.

Önskar alla en fin dag❤️

Ians
12/31/14, 8:54 AM
#3

😂 Toyan!

Upp till toppen
Annons: