Morgonbubbel 14 Januari
Gomorron!
Hoppas allt är bra med Er… Vet inte än vad det är för väder, alldeles för svart ute för att se. +0,6 har vi just nu iallafall… Det ser lite isigt ut ute, hörde dessutom på radion att ännu en trafikolycka skett och att vägen är för tillfället avstängd!
Usch, jag hoppas att ingen kommit till skada.
Inatt gick åskan med blixt och dunder - hur led är tiden egentligen? Är detta verkligen vinter?
Åter en arbetsdag och möten med människor som var och en har en historia. Jag riktigt älskar mitt arbete, att få förmånen att försöka hjälpa och ta en liten del av varje människas historia!
Önskar Er alla en härlig onsdag! Är försiktiga ute i halkan…
kram

Godmorgon,
Ja visst var det åska i natt! Trodde jag hade feber drömmar!
Har legat som en plattfisk i min säng hela dagen igår. Blev mag sjuk under natten till igår, med frossa och huvudvärk från eländet! Var så dålig så jag knappt vågade dricka ens. Fick ta små msk stora klunkar emellanåt för att inte må sämre än nödvändigt!
Idag verkar magen ha lugnat sig iaf, även om huvudvärken lurar runt hörnet och jag känner mig matt och yr. Så det blir väll en dag med vila och ljudbok i sängen idag också.
Hoppas att ni har en bra dag alla Goingar, var rädda om er!

Go'dagens på er!
Usch då Ians hoppas att du tillfrisknar under dagen!❤️Hemskt med magjuka!😕
Åskar det nere hos er!? Herre jösses, ilket väder ni har! Här har dt snöat ändå mer!Säkert en dm till kom igår kväll sådet blev till att pulsa i sö imose…texten är inte på itt bästa humör idag som ni ser..😟Ändåsuper jag in alt det vackra omkring mig, s här är vintern när den är sm vackrst Ska ta ett kort o visa er…🙂Funderar på att köpa ett par terrngskidor, ta ryggsäckn och åka ut i vildmarken och elda, koka kaffe på öpen eld ch lyssna ill tystnaden..sagolikt vackert är det! Bara det nte blir för kallt så…!
Idag ska jag baka lite kakor tror jag, sen sitter ja med mia optioner och gör afärer då o å. Undrar varför man har jobbat hela livet nä man kan tjäna lika mycket och mer på att satsa på rätt optioner…🤔 Just nu går det som på räls, är väl inne i rätt stämning antar jag.
Ha en fin dg allhopa oc kryapå dig Ians!🌺
Inte riktigt så men nästan..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."