Annons:
Etiketthomeopati
Läst 2322 ggr
wildchild001
2015-02-16 16:22

EFT

Någon här som har erfarenhet av EFT? Jag har börjat göra eft lite smått på mig själv och har än så länge haft riktiga positiva resultat. Ex. hade jag haft jätteproblem med min mage i flera veckor som försvann helt och hållet efter 5 min av eft-tappning, har även lyckats släppa svåra gamla minnen från barndomen osv. Någon som varit med om något liknande?

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

  • Redigerat 2022-04-21 10:11 av DesK
Annons:
Ians
2015-02-16 18:06
#1

Har ingen erfarenhet av EFT. Du kan väl berätta lite 🙂 hur du gör och vilka resultat du ser.

wildchild001
2015-02-16 19:34
#2

Är ingen expert så kan inte förklara exakt hur det fungerar, men sök efter videor på youtube, det var så jag lärde mig, jag gillar kanalen "the tapping sulution". Det är en väldigt enkel teknik som kan hjälpa en med diverse sjukdomar, trauman, stress, ångest osv men självklart är resultaten individuella. Men jag lyckades få bort ibs med det och även några plågsamma upplevelser från min barndom som jag idag kan tänka tillbaka på utan att känna någonting alls nästan :)

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Upp till toppen
Annons: